![]() ![]() |
![]() |
Moderator: Moderator
Enya wrote:De betreffende velden zijn mij niet onbekend, bij mijn weten zitten of zaten daar 3 paintball terreinuitbaters. De veiligheid was er idd niet om over naar huis te schrijven, maar ik begrijp ook wel dat ze met gebonden handen zitten (ivm gemeente toelatingen enzo).
Ik hoop ten zeerste dat jullie je geschil onderling gaan uitpraten, want persoonlijk vind ik dit forum niet de geschikte plaats om met modder te gaan gooien. Het interesseert me dan ook niets om jullie persoonlijke vete te gaan zitten lezen.
Wat ik echter wil toevoegen aan het topic:
Of het voor het ganse veld geldt, dat weet ik niet, maar volgens mij is dat privaat gebied en staat er zelfs een bordje. Die wandelaars horen daar zeker niet thuis (maar ach, iedereen kan weleens "verdwalen").
Wat betreft de veiligheid:
het is niet te doen om heel uw veld te omspannen, maar waarom zou je de safety zone dan niet beveiligen? Hang een net rond de safety zone, zo groot is die niet en dan heb je nooit zever. Is zelfs extra veilig als je een tafel langst de speelzijde zet (zo kan er nooit per ongeluk een wapen afgaan in de safety zone, en de wapens liggen kort genoeg bij om toch toezicht te kunnen houden).
Is maar een tip he gasten, dit lijkt mij echt wel haalbaar.
Enya wrote:Ik hoop ten zeerste dat jullie je geschil onderling gaan uitpraten, want persoonlijk vind ik dit forum niet de geschikte plaats om met modder te gaan gooien. Het interesseert me dan ook niets om jullie persoonlijke vete te gaan zitten lezen.
Of het voor het ganse veld geldt, dat weet ik niet, maar volgens mij is dat privaat gebied en staat er zelfs een bordje. Die wandelaars horen daar zeker niet thuis (maar ach, iedereen kan weleens "verdwalen").
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests