Paintball Valley Zwevegem

What are the best spots to play? Let your fellow paintballers know!

Moderator: Moderator

Postby quick flupke on Mon Mar 06, 2006 9:17 pm

wa ta betreft da promotieteam , ben al verschillende keren gaan spelen naar paintballvalley en ook al verschillende keren gewoon ne pint gaan pakken en tis daar altijd dikke leute en plezier enfin ik bedoel maar dak nie anders doe of promatie maken , proficiat aan de uitbaters en in het turks zou men zeggen tsok tsok guzel ben bujke fan paintvalley :shock:
quick flupke
Newbie
 
Posts: 2
Joined: Mon Mar 06, 2006 9:02 pm

Postby Pollement on Tue Mar 07, 2006 6:17 pm

Bedankt voor de positieve comentaar, als je er bent moet je maar es vragen achter Polle, alsk er ben zalk u eens eene zette
Thx Allot



ja mor je weet wel als je paintball speelt da je vuil komt, als je schiet zal er altijd wel wat verf op de grond liggen van een paintball.


Dor mee tis ook PAINTball é dus paint zal er wel aanwezig zijn maar jij krijgt overalls dus jij zelf komt niet vuil als ik de mensen zie vertrekken vanop mij barkruk dan zie ik geen paint aan hun kleren.

Maar iedereen heeft recht om te paintballen waar em wil das ook waar.

Greetz, Pollement
[url=www.paintballvalley.be]°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image[/url] Image
User avatar
Pollement
World Cup player
 
Posts: 372
Joined: Mon Feb 13, 2006 10:07 pm
Location: Kortrijk

Postby Wallermann on Thu Mar 09, 2006 9:17 pm

Paintball zou paintball nie zijn als ge nie vuil zou worden , tis gewoon zalig ne keer beest uitgangen en vuil zijn . Dus als ge er nie tegenkunt vuil te zijn moede het ook nie doen das mijn meening.
°°° Proud Member Of Death Valley °°°

http://www.paintballvalley.be
User avatar
Wallermann
Rental
 
Posts: 16
Joined: Thu Mar 09, 2006 8:49 pm
Location: Zwevegem

Postby bettens on Fri Mar 10, 2006 5:35 pm

dat hoort er nu een maal bij bij paintball vuil zijn maar echt vuil ben je tog niet aleen de knieên een beetje van te sliden maar ander ja en van de paint die je vangt :p:d
°°° Proud Member Of Death Valley °°°


http://www.paintballvalley.be
bettens
League player
 
Posts: 191
Joined: Thu Feb 23, 2006 9:11 pm
Location: zwevegem

Postby Wallermann on Sat Mar 11, 2006 11:55 am

Indeed bettens its part of the game.
°°° Proud Member Of Death Valley °°°

http://www.paintballvalley.be
User avatar
Wallermann
Rental
 
Posts: 16
Joined: Thu Mar 09, 2006 8:49 pm
Location: Zwevegem

Postby Debase on Sun Mar 12, 2006 11:37 am

Naast de constante aanwezigheid van het paintballvalleypromoteam, die boven hun immense banners (een duidelijk teken van volledige onpartijdigheid- kuch kuch) in elk topic te pas en te onpas schrijven "oe tof et wel nie es in paintbalvallie :--)¨*!! ;--)" en die zo de kwaliteit van dit forum keihard naar beneden halen, is er nog iets waar ik echt ongeloofelijk pissed van word:

Namelijk het feit dat bepaalde mensen het nodig vinden onze paintballzaak zwart maken terwijl ze er VERDOMME waarschijnlijk nog nooit geweest zijn.
Beste Ivan, laat ons dus gerust eens weten wat je niet zo goed vond aan de briefing in onze zaak in Gent en wat er allemaal niet echt duidelijk uitgelegd werd.
Ook dat er iets mis is met de sfeer bij ons, heb ik nog nooit eerder gehoord, dus mag je dat gerust even verduidelijken zodat ik weet wat je precies bedoelt.
Laat me ook eens je echte naam weten aub dan zoek ik het even op, en kan ik mijn vermoeden bevestigen dat je nog NOOIT bij ons bent geweest.
Debase
Ghent-Unit member
 
Posts: 36
Joined: Tue Aug 31, 2004 9:43 am
Location: Gent

Postby FUBAR on Sun Mar 12, 2006 4:22 pm

:!:
Aangezien de heer Pollement niet op de PM´s antwoord, ben ik eens op verder onderzoek gegaan. Blijkt dat de heer Ivan en Pollement niet enkel hetzelfde IP nummer hebben, maar daarnaast ook nog eens hetzelfde email adres - op invisible bij Ivan, maar kan ik wel zien als admin(!)- meer bewijs is er dus volgens mij niet nodig.
De heer Pollement is hierbij dan ook tot nader order verbannen van deze site.
VALSE NEGATIEVE STATEMENTS EN MEERVOUDIGE ACCOUNTS PER USER WORDEN VOOR ALLE DUIDELIJKHEID NIET TOEGESTAAN.
De bedoeling is een positief informatief forum te zijn en commercieel getinte informatie vervalsing staan wij dan ook niet toe!
Laat dit een spijtig maar duidelijk voorbeeld zijn voor iedereen!
Paintball Valley fans jullie zijn gewaarschuwd, jullie zijn vrij info en zelfs wat milde reclame over jullie terrein te verschaffen, maar tracht TENMINSTE wat eerlijkheid en respect te behouden voor de anderen.
Dit geldt voor iedereen!

Mvg,

Marijn

:!:
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Previous

Return to Where To Play?!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron