Paintball action figures hehe!

General chat about all things paintball related... spit it out in here!

Moderator: Moderator

Paintball action figures hehe!

Postby FUBAR on Sun Oct 24, 2004 8:32 pm

Image

Cool toch... dit zijn gijoe figures, somigen onder jullie misschien nog bekend van uit hun jeugd... in amerika wordt er nu ook een nieuwe gelanceerd met een paintballgun!
sweet!

marijn
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby ByTe on Sun Oct 24, 2004 9:48 pm

rofl, paintball met een surfplank :)
www.p8ntball.be, First Endeavor Paintball, Empire, E-Vents, Diablo and RPS paintballs, KEE Action Sports, Virtue.
watch the the paintball channel
User avatar
ByTe
League player
 
Posts: 200
Joined: Sun Sep 05, 2004 8:36 pm
Location: Tongeren

Postby FUBAR on Sun Oct 24, 2004 10:22 pm

misschien een idee voor een nieuw soort tournament? De red bull downhill paintball challenge... lol :lol:
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby Killer-instinct on Mon Oct 25, 2004 9:00 am

Er gaan er hier weer iets 'militair' van maken. GI joe zal negatieve ideeën creeëren over het paintball enz........
Als wapens verantwoordelijk zijn voor moord, is een pen dan verantwoordelijk voor schrijffouten?
Killer-instinct
Serious Sam
 
Posts: 52
Joined: Mon Sep 06, 2004 3:24 am
Location: Wondelgem / Gent

Postby The Lord of Steel on Wed Dec 08, 2004 11:57 am

Killer-instinct wrote:Er gaan er hier weer iets 'militair' van maken. GI joe zal negatieve ideeën creeëren over het paintball enz........


tja, volgens mij is paintball nog altijd fun. no problem als sommige dit als een sport beschouwen, maar ik vind het weinig zinvol om absoluut de link met het "militaire" te willen vermijden. Uiteindelijk is het een spelletje, zoals er zoveel zijn die achter hun pc spelletjes zoals "operation flashpoint" zitten te spelen. zijn die laatste daarom "gekken", "rambo's", enz... ik denk het niet. is iedereen die thuis op zijn pc een flight simulator heeft een terrorist? ik geloof het niet. het is ontspanning, en zo moet je het beschouwen. hoe wil je dat de buitenwereld paintball aanvaardt als binnen het kleine paintballwereldje iedereen elkaar meteen een stempel opdrukt? verwondert me dan niet dat er allerlei onnozele wettelijke bepalingen zijn die van alles verbieden.
User avatar
The Lord of Steel
Rental
 
Posts: 15
Joined: Fri Sep 03, 2004 9:24 am
Location: Classified, Belgium

Postby Cobra Command on Mon Dec 13, 2004 4:22 pm

Dan kunnen ze net zo goed stoppen met het produceren van G.I.joe figuren, want anders gaan de kinders misschien echte pistolen kopen of er zullen snel oorlogen komen :P
Cobra Command
Newbie
 
Posts: 5
Joined: Tue Aug 31, 2004 5:21 pm
Location: Den Haag, Netherlands

Postby The Lord of Steel on Tue Dec 14, 2004 12:23 pm

ook typisch voor sommigen is dat als je blijkbaar met camou speelt je een amateur bent die een spelletje speelt, terwijl degene die speedball speelt op tornooien dan weer een sporter zou zijn. ik ken geen een sport waar dit het criterium is om uit te maken of je aan sport doet.
User avatar
The Lord of Steel
Rental
 
Posts: 15
Joined: Fri Sep 03, 2004 9:24 am
Location: Classified, Belgium


Return to Paintball Chat

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron