Camo in tourneys

General chat about all things paintball related... spit it out in here!

Moderator: Moderator

Postby FUBAR on Wed Jan 19, 2005 8:03 pm

dat heb je nu eenmaal in elke subcultuur 'shocker'. met iedere nieuwe 'lichting' zullen dezelfde vragen en discussies naar boven komen... heb ik ook meegemaakt in enkele andere milieus waar ik in rondhang/hing.
De "strijd" tussen de ambitieuze nieuwelingen en de (soms) betweterige 'oldies' die dat al allemaal eens meegemaakt hebben en steeds dezelfde discussies beu zijn. Ik heb al op verschillende plekken aan beide kanten gestaan... zal altijd zo zijn...
Is dit een probleem? Denk van niet, denk dat eerder een goed teken is. Toont aan dat er nieuwe mensen zijn die er ook mee begaan zijn en er ook wel in zullen groeien...

Marijn
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby Shocker on Wed Jan 19, 2005 8:12 pm

Dat is zeer juist maar je zou toch kunnen veronderstellen dat sommige discussies het gewoon niet meer waard zijn om over te debatteren. Zeg nu zelf, camo of niet? Wat doet het er in hemelsnaam nog toe wat je draagt als je speelt?

Voor alle vormen van speedball met kans op toeschouwers en media-aandacht is camo gewoon geen logische keuze..... Maar zolang je in't bos speelt.... go 4 camo!!

Suc-6

P.
Shocker
Rental
 
Posts: 21
Joined: Sun Sep 05, 2004 6:26 pm
Location: Field: Ossendrecht NL

Postby FUBAR on Wed Jan 19, 2005 8:23 pm

inderdaad, I know.

Maar het feit dat daar geen camo mag gedragen worden lijkt voor sommige nieuwe spelers zeer bizar. Zeker de argumenten die aangehaald worden zoals van dat het mensen afschrikt... In media termen, ok kan ik inkomen. Op ander vlak, ik heb toch wel al via via meer dan 50 man(ook vrouwen :) ) in contact met paintball laten komen en die vinden het allemaal super om es in camo te spelen en vinden de 'Stefan Everts' speedball pakjes absurd. Hun schrikt het dan af om in fluo achter springkastelen zicht te verstoppen.
Vandaar dat die discussie waarschijnlijk telkens weer zal opgerakeld worden wanneer een recreatieve speler die (zoals de meesten) woods begonnen is, ook es speedball wil gaan spelen.

hehe, en ondertussen gaat het onderwerp maar verder :wink: lol :lol:

marijn
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby kenji on Sat Mar 05, 2005 11:03 am

ja het is niet verboden om speedball met camo te spelen maar het is gewoon geen goede keuze.zie jij al een voetballer staan met camo op het veld nee toch.
euroref
User avatar
kenji
Serious Sam
 
Posts: 73
Joined: Fri Jan 14, 2005 1:05 am

Postby eddy_00 on Wed Apr 13, 2005 6:57 pm

als ge uitgaat, ergens waar ge u deftig moet klede, dan gaat ge u daar aan houde (tenzij da ge wilt buitenvliege natuurlijk)
bij ons vantzelfde; int bos? draag camo, opt veld? draag wa ge wilt maar geen camo anders loopt ge daar belachelijk !

PUNT!
User avatar
eddy_00
Ganz Geile Ãœber Eddy
 
Posts: 60
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:36 pm

Postby young paintballer on Fri Sep 16, 2005 9:10 pm

ik heb ene vraagje,mag je met een tippmann in competitie spele.ik hbe gehoord dat dat niet mag is dat zo.wil het gewoon eens wete :D
i love paintball.ch@rlys_ p8ntb@ll_ te@m(BE)
young paintballer
Newbie
 
Posts: 9
Joined: Mon Sep 12, 2005 6:09 pm

Postby ByTe on Fri Sep 16, 2005 10:53 pm

young paintballer wrote:ik heb ene vraagje,mag je met een tippmann in competitie spele.ik hbe gehoord dat dat niet mag is dat zo.wil het gewoon eens wete :D


ja, als het geen response trigger (R/T) is, dacht ik .
mja best eerst eens vragen aan degene die het organiseert.
www.p8ntball.be, First Endeavor Paintball, Empire, E-Vents, Diablo and RPS paintballs, KEE Action Sports, Virtue.
watch the the paintball channel
User avatar
ByTe
League player
 
Posts: 200
Joined: Sun Sep 05, 2004 8:36 pm
Location: Tongeren

Previous

Return to Paintball Chat

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron