Rechtvaardige prijs?

General chat about all things paintball related... spit it out in here!

Moderator: Moderator

Rechtvaardige prijs?

Postby WeedJunk on Mon Apr 11, 2005 7:01 pm

Voor dit materiaal:

-Rebel Extreme
-CO2 Bottle 20ounce fles
-2x elleboog
-vl200 hopper
-32 degrees reserve kit

Electro trigger, heeft 4 functies:
-Semi-auto
-3 schots burst
-Full auto
-Reactive trigger

190EUR incl. verz. (2dehands dus)

Is er trouwens nog een manier om je fles te hervullen behalve mbv een duikersfles of bij het plaatselijke paintballfield?
Ik woon namelijk in West-Vlaanderen, in Waregem, das tussen Kortrijk en Gent gelegen. Ik weet hier nergens een paintballveld echt in de buurt :-/
WeedJunk
 

Postby WeedJunk on Tue Apr 12, 2005 6:38 pm

Niemand die me kan helpen? :-/
WeedJunk
 

Postby FUBAR on Tue Apr 12, 2005 6:44 pm

Tjah, die prijs valt wel mee voor hier in Europa te kopen denk ik. Maar persoonlijk zou ik je die marker niet aanraden. Heb er al te veel minder goede dingen over gelezen... ik zou zeggen, neem gewoon een degelijke tippmann of spaar even door voor een betere low budget e-marker. (bv een ION ofzo).

Marijn
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby Guest on Tue Apr 12, 2005 7:02 pm

En hoe zit het met hervullen? Ik zie het niet direct zitten van een installatie met een duikfles te kopen ter waarde van 200EUR :S

Zijn er goedkopere alternatieven? Ben niet direct vanplan om ergens op een veld te gaan spelen, eerst wat oefenen in de tuin dan ;)

Ik had ook ergens eens iets gelezen van een installatie mbv een vat met CO2 dat men gebruikt om bier mee te tappen? Dit lijkt mij dan een goedkoper alternatief aangezien er hier een "drankcentrale" heel dichtbij es waarvan ik de eigenaar ken :)
Guest
 

Postby WeedJunk on Tue Apr 12, 2005 7:03 pm

Crap, dat moest dus ik zijn, kzal me es registeren :d
WeedJunk
 

Postby WeedJunk on Wed Apr 13, 2005 4:21 pm

Voilà, geregistreerd ;)

Niemand een antwoord op 1 van m'n vragen? :cry:
Nomen est omen :D
User avatar
WeedJunk
Rental
 
Posts: 15
Joined: Tue Apr 12, 2005 7:39 pm
Location: West-Vl, Waregem

Postby FUBAR on Wed Apr 13, 2005 4:29 pm

Dat van dat biervat heb ik nog nooit van gehoord.
Ken je geen mensen die ook paintballen? Anders kan je bij hen hervullen.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby WeedJunk on Wed Apr 13, 2005 4:58 pm

FUBAR wrote:Dat van dat biervat heb ik nog nooit van gehoord.
Ken je geen mensen die ook paintballen? Anders kan je bij hen hervullen.

Nope, ik ken hier niemand in de buurt die paintballed :-/

Edit: Btw ik zag daarnet ff in m'n pm's, en daar bevestigt itchytriggerfinger kellie dat je ook je paintballgun kan hervullen met een CO2 fles om bier mee te tappen...
Nomen est omen :D
User avatar
WeedJunk
Rental
 
Posts: 15
Joined: Tue Apr 12, 2005 7:39 pm
Location: West-Vl, Waregem

Postby FUBAR on Wed Apr 13, 2005 5:19 pm

wel niet vergeten dat je dan nog een CO2 vulstation, of maw een adapter nodig hebt hé.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby WeedJunk on Wed Apr 13, 2005 5:30 pm

FUBAR wrote:wel niet vergeten dat je dan nog een CO2 vulstation, of maw een adapter nodig hebt hé.

Ja dat weet ik, kost +-50EUR, wat goed meevalt in tegenstelling tot de 200EUR van een duikersfles met toebehoren om te vullen
Nomen est omen :D
User avatar
WeedJunk
Rental
 
Posts: 15
Joined: Tue Apr 12, 2005 7:39 pm
Location: West-Vl, Waregem

Postby eddy_00 on Wed Apr 13, 2005 6:42 pm

guys, ik weet weinig van co2, maar hetgeen ge zoekt zijn flessen met stijgbuis, zodat het IJS (gatpralien :wink: ) ook in u flesse komt
daardoor kunt ge véél langer doen mee ne fill

ik ken nog minder van tappen maar heb nog nooit een pint gekrege met een klots bevroren co2 in dus ik denk dat tapsystemen zonder stijgbuis zijn (dus alleen het gas komt mee)

systemen met stijgbuis worden normaal gebruikt in mortuaria om uwen rigor mortis nog wa meer aan te sterken :lol:


mijn achterbuur dealt co2 voor een groot bedrijf dus als ge iets nodig hebt, laat ma wete

duikflessen kan je in de betere duikshop huren voor minder dan €10, volledig gevuld

perslucht is dus ook wel veel beter voor je marker, je begint nu mss wel te spelen met co2 maar ik durf te wedden dat (als paintball je echt bevalt) je na de zomer een persluchtsysteem hebt :D 8)
User avatar
eddy_00
Ganz Geile Ãœber Eddy
 
Posts: 60
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:36 pm

Postby WeedJunk on Wed Apr 13, 2005 6:47 pm

Ik ken hier ook al geen duikersshop in de buurt, er is hier immers weinig water :P

Btw volgens de persoon die me pm'de, moet er dus een stijgbuis aanwezig zijn in de fles:

Belangrijk is wel dat er "stijgbuis" inzit, kweet de juiste term niet meer, maar de CO2-verkoper zal wel weten wat je bedoelt. Ik raad je CO2 trouwens af, perslucht is veel stabieler, betrouwbaarder,... en dus beter.

En hij geeft dezelfde opmerking over CO2 ;)

10EUR, voor hoelang huur je die dan?
Nomen est omen :D
User avatar
WeedJunk
Rental
 
Posts: 15
Joined: Tue Apr 12, 2005 7:39 pm
Location: West-Vl, Waregem

Postby eddy_00 on Wed Apr 13, 2005 7:02 pm

er zijn overal duikshops, zoek op 't net.

stijgbuis is een must, zoals ik dus zei (dit zijn de flessen met een P gedrukt op de hals)

perslucht gedraagt zich ook min of meer als een inert gas (door de grote hoeveelheid stikstof in lucht) en is dus idd veel stabieler, droger, enz enz

€7 voor een 15liter 220bar gehuurd op zaterdag, teruggebracht op dinsdag (maandag geslote) bij Bubble&Dive op de Brusselsesteenweg in Gentbrugge
User avatar
eddy_00
Ganz Geile Ãœber Eddy
 
Posts: 60
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:36 pm

Postby FUBAR on Wed Apr 13, 2005 7:12 pm

idd bubble & dive kan ik aanraden, heb ik mijn tweedehands duiklfes ook gekocht, en 't is bij Lotti zijn madam hehe.

verder, als je idd een beetje gaat paintballen ben je na enkele maanden je CO2 beu en koop je idd een persluchtsysteem... je ziet maar wat je er mee doet
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby WeedJunk on Wed Apr 13, 2005 8:22 pm

Dan nog, ik zie mij nog altijd niet vrij regelmatig gaan paintballen gezien ik minstens al in Gent moet zijn dan :cry:
Nomen est omen :D
User avatar
WeedJunk
Rental
 
Posts: 15
Joined: Tue Apr 12, 2005 7:39 pm
Location: West-Vl, Waregem

Next

Return to Paintball Chat

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron