Schitterend

General chat about all things paintball related... spit it out in here!

Moderator: Moderator

Schitterend

Postby Shocker on Sun Sep 05, 2004 6:31 pm

Fantasties initiatief gasten (en maskes).......... zo'n forum.

Méér van dat!

P.
Shocker
Rental
 
Posts: 21
Joined: Sun Sep 05, 2004 6:26 pm
Location: Field: Ossendrecht NL

Postby FUBAR on Sun Sep 05, 2004 6:45 pm

Bedankt voor de aanmoediging! :D
Het idee kwam er door enkele zaken. Ten eerste het feit dat ik te weinig actieve en goed gestructureerde fora online vond in Europa en meer specifiek de Benelux. Dit zorgt een beetje voor een gebrek aan goede communicatie tussen verschillende spelers met verschillende invalshoeken.
Er bestaan wel fantastische sites met een goed forum zoals bv pbreview.com, maar deze zijn bijna allemaal gebaseerd in de US en dus vallen wij er weer van tussen.
Het succes van dit forum hangt af van jullie, dus post er maar op los, zorg dat dit een forum wordt waar de beginners terecht kunnen met vragen en advies en waar de gevorderden ook hun zegje kwijt kunnen. Spread the word!

Groeten

Marijn
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby ByTe on Sun Sep 05, 2004 8:48 pm

fijn dat jullie dit pb forum gemaakt hebben.
hopelijk is het wat onafhankelijk en is er voldoende fun te beleven en niet te veel geflame ;).


maar wie zijn jullie eigenlijk? voorlopig ken ik niemand van de memberslist, dus neem ik aan dat jullie niet in de VPL spelen of op het forum van team Graffiti zitten?

anyway, om mij ff voor te stellen,

nick ByT3/ByTe
name Johan
team : Avengers
vorige teams : lowland dragons, demoniacs, jailbirds
marker : E-orracle
pb verslaving sinds : nov 97
www.p8ntball.be, First Endeavor Paintball, Empire, E-Vents, Diablo and RPS paintballs, KEE Action Sports, Virtue.
watch the the paintball channel
User avatar
ByTe
League player
 
Posts: 200
Joined: Sun Sep 05, 2004 8:36 pm
Location: Tongeren

Postby FUBAR on Sun Sep 05, 2004 8:58 pm

Hey dit is inderdaad een ONafhankelijk forum. We zijn niet verbonden en aan een club, vereniging, winkel of team. Ik denk dat daar nood aan was, want de enige fora die ik vond waren specifiek voor teams of fields. Hier kan je vrij alles wat je wilt posten.
Ikzelf ben Marijn Willems, woon in Gent.
Ik zit in geen pb verenigingen of whatsoever. We zijn gewoon een groepje van een stuk of 7 die eigen materiaal hebben en af en toe gaan spelen met vrienden, eerder recreationeel, maar we geraken al maar dieper verzeild in de sport ;-)
Tot hoors!

marijn
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Neig initiatief!

Postby TheGathering on Sun Sep 05, 2004 11:16 pm

Yow iedereen!
Net opgestart deze zomer en de zaken gaan niet slecht! Nog een beetje meer publiciteit kan anders geen kwaad! 8)
Heb je een terrein, veel zin maar geen materiaal?
Wij komen naar je toe!
Hoe dan ook, ik ga hier eens grondig snuffelen, een heleboel aardige topics als je het mij vraagt!

Groetjes!

David van The Gathering
The Gathering, Paintballgames, Leuven
Heidebergstraat 142
B-3010 Kessel-Lo
Belgium, Europe
+32 473 277 803 (GSM David)
+32 478 969 340 (GSM Marco)
TheGathering_Paintballgames@pandora.be
Visit us! http://www.thegathering-paintballgames.be
TheGathering
Newbie
 
Posts: 2
Joined: Sun Sep 05, 2004 11:11 pm
Location: Bertrix - Rillaar - Nossegem - Gent

Hoykes

Postby ice on Mon Sep 06, 2004 11:48 am

eerst en vooral wil ik een grote dankjewel zeggen tegen de stichters van dit forum!!!!
Ik ben blij dat er nog meer volk onder ons is die zich ook interesseerd in het paintballfenomeen.
ik ben zelf al een (on)ervaren speelSTer en ik zoek nu al enkele jaren naar interessante sites waar er deftige forums op zijn zodat we kunnen leren van elkander. In ons 'kleine' landje is dit fenomeen nog niet zo bekend en daarom moeten we ook elkaar steunen en helpen!

ff mijzelf voorstelle vo de mense hier:

i'm a 19 years young chick who i'snt affraid to compete with the gays or even get shot (sometimes)
i have an experiance from about 3 years recreational en this year i start with a little group ( SLET-SQUAD) of friends with the same idee of paintball. we are a team with 5 members and the most of us have there own equipment. later on we want to compete with the other team but for that we have 'to eat a lot of paint'. I live in Varsenare, a small town neerby Bruges and Jabbeke, West-Vlaanderen.

Ik hoop dat we hier veel nuttige info zullen op vinden in de toekomst en jullie mogen zeker zijn dat je af en toe van mij te horen zult krijgen.

ik wens iedereen alvast veel succes!!!!!
een katje die je zeker nie zonder handschoenen mag aanraken!

paintball, the only place were i can face myself! mouahaha
ice
Rental
 
Posts: 21
Joined: Mon Sep 06, 2004 11:00 am
Location: Varsenare, Belgium

Postby Killer-instinct on Mon Sep 06, 2004 9:35 pm

@ A-dmin,

Heb je eens zin om mee te gaan paintballen in Stekene? Nie heel ver van Gent. T'is in een bos waar je aan zeer democratische prijzen kan spelen. Je mag zelf eigen paints kopen en daar verbruiken. Die persoon die dat zich een beetje aantrekt wil eigenlijk gewoon de huur in zijn zakken hebben en winst is eigenlijk nie belangrijk.
In het bos zijn er 2 velden , een 'speedball veld' (dit weekend voor de eerste maal getest en goed bevonden) en een veld om 'woodgames' te spelen.

Er kunnen wel max. 6 mensen zonder eigen materiaal meedoen. Daar alles nog in de beginschoenen staat en de investeringen langzaam gebeuren.
Als wapens verantwoordelijk zijn voor moord, is een pen dan verantwoordelijk voor schrijffouten?
Killer-instinct
Serious Sam
 
Posts: 52
Joined: Mon Sep 06, 2004 3:24 am
Location: Wondelgem / Gent

Postby Irial on Mon Sep 06, 2004 9:51 pm

Graag contact info enzo Stekene!
Wil er es balleke gaan schieten als ooit eens past!
Mvg,
Irial
Irial
 

Postby FUBAR on Tue Sep 07, 2004 7:10 am

idem dito, ik heb hier twee markers liggen die eens duchtig getest dienen te worden. ;) ik kan nog wel wat maten met eigen gerief meekrijgen. Laat iets weten als je gaat.

Marijn
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby Killer-instinct on Tue Sep 07, 2004 11:36 am

In stekene is er geen club ofzo, ik zal eens vragen aan diene gast of ik zijn gsm nummer mag doorspelen aan jullie. Ik weet dat ze dit weekend er 2 dagen gaan zijn.
Als wapens verantwoordelijk zijn voor moord, is een pen dan verantwoordelijk voor schrijffouten?
Killer-instinct
Serious Sam
 
Posts: 52
Joined: Mon Sep 06, 2004 3:24 am
Location: Wondelgem / Gent

Ice-Ice baby...;

Postby Shocker on Wed Sep 08, 2004 9:45 am

Zég Ice.....

Je bent een "girl who isn't afraid to compete with the gay's"????? Je hebt geen schrik om jezelf met homo's te meten?

Grappig vertaalfoutje, maar wel goed dat jullie zo begaan zijn met de sport... Ik timmer al méér dan 15 jaar aan de paintball-weg (ik was de eerste in België die een eigen veld uitbaatte en de oprichter van de eerste Belgische comp.)

Jullie zijn steeds welkom op ons terrein: http://www.inyourfacepaintball.be

check it out!

Patrick
Shocker
Rental
 
Posts: 21
Joined: Sun Sep 05, 2004 6:26 pm
Location: Field: Ossendrecht NL

Postby Angie on Wed Sep 08, 2004 2:10 pm

Hi Ice,

tof dat er nog vrouwen spelen!
De Chicks Unlimited zijn tot nu toe het enige vrouwen team in Belgie, dus als je interesse heft om eens mee te spelen, stuur mij een pm of email
Proudly sponsored by

Image

Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintball, KEE Action sports,Sly & Planet Eclipse
User avatar
Angie
League player
 
Posts: 130
Joined: Wed Sep 08, 2004 1:39 pm
Location: Vilvoorde

Hi BOYS!!!

Postby ice on Mon Sep 13, 2004 1:22 pm

dag Schocker...dank je om mij daar ff met mijn neus op te duwen. iedereen kan wel eens fouten maken maar het is teken dat je het gelezen hebt!!!

Angie,
ik heb je een pm'ke gestuurd om beter contact te leggen met elkaar. ik zou het zeker en vast zien zitten om met jullie eens te komen spelen!!!

greetz ice
een katje die je zeker nie zonder handschoenen mag aanraken!

paintball, the only place were i can face myself! mouahaha
ice
Rental
 
Posts: 21
Joined: Mon Sep 06, 2004 11:00 am
Location: Varsenare, Belgium

Postby Killer-instinct on Wed Sep 15, 2004 9:57 pm

Ik ga zondag in Stekene gaan paintballen.
Iemand zin om mee te gaan, om tussen een groepje amateurs te knallen?
Als wapens verantwoordelijk zijn voor moord, is een pen dan verantwoordelijk voor schrijffouten?
Killer-instinct
Serious Sam
 
Posts: 52
Joined: Mon Sep 06, 2004 3:24 am
Location: Wondelgem / Gent


Return to Paintball Chat

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron