hier het mailtje dat de vpl rondstuurd
Yo de mannen,
De eerste speeldag is al voor sommige een vage herinnering? Het blauw maakte plaats voor paars en de gele schijn die nog overblijft, is slechts een flauw teken aan de herinnering van een helse pijn. De pijn waar “paintballers†zo van houden, die ons bloed doet koken en de adrenaline pompt tot in onze kleinste teen. Mannen, makkers, …. het is weer zo ver; nu Zaterdag 5 februari, spelen we <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Paintball&v=56">Paintball</a>.
De eerste speeldag is vlot verlopen, het was een klein snel terrein wat vaak voor verassingen heeft gezorgd. Ik hoop dat de nieuwe teams, welke nog nooit op Supp-air gespeeld hadden, ons enthousiasme voor dit soort speelveld delen en niet afgeschrikt werden door de soms hevige speelstijl van hun tegenstanders.
Nogmaals mijn persoonlijke dank aan Speedy en zijn teams voor het ter beschikking stellen van hun terrein en het opstellen en afbreken van hun Supp-Air.
Korte opmerking; blijkt dat er op sommige forums weer deftig na-â€gepraat†is over deze speeldag … . Leuk, maar vergeet niet, elke speeldag is er een nieuwe en vooroordelen tegenover spelers/teams kunnen we missen als de pest. Iedereen speelt graag op het scherp van de snede. Iedereen weet echter, erover is erover en dit hoeft geen betoog, ingrijpen is steeds de boodschap. Maar de enige die daar toe bevoegd zijn, zijn de mensen van het bestuur en op het veld is dat Ronny de UM. “Incidenten†zullen er in extreme sporten, waar de “kick†ons tot het uiterste drijft, altijd zijn. Doch deze worden de dag zelf opgelost en uitgepraat, dit hoeft daarna niet op forum’s te gebeuren. Bent u het met deze visie niet eens dan kan u me altijd via <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=mail&v=56">mail</a> op de hoogte brengen van uw mening.
Tot nu toe zijn er voor Zaterdag geen Walk-on teams ingeschreven. Dit maakt dat we met 9 teams zijn.
Voor de goede orde nog even meedelen dat Atomic Light, door het tijdelijk wegvallen van enkele spelers, zijn plaats in de VPL afstaat aan T.N.T. . Hierdoor wordt T.N.T volwaardig lid en zullen zij op alle verdere speeldagen uitgenodigd worden. Sean, kapitein van T.N.T, zal nog deze week alle speler gegevens doorsturen naar Kurt/Freddy om ook de verplichte verzekering voor hen in orde te maken.
Bij deze vraag ik aan alle teamcaptains of zij er problemen mee hebben dat T.N.T de door hen verdiende punten van de vorige speeldag opeist en laat verzilveren om zo opgenomen te worden in het eindklassement.
TEAMS: volgende teams zijn, zonder tegenbericht (voor woe avond via kurt), zeker aanwezig;
1. Atomic Light (TNT)
2. Atomic
3. Avengers
4. Extreem
5. G-Style
6. N.F.P.
7. Resistance
8. Thunderbirds
9. Total Eclips
GAMES: Iedereen speelt tegen iedereen, dit geeft 8 <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=games&v=56">games</a>. Indien de tijd het ons toelaat en er voldoende geïnteresseerden zijn zullen er dus extra <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=games&v=56">games</a> mogelijk zijn los van de competitie.
LOKATIE en PLANNING: U wordt allen om 8u verwacht op het veld te Wuustwezel, gelegen langs de Bredabaan (Peter zijn veld) komende van Wuustwezel aan de rechterzijde. (Ronny kan jij een half uurtje eerder komen met al het materiaal?, ik zal er ook zijn)
Stipt om kwart na acht bouwen we samen het veld op, er zijn 25 obstakels, elk team stelt er 3 op, het team dat het laatst toekomt mag er vier opstellen. Het schema hoe alles opgebouwd dient te worden is bij mij of Ronny verkrijgbaar, op dat moment worden ook de obstakels toegewezen. Total Eclips stelt de netting op en helpt bij het opblazen van de Supp-Air elementen (zij kennen het veld en het systeem van de netting). Aan het eind van de dag zorgt elk team ervoor dat de door hen opgestelde obstakels afgekuist, opgedroogd en opgevouwen worden (gelieve de nodige vodden mee te brengen). Total Eclips zal er samen met Ronny op toezien dat deze obstakels in de daartoe voorziene zakken worden opgeborgen. Ronny, onze UM zal dit alles coördineren.
Rond 9u Capt. Meeting max. 30 min. later start het eerste spel.
LUCHT: Daar peter met vakantie is dient elk team zijn eigen lucht mee te brengen, dus sleuren met die flessen!
ALGEMEEN: meebrengen;
· Vuilzak,
· Eigen tafel en stoelen,
· Tent tegen de felle zon,
· Drank en eten, er is een frituur op enkele km maar ik weet niet of deze open is,
· Paint,
· Kuisgerief voor de Supp-air,
· Muggencrème tegen het “Muggen†en ballen voor wat meer durf,
· …
MARCHALLING en CHRONO:
1. Voor het marshallen blijven er na elk spel drie spelers per team staan!
2. De snelheid over de chrono bedraagt max. 300
FORMALITEITEN;
· Alle teams bevestigen hun aanwezigheid voor woensdag
· Alle teams geven op de Cpt meeting hun spelerslijst van die dag af! (leeg exemplaar verkrijgbaar bij Freddy zie <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=mail&v=56">mail</a> adres hieronder)
· Teams die een dagverzekering nodig hebben (2 euro/pp) geven dit voor vrijdag door aan Freddy
frmoons@tiscali.be
Zoals altijd maken we er een toffe speeldag van.
Nu reeds staat vast dat de beste zal winnen, diegene met het meeste pech zal verliezen en er een team als laatste toekomt waardoor ze geen drie maar vier obstakels mogen opstellen, afkuisen en opbergen.
Tot zaterdag,
Qrt,
Secretaris 5 man, waarnemend voorzitter.
PS: Trouwens het is niet de volgorde van aankomst die telt maar wel de volgorden van het ophalen van het veld schema die bepaald wie de winnaar van de vier elementen wordt.