info VPL

Alles ivm VPL wat niet bij de andere secties hoort ;-)

Moderators: W00dy, VPL

info VPL

Postby edraket on Wed Feb 23, 2005 12:54 am

Waarom staat er nog altijd info over de VPL op de website van Grafitti ?
Zij zijn niet meer in de VPL, zowel spelen als lid van het bestuur schijnt het ?
Het zou toch beter zijn dat ALLE VPL info bv op dit forum zou geplaatst worden ? No hard feelings Grafitti maar als je besluit van niet meer mee te spelen en uit het bestuur te stappen ( is dit al officieel gemeld ? ) moet dat forum niet meer lastig gevallen te worden !
Dit is mijn persoonlijke mening !
Ik wil hiermee het team/forum van Grafitti niet aanvallen, enkel het zou veel gemakkelijker zijn want niet iedereen zit op beide forums !
Eddy
edraket
Serious Sam
 
Posts: 54
Joined: Wed Sep 08, 2004 11:29 pm

Postby ByTe on Wed Feb 23, 2005 1:09 am

no offence, maar dat is toch hun volste recht om een VPL sectie te hebben op hun forum.
't is toch ieder zijn eigen keus of men hier(Pb.info) of daar(Gforum) iets post ivm de VPL of op ze alle twee.
User avatar
ByTe
League player
 
Posts: 200
Joined: Sun Sep 05, 2004 8:36 pm
Location: Tongeren

Postby edraket on Wed Feb 23, 2005 1:14 am

No offence taken Byte !
Maar zoals ik al zei, dit was mijn persoonlijke mening, maar zijn jullie niet een tikje bevooroordeeld, aangezien jullie gesponsord worden door hen ?
edraket
Serious Sam
 
Posts: 54
Joined: Wed Sep 08, 2004 11:29 pm

Postby Angie on Wed Feb 23, 2005 7:56 am

Edraket, bompa, Eddy of whatever alias you use….

Ik wens hier graag op te reageren:

Zij zijn niet meer in de VPL, zowel spelen als lid van het bestuur schijnt het ?

U was ook nog niet op de vpl in 2005, waar wij hebben wel al meegespeeld, maar voor teams die spelers nodig hadden waar hun eigen teamleden ze lieten zitten.
No hard feelings 2

Grafitti maar als je besluit van niet meer mee te spelen en uit het bestuur te stappen ( is dit al officieel gemeld ? ) moet dat forum niet meer lastig gevallen te worden !


Als u het niet weet, zwijg dan…

Ons forum wordt niet LASTIG gevallen, maar er zijn nog mensen die graag info horen over de VPL, waar ze kunnen spelen, wat het kost enz…, die dit forum nog niet kennen, of wil je die spelers ook al beletten dat ze niet meer in de VPL spelen???

Waarom staat er nog altijd info over de VPL op de website van Grafitti ?


Wij posten nog steeds wij wij zelf willen op ons forum.

Een forum is informatief en het onze bedoeling om alle info zoveel mogelijk te verspreiden via meerdere fora.
Je hoeft het Graffiti forum niet meer te bezoek, maar laat andere paintballers de kans om de nodige info te krijgen

Ik wil hiermee het team/forum van Grafitti niet aanvallen, enkel het zou veel gemakkelijker zijn want niet iedereen zit op beide forums !


We kennen je ondertussen al goed genoeg en maken onze eigen conclusies hierover.

Het is niet omdat wij niet meer vast deel uitmaken van de VPL dat wij de VPL niet blijven steunen.
De VPL is een goed initiatief en moet bevorderd worden, zeker om nieuwe speler te zoeken.

Peace OUT,
Proudly sponsored by

Image

Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintball, KEE Action sports,Sly & Planet Eclipse
User avatar
Angie
League player
 
Posts: 130
Joined: Wed Sep 08, 2004 1:39 pm
Location: Vilvoorde

Postby edraket on Wed Feb 23, 2005 8:51 am

Beste juffrouw Angie,
Normaal gezien reageer ik niet op zulke uitlatingen maar maak toch een uitzondering.
Ik was inderdaad nog niet aanwezig op de VPL dit seizoen maar het team wist daarvan !!!! Wegens prive redenen, daar hoeft U zich niet mee te moeien dacht ik ? Het is genoeg dat onze spelers dit weten.
Trouwens er waren meerdere spelers die niet aanwezig waren, door omstandigheden.
Dat jullie posten op jullie forum wat jullie willen is uiteraard jullie zorg, ik maak daar niets uit, ik heb enkel mijn mening geuit op een 'vrij' forum waar iedereen toch zijn zeg kan en mag doen niet zoals op anderen waar er serieuze beperkingen zijn ( oa een speler die materiaal wil verkopen )
Ook van mij no hard feelings :lol:
edraket
Serious Sam
 
Posts: 54
Joined: Wed Sep 08, 2004 11:29 pm

Postby ByTe on Wed Feb 23, 2005 10:56 am

edraket wrote:No offence taken Byte !
Maar zoals ik al zei, dit was mijn persoonlijke mening, maar zijn jullie niet een tikje bevooroordeeld, aangezien jullie gesponsord worden door hen ?


wat heeft dat met sponsorship te maken? als ik reply op een forum is dat mijn persoonlijke keus en mening en niet namens een team waar ik in speel, tenzij ik het vermeld.

als men op het forum van Graffiti, Atomic,Paintballinfo.be, P8ntball.nl of desnoods PbNation.com een sectie ivm de VPL wil maken en daar iets in post omdat men daar goesting in heeft, wat is daar nu verkeerd aan????? Dat is toch het volste recht van de eigenaars v/h forum. Niemand wordt toch verplicht van daar te posten?
User avatar
ByTe
League player
 
Posts: 200
Joined: Sun Sep 05, 2004 8:36 pm
Location: Tongeren

Postby rasta on Wed Feb 23, 2005 3:34 pm

And so it go's on and on ......
Vind het altijd grappig :D
Het is altijd een tijdje stil en dan BANG!! begint da spelleke weer :lol:
Grappig ....

member of team-graffiti

Proudly sponsored by
Image
First Endeavor Paintball, Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintball, KEE Action sports and Virtue
rasta
Recreational
 
Posts: 42
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:33 pm
Location: antwerpen

Postby rasta on Wed Feb 23, 2005 3:43 pm

lol
ik zit nog altijd met zone belachelijke glimlach op mijn gezicht :mrgreen:

member of team-graffiti

Proudly sponsored by
Image
First Endeavor Paintball, Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintball, KEE Action sports and Virtue
rasta
Recreational
 
Posts: 42
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:33 pm
Location: antwerpen

Postby FUBAR on Wed Feb 23, 2005 6:40 pm

laten we het hier wat proper houden é :wink:
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby Teaser on Wed Feb 23, 2005 6:49 pm

Proper is zo geen probleem :D
Maar wie haalt er hier altijd ouwe koeien uit de sloot :roll:
Teaser
Newbie
 
Posts: 3
Joined: Wed Feb 23, 2005 6:47 pm

Postby Teaser on Thu Feb 24, 2005 8:40 pm

En waarom begin je dan eigenlijk geen eigen VPL forum?
Je hebt toch tijd zat en dan kunnen al je vriendjes (als je er nog hebt) daar wat gaan kijken
Teaser
Newbie
 
Posts: 3
Joined: Wed Feb 23, 2005 6:47 pm

Postby kenji on Thu Feb 24, 2005 9:54 pm

nieuwe speler mischien die teaser.

eerst informeren dan pas mooien.
en 2005 zijn geen ouwe koeien
euroref
User avatar
kenji
Serious Sam
 
Posts: 73
Joined: Fri Jan 14, 2005 1:05 am

Postby Guest on Fri Feb 25, 2005 8:37 am

Allé we zijn weer vertrokken, weer een forum dat naar de kl**ten is.
Elk forum is vrij om secties te maken die ze zelf willen, maar als ik administrator was op dit forum had ik al lang ingegrepen en deze hele topic gedelete.
Met die zever altijd, het is lange tijd stilgeweest maar dan vindt blijkbaar iemand ineens weer dat het tijd is om wat discusie uit te lokken, hebben jullie echt niks beter te doen?

Als je niets serieus kunt posten post dan niks hé, of wil je op deze manier aandacht opeisen en weer het gespreksonderwerp worden?
Guest
 

Postby FUBAR on Fri Feb 25, 2005 8:48 am

topic mag gerust blijven. als er een paar nog serieus zin hebben om het hier te "bevuilen" zal ik wel ingrijpen.
Persoonlijke vendetta's mij al goe, maar doe dat via mail of face to face, dit is niet waar het forum voor dient.

Met betrrekking tot de opmerking over mods, ik wil dit forum niet te strikt modden itt sommige andere fora waar de fun er op den duur ook uit is. Als er een paar té zwaar uit de bocht gaan, grijp ik wel in.

mvg

Marijn
Ãœber-mod
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby Teaser on Fri Feb 25, 2005 4:11 pm

Mmmm Kenji informeren hoeft voor mij niet echt meer ik ben wel op de hoogte van het een en ander dus mag ik ook lekker mijn gangetje gaan denk ik. Of zoals het gezegd wordt mijn persoonlijke mening geven.
Dit gaat ook niet enkel over 2005 maar dit spel is al bezig van vorig jaar TOEN Angie nog in het bestuur zat en Graffiti en de chicks nog in de VPL zaten. Toen is er ook op het forum van Graffiti een hele topic besteed aan deze ONNOZELHEDEN en als ik mij niet vergis is het met dezelfde persoon begonnen.
Voor mij mag is een eigenaar van een forum nog steeds vrij om zelf te kiezen welke topics op zijn/haar forum komen en als daar nu toevallig VPL bijstaat is dat ook zo. Hoe meer info er kan verspreid worden over paintball in belgie hoe beter er is hier toch al zo weinig te doen. Ikzelf zit ook op verschillende forums te snuffelen naar info over toernooien en dergelijke om aan zoveel mogelijk te kunnen meedoen en te weten te komen. Soms lees ik wel twee drie keer hetzelfde maar vind dit niet erg, omdat ik wel de meeste forums kan vinden maar dit geldt niet voor iedereen.
Verder wil ik nog enkel kwijt dat het zeker niet mijn bedoeling is om dit forum te bevuilen (verre van) maar ik vind dat iedreen het recht heeft om zoveel mogelijk info te verkrijgen via eender welk forum. Ik vind het verder ook een goed forum en zou zo zeggen doe zo voort.
Teaser
Newbie
 
Posts: 3
Joined: Wed Feb 23, 2005 6:47 pm

Next

Return to Algemene discussie

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron