zondag 16 jan

Alles ivm VPL wat niet bij de andere secties hoort ;-)

Moderators: W00dy, VPL

zondag 16 jan

Postby redwop on Mon Jan 17, 2005 3:47 pm

De eerste VPLdag is voorbij

geef even jullie reactie en eventuele opmerkingen zodat de organisatie hier rekening mee kan houden
User avatar
redwop
League player
 
Posts: 181
Joined: Tue Sep 28, 2004 11:16 am
Location: AALST

Postby redwop on Mon Jan 17, 2005 3:55 pm

het marshall systeem is zeker geen slecht idee zo doet iedereen wat ervaring op en krijgen de nieuwe spelers meer overzicht van de games
het enige wat me opviel is dat men de mensen allemaal heel even moet briefen wat te doen als een speler een check vraagt

voor de rest Peter lucht is supper (als het mogelijk is probeer er een kraantje tussen te zetten zodat de flessen trager vullen)

het veld had een heel leuke setup

en wat mij vooral opviel Heel veel nieuwe gezichten
User avatar
redwop
League player
 
Posts: 181
Joined: Tue Sep 28, 2004 11:16 am
Location: AALST

Postby Guest on Mon Jan 17, 2005 4:46 pm

Ze gaan er goed op vooruit de VPL, Het idee van het team om 5 euro te vragen om de supair te kuisen vind ik ook super zeker voor herhaling vatbaar. Hopelijk is de peter zijne lucht er ook voor de rest van het seizoen, da is toch o zo makkelijk. Marchall idee is ook heel goe meegevallen maar op deze lokatie is het mischien toch aan te raden schilde te kopen :wink:. op naar de 5 feb.
Guest
 

Postby Tom on Mon Jan 17, 2005 7:48 pm

van mij mag dat team elke keer de opkuis doen.wij zullen wel 5€ geven.
alles was precies wel in orde.
die schilden is geen slecht idee.4 van de 7 blauw plekken zijn van het marshallen
team N.F.P.
sponsored by p8ntball.be
Tom
Serious Sam
 
Posts: 69
Joined: Sun Sep 05, 2004 9:57 pm
Location: Dessel

Postby chaplain on Mon Jan 17, 2005 10:11 pm

hmmm schilden kopen
vraag anders gewoon u meetje hare paraplu da kan der ook goe voor dienen :twisted: :twisted:

greetz

chaplain
chaplain
Rental
 
Posts: 25
Joined: Wed Dec 22, 2004 4:19 pm
Location: ghent

Postby ByTe on Mon Jan 17, 2005 11:07 pm

heb me goe geammuseerd, en er was een goe sfeerke.
de marshalling was mss niet 100%, mja ge kunt nu ni één team de fout geven :p

de 5euro voor op te kuisen vond ik ook prima.
www.p8ntball.be, First Endeavor Paintball, Empire, E-Vents, Diablo and RPS paintballs, KEE Action Sports, Virtue.
watch the the paintball channel
User avatar
ByTe
League player
 
Posts: 200
Joined: Sun Sep 05, 2004 8:36 pm
Location: Tongeren

Postby redwop on Tue Jan 18, 2005 1:17 am

Schilden kopen??!!?? is weg gegooit geld neem ergens een deksel van een vuilbak mee of zo als je er een wil :o

het marshallen was voor velen de eerste keer maar op deze manier draagd iedereen zijn steentje wel bij en het is ook aan de nieuwe spelers een beetje inzet te tonen en geen schrik te hebben van een balletje als ze iemand gaant chekken (ik heb wel enkel nieuwelingen er dapper uit de hoek zien komen)

hier kan je alvast vaar wat games kijken EN hou vooral de marshalls in het oog http://www.pigtv.net/
User avatar
redwop
League player
 
Posts: 181
Joined: Tue Sep 28, 2004 11:16 am
Location: AALST


Return to Algemene discussie

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron