About the Ladder

Where do YOU buy your equipment and who do you (not) recommend and why? Honesty counts!
Also, shops are allowed to advertise here!

Moderator: Moderator

About the Ladder

Postby zenith on Sun Sep 04, 2005 1:23 pm

Wat denken jullie hier van ?
heeft er dit al iemand gedaan ?

http://www.freewebs.com/paintballsports/index.htm

:shock:
User avatar
zenith
Ghent-Unit member
 
Posts: 541
Joined: Fri Apr 29, 2005 12:31 pm
Location: Ghent-Unit zone

Postby michel23 on Tue Sep 06, 2005 1:24 am

snap niet zo goed wat de bedoeling is.
michel23
League player
 
Posts: 136
Joined: Thu Jan 27, 2005 11:24 pm
Location: eindhoven nederland

Postby zenith on Tue Sep 06, 2005 7:47 am

Ik denk dat je een bedrag moet leggen en dan moet je wachten dat er nog 4 andere zijn die zicht ook inschrijven en dan krijg je je marker aan een heel voordelig tarief.
User avatar
zenith
Ghent-Unit member
 
Posts: 541
Joined: Fri Apr 29, 2005 12:31 pm
Location: Ghent-Unit zone

Postby FUBAR on Tue Sep 06, 2005 9:06 am

dat zijn de bekende matrix systemen.
Eerste persoon betaald (bvb 300 voor DM5), die krijgt pas zijn marker als er nog 4 betaald hebben (dus bij 5e betaling krijgt hij zijn DM5), woor dat de 2e persoon in lijn zijn DM5 krijgt moeten er weer 5 betaald hebben (1à in totaal dus) en zo verder. Dus ja meestal werken die systemen wel, maar enkel voor de eerste 3-4 personen in de lijn, daarna wordt ze te lang en komt er niemand meer bij... of toch niet voldoende om ze te doen opschuiven.
Verder is dar systeem in de meeste amerikaanse staten illegaal en wordt die matrix verkopen zijn paypal account of dergelijke nogal vaak bevroren waardoor je dikwijls naar je geld kan fluiten.
Dus ja als je van risico houdt, en je bent de eerste of 2e in een rij, dan kan je een mooie slag slaan. Sta je wat verder in de rij, dan zal je eeuwig op je item mogen blijven wachten vrees ik.

Marijn
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby Debase on Tue Sep 06, 2005 4:40 pm

Volgens mij is dit niet zonder reden verboden...
Er is niks dat je ook maar enige zekerheid geeft dat je ook maar iets zal opgestuurd krijgen. Dit zijn gewoon oplichters volgens mij...
Spaar een maandje langer voor je gun en koop er één in een echte winkel
Debase
Ghent-Unit member
 
Posts: 36
Joined: Tue Aug 31, 2004 9:43 am
Location: Gent

Postby zenith on Fri Sep 09, 2005 10:20 am

ik had daar nog nooit van gehoord dus vandaar dat ik de vraag stelde mss was het wel iets goeds
User avatar
zenith
Ghent-Unit member
 
Posts: 541
Joined: Fri Apr 29, 2005 12:31 pm
Location: Ghent-Unit zone

Postby kaylo on Sat Sep 10, 2005 1:19 pm

Dit is inderdaad puur bedrog. Ze verkopen hun producten aan een prijs die lager is dan de groothandelsprijs waartegen ze ze zelf inkopen, "verkopen met verlies" noemt men dit. 8) De verkoper kan enkel winst maken door op een bepaald moment het systeem op te doeken en al degene die nog niks hebben ontvangen in de zak te zetten...
Het kan natuurlijk altijd dat je met een rijke weldoener te maken hebt die graag een deel van jouw marker betaalt, maar de kans dat je met zo iemand te doen hebt lijkt me imho eerder klein.
User avatar
kaylo
Ghent-Unit member
 
Posts: 19
Joined: Wed Sep 01, 2004 9:20 pm
Location: Ghent-Unit zone

Postby rasta on Sat Sep 10, 2005 6:46 pm

Denk dat je dit beter op slot doet en delete ; want de iets naievere mensen en de simpele van geest zouden zouden zich wel eens kunnen laten vangen .

member of team-graffiti

Proudly sponsored by
Image
First Endeavor Paintball, Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintball, KEE Action sports and Virtue
rasta
Recreational
 
Posts: 42
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:33 pm
Location: antwerpen


Return to Where To Buy?!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron