Nieuw, en serieus geintereseerd

New to paintball, need help? Post it here!

Moderator: Moderator

Nieuw, en serieus geintereseerd

Postby stonestrong on Wed Feb 23, 2005 3:25 pm

Hallo iedereen.
ik heb nog nooit gepaintbalt, maar na het geslacht de pauw, begon de microbe. Ik was van plan om op 18 jarige leeftijd lid te worden van een schietclub, voor de wapenvergunning, maar dat paintballen staat me wel aan. Ik heb wat topics doorgelezen, en zag dat er een paintbal terein in gent is, voor mij een half uurtje rijden denk ik. Dus,nu is mijn vraag: een degelijk/ brol terrein, doet het er wat aan de eerste keer??
En, kan je dan ook in een club gaan ofzow, het lijkt me wel een leuke hobby.
Graag enige tips om de ouders te overtuigen, is namelijk redelijk dure uitrusting zie ik ;)

veel vragn in 1 enkele post, thanx
stonestrong
Newbie
 
Posts: 5
Joined: Wed Feb 23, 2005 3:21 pm

Re: Nieuw, en serieus geintereseerd

Postby ice on Mon Feb 28, 2005 1:48 pm

stonestrong wrote:Hallo iedereen.
ik heb nog nooit gepaintbalt, maar na het geslacht de pauw, begon de microbe. Ik was van plan om op 18 jarige leeftijd lid te worden van een schietclub, voor de wapenvergunning, maar dat paintballen staat me wel aan. Ik heb wat topics doorgelezen, en zag dat er een paintbal terein in gent is, voor mij een half uurtje rijden denk ik. Dus,nu is mijn vraag: een degelijk/ brol terrein, doet het er wat aan de eerste keer??
En, kan je dan ook in een club gaan ofzow, het lijkt me wel een leuke hobby.
Graag enige tips om de ouders te overtuigen, is namelijk redelijk dure uitrusting zie ik ;)

veel vragn in 1 enkele post, thanx


Vrage zijn altijd welkom want die zijn er om te beantwoorden. ik moe je wel late wete dat het een degelijk verschil maakt als je op een goed veld speelt vo de eerste keer of nie. wat is nu een goed veld???
vo mij is een goed veld een plaats waar ze veel belang hechten aan de veiligheidsvoorschriften en vooral de veiligheid van de spelers. het soort terrein maakt natuurlijk een verschil uit maar je kan enkel wete wa het best bij jou past door naar verschillende te gaan.
mijn tip is da ge es na verschillende sites van velden moe gaan kijke. as ge bv. dicht in de buurt van Jabbeke, Brugge woont dan is ons veld mss interessant --> www. paintball-jabbeke.be
het is maar een idee maar jij moet het zelf wete. bijna elk terrein heeft zijn eigen club dus dit is geen enkel probleem.

greetz from ice
xxx
een katje die je zeker nie zonder handschoenen mag aanraken!

paintball, the only place were i can face myself! mouahaha
ice
Rental
 
Posts: 21
Joined: Mon Sep 06, 2004 11:00 am
Location: Varsenare, Belgium

Postby stonestrong on Wed Mar 02, 2005 7:22 pm

Bedankt, maar ik ga eerst proberen in Henegouwen. Het is praktische tegen de deur, ik ga zondag eens kijkn.
Keep ya informed
stonestrong
Newbie
 
Posts: 5
Joined: Wed Feb 23, 2005 3:21 pm

Postby stonestrong on Wed Mar 09, 2005 3:37 pm

Ik ben deze namiddag gaan kijken; maar je kon er geen Guns huren, en, die aankoop is net iets TE voor een eerste keer :P
stonestrong
Newbie
 
Posts: 5
Joined: Wed Feb 23, 2005 3:21 pm

Postby FUBAR on Wed Mar 09, 2005 3:46 pm

ge moet anders maar eens mee gaan spelen met ons als ik nog eens een grote game organiseer... ik hou je op de hoogte.

marijn
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby stonestrong on Fri Mar 11, 2005 5:24 pm

waw, leuk
Gent is neit echt ver van bij mij, woon juist buiten Ronse, is half uurtje rijden naar Gent. Keep me informed :P
stonestrong
Newbie
 
Posts: 5
Joined: Wed Feb 23, 2005 3:21 pm


Return to How To Get Started?!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron