VPL 060506 picture gallery online!

Post here pictures of your equipment, games or anything else paintball related!

Moderator: Moderator

Postby Kriminal on Mon May 08, 2006 6:16 pm

Vond hier toevallig filmpje van zaterdag en kwil het graag met jullie delen! :lol:

http://users.telenet.be/DeathValley/TEAMPLAY.MPG

Jakob volgende vpl kom je eens tot bij mij ik toon je een dikke lijn op semi en je mag hetzelfde ook proberen .. En dit meen ik hé, ..
Trouwens iedereen mag komen die twijfelt ...
Altijd janken over angel maar je ziet tot wat angel instaat is hé ..
°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image
http://www.paintballvalley.be
User avatar
Kriminal
Serious Sam
 
Posts: 78
Joined: Thu Feb 09, 2006 10:46 am
Location: Kortrijk

Postby bettens on Mon May 08, 2006 6:23 pm

ik vind dit een goed idee kunne wij neit aan doen dat onze angels perfeckt shieten op semi he het is gewoon angel
°°° Proud Member Of Death Valley °°°


http://www.paintballvalley.be
bettens
League player
 
Posts: 191
Joined: Thu Feb 23, 2006 9:11 pm
Location: zwevegem

Postby Pollement on Mon May 08, 2006 6:50 pm

Wa laten we er geen probleem van maken,

Volgende VPL mogen jullie ons checken waardoor ik hoop dat dan iedereen overtuigd is.

See you all on the next VPL

greetz, Pollement
[url=www.paintballvalley.be]°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image[/url] Image
User avatar
Pollement
World Cup player
 
Posts: 372
Joined: Mon Feb 13, 2006 10:07 pm
Location: Kortrijk

Postby Kriminal on Mon May 08, 2006 7:04 pm

DeathValley vs Ghent Unit
http://users.pandora.be/DeathValley/DeathValley.MPG

En ivm met marshalls ...

1x Marshall die op onze speler in snake komt liggen
1x Marshall die mij vasthoud aan 2de dorito
2x Marshall die pollement in back vasthoud en vervolgens 2x gebunkerd
1x Marshall die onze center omdraait met de rug naar zen zone en vervolgens gebunkerd word
En meermaals marshall die onze sleutelposities verraad ...

Kheb het meeste zelf op beeld dus voor jullie janken over wij die marshallen ...

Het zou inderdaad ook beter zijn moesten er enkele mensen komen die marshallen zou al heel stuk fairder zijn .. trouwens respect voor de ultimate zalige kerel en hij is rechtvaardig!!!!
°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image
http://www.paintballvalley.be
User avatar
Kriminal
Serious Sam
 
Posts: 78
Joined: Thu Feb 09, 2006 10:46 am
Location: Kortrijk

Postby bRemus on Mon May 08, 2006 7:15 pm

nog wat beeldmateriaal van Death Valley
Proud Member Of Death Valley

Image
bRemus
Rental
 
Posts: 14
Joined: Sun May 07, 2006 12:55 pm
Location: Kortrijk

Postby jakob on Mon May 08, 2006 7:25 pm

jongens ik heb zelf ook een angel g7 en ik weet goed wat ik gezien heb, ik lig er niet wakker van hoor, en ik vind het zeer knap dat je 29 bps haald.
Image
User avatar
jakob
League player
 
Posts: 104
Joined: Fri Feb 03, 2006 5:46 pm
Location: Valkenswaard(brabant)

Postby SunTzu on Mon May 08, 2006 7:31 pm

ik heb ten eerste niet gezeurd. er word volgens MM regels gespeeld en die zijn gecapd op 15 BPS dus zelfs dan als ge derover gaat in semi wilt da nog altijd zeggen dat da erover is. Dus als ge op semi schiet en hij is niet gecapd op 15 breek je nog altijd een regel.

En trouwens ik heb 3 jaar niks anders als angels gehad en ik weet hoe deze wapens werken. De software die in bepaalde tr levels zit (de triggerbounce) voegt schoten toe op strings. Ik moet nog de kerel zien die daadwerkelijk 27 bps schiet op tru semi dus een pull, een shot.

Je gaat me toch niet vertellen dat je de eerste ter wereld bent die dit in realiteit kan.

Not flaming anyone here, begrijp me ni verkeerd. Beschuldig niemand. Ken gewoon angel software. Heb alles gehad van LCD, naar speed naar fly en met g7 gespeeld en ik blijf ht zeggen de software van angels is gewoon zo ingesteld dat er schoten worden toegevoegd.
Zijn zeker degelijke markers. Maar iedreen zijn ding he ;)

So next time your playing mode 1 vergeet de cap niet op 15 te zetten das de regel...;)

en TR op 1 he mannen ;)
User avatar
SunTzu
World Cup player
 
Posts: 278
Joined: Sun Feb 13, 2005 10:36 pm

Postby michel23 on Mon May 08, 2006 7:50 pm

ja denk dat ze bij joy division graag mensen hebben die dat schieten.
maar inderdaad 15 bps is 15 bps.
Of je nu psp of millenium mode of semi schiet dan mag je niet boven de 15 ballen triggeren dus je geeft zelf aan dat je heel de dag de regels overtreden hebt als team.
michel23
League player
 
Posts: 136
Joined: Thu Jan 27, 2005 11:24 pm
Location: eindhoven nederland

Postby FUBAR on Mon May 08, 2006 8:00 pm

En aangezien wij strafpunten gekregen hebben omdat 1 gun één velocity spike gehad heeft, weet de organisatie ook wat ze nu mag doen. :roll:
15bps cap is zowat de norm overal, dus als er tegen ons hard werd op getreden waarom dan niet tegen de rest?
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby bettens on Mon May 08, 2006 8:24 pm

maar ik vraag me dan af als ja over moet spelen met een wapen dat gecapt is op 15bals per sec wrm ze dan vlocity's maken en z-boarden voor in een eitje en victoryboarden vo in nen halo als je tog maar 15bps mag schieten
°°° Proud Member Of Death Valley °°°


http://www.paintballvalley.be
bettens
League player
 
Posts: 191
Joined: Thu Feb 23, 2006 9:11 pm
Location: zwevegem

Postby Pollement on Mon May 08, 2006 8:29 pm

Ja mss tis nu te laat, maar das nu al de eerste keer dak hoor da je geweer nie rapper dan 15bps mag schieten met semi
[url=www.paintballvalley.be]°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image[/url] Image
User avatar
Pollement
World Cup player
 
Posts: 372
Joined: Mon Feb 13, 2006 10:07 pm
Location: Kortrijk

Postby zenith on Mon May 08, 2006 8:42 pm

Er wordt volgens MM regels gespeeld
http://www.millennium-series.com/images ... s_2006.pdf

Dit zijn nog eens de regels.
punt 11.01
Hier staat alle uitleg.
My setup:
PM6 clear --- clear parts
v!rtue inside
VLocity/DXS Puls
Stako + Guerrilla Air LP



Image
User avatar
zenith
Ghent-Unit member
 
Posts: 541
Joined: Fri Apr 29, 2005 12:31 pm
Location: Ghent-Unit zone

Postby Kriminal on Mon May 08, 2006 9:04 pm

Jezus vpl is geen millenium hé lopen er daar rond die veel regels overtreden ze als ik ze allemaal door lees ...

Genoeg materiaal om het even laag te spelen als jullie ..
°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image
http://www.paintballvalley.be
User avatar
Kriminal
Serious Sam
 
Posts: 78
Joined: Thu Feb 09, 2006 10:46 am
Location: Kortrijk

Postby FUBAR on Mon May 08, 2006 9:26 pm

bettens wrote:maar ik vraag me dan af als ja over moet spelen met een wapen dat gecapt is op 15bals per sec wrm ze dan vlocity's maken en z-boarden voor in een eitje en victoryboarden vo in nen halo als je tog maar 15bps mag schieten


Omdat niet iedereen toernooien speelt en iedereen materiaal wilt dat snel KAN gaan...

Pollement wrote:Ja mss tis nu te laat, maar das nu al de eerste keer dak hoor da je geweer nie rapper dan 15bps mag schieten met semi


Dus in t vervolg eerst de regels lezen van het toernooi waar je aan meedoet.

Kriminal wrote:Jezus vpl is geen millenium hé lopen er daar rond die veel regels overtreden ze als ik ze allemaal door lees ...

Genoeg materiaal om het even laag te spelen als jullie ..


Als je materiaal over mij hebt gelieve het dan openbaar te maken, wij hebben doorheen dit jaar 2 overtredingen gehad en telkens bestraft geweest. dit ging over barrelsock niet op in safezone en een velocity spike... en t heeft ons steeds voldoende punten gekost... die velocty spike kwam maar 1 keer voor op drie schoten en was niet eens opzettelijk, maar t heeft ons wel gekost... jullie overtreden een regel opzettelijk (dat je ze niet leest kan ik niet aan doen hé) en dan vinden jullie het bizar dat je er wordt op aan gesproken???!!! Ik zie niet in waarom je vindt dat jullie een voorkeursbehandeling dienen te krijgen?

Wat er mee gedaan wordt ligt niet in mijn handen en ik ga er ook echt niet van wakker liggen, maar ik vind wel dat iedereen gelijk behandeld dient te worden. Wat is daar zo bizar aan?

Groeten

Marijn
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby rasta® on Tue May 09, 2006 12:59 am

bettens wrote:maar ik vraag me dan af als ja over moet spelen met een wapen dat gecapt is op 15bals per sec wrm ze dan vlocity's maken en z-boarden voor in een eitje en victoryboarden vo in nen halo als je tog maar 15bps mag schieten


omdat je dan een constante lijn kan leggen van 15bps en niet een met gaten van nu eens 11 en dan eens 13 ofzo. MM rules zijn inderdaad 15bps eender welke mode waarmee je speelt.

Als jullie back op film begint te rippen in true semi en hij haalt 29 dan moet je dat eens op de grote forums plaatsen , gaat gegarandeerd veel reaktie's op komen , geloof me vrij.

proud member of team-graffiti

Image
First Endeavor Paintball, Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintball, KEE Action sports and Virtue
User avatar
rasta®
Recreational
 
Posts: 47
Joined: Tue Sep 28, 2004 9:33 am
Location: ergens in het waasland

PreviousNext

Return to Image Gallery

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron