VPL 060506 picture gallery online!

Post here pictures of your equipment, games or anything else paintball related!

Moderator: Moderator

Postby Pollement on Sun May 14, 2006 11:25 pm

Volgende keer ??

11juni ?

NAaa geen tijd. en ik d8 da jij ook geen tijd had ??
[url=www.paintballvalley.be]°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image[/url] Image
User avatar
Pollement
World Cup player
 
Posts: 372
Joined: Mon Feb 13, 2006 10:07 pm
Location: Kortrijk

Postby Enya on Mon May 15, 2006 8:56 am

pffft, hoe lang gaat er hier nu nog gezeverd worden over die wapens?

Mijn gedacht? Ik denk dat het vpl-bestuur het nu ondertussen ook wel gelezen zal hebben en er hun conclusies uit getrokken heeft voor volgende speeldagen.
Als ik zie hoeveel evolutie er dit jaar al is geweest dan denk ik toch dat vpl in stijgende lijn zit en dat het er alleen maar professioneler op wordt.

Er zullen er altijd wel zijn die proberen om tussen de mazen van het reglement te glippen, bewust of onbewust, maar er zal ook wel uit geleerd worden door het bestuur.
Er staat idd nergens iets in over die 15bps, maar ik heb zo een vermoeden dat dit niet lang meer zal duren :wink:

Give them some credit en wat ruimte om te groeien en het uit te bouwen, het is de enige vlaamse competitie die we hebben.
Paintballgreetz,
MJ

Image
Proudly sponsored by XXX-sports | Proto | New Designz | Tomahawk
Enya
Serious Sam
 
Posts: 79
Joined: Wed Mar 22, 2006 12:32 pm

Postby SunTzu on Mon May 15, 2006 2:04 pm

QFT

en niemand moet zichzelf zooo aangevallen voelen. Dit is toch een discussieforum..of niet soms.


sooo discuss
zolang dat alles vriendelijk gezegd word heb ik nergens problemen mee.

grtz

G
User avatar
SunTzu
World Cup player
 
Posts: 278
Joined: Sun Feb 13, 2005 10:36 pm

Postby Enya on Mon May 15, 2006 2:36 pm

SunTzu wrote:QFT

en niemand moet zichzelf zooo aangevallen voelen. Dit is toch een discussieforum..of niet soms.


sooo discuss
zolang dat alles vriendelijk gezegd word heb ik nergens problemen mee.

grtz

G


tuurlijk, een forum dient voor te discussieren en euhm, neen ik voel mij door niemand aangevallen ofzo (mocht je het over mij hebben?)

Maar om er nu ellelange ja-nee discussies over te lezen ....... go ahead, maar ik zou liever wat fotokes zien instead. Wie heeft er nog wat beeld materiaal? :P
Paintballgreetz,
MJ

Image
Proudly sponsored by XXX-sports | Proto | New Designz | Tomahawk
Enya
Serious Sam
 
Posts: 79
Joined: Wed Mar 22, 2006 12:32 pm

Postby Pollement on Mon May 15, 2006 4:59 pm

wij trekken het ons niet aan, wij speelden volgens de regels, nergens staat 15 cap dus hoeft da nie.

Overschooting soms zijn er wel mensen die iets te snel zeggen overschooting als ik een lijn leg naar een back en ik raak em komen er meestal nog paar ballekes. + als je geraakt bent steek je hand in de lucht anders blijven we schieten !! je hand nie omhoog = niet out = blijven schieten.
[url=www.paintballvalley.be]°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image[/url] Image
User avatar
Pollement
World Cup player
 
Posts: 372
Joined: Mon Feb 13, 2006 10:07 pm
Location: Kortrijk

Postby SunTzu on Mon May 15, 2006 5:54 pm

idd groot gelijk.

Wil gewoon dat de VPL een leuke boel blijft. Er zijn mensen met wapens die niet eens 15 bps halen en dan pas ik me gerust aan. Moet voor beginnelingen ook tof blijven. Der is toch een verschil he..ni waar Polle.

En als iemand duidelijk uit is blijf ik ni op hem schieten tot zn hand de lucht ingaat. Dead mans walk is ni toegestaan in de VPL en als ge dan iedreen die al duidelijk met zn rug naar u van het veld wandelt zonder hand in de lucht nog eens gaat beschieten tot hij zijn hand omhoog steekt. Als ge daarop kickt hebt ge IMO problemen waar ik zelfs ni over wil discussieren.

Op een toernooi ok tot daaraan toe, maar op de VPL, he komaan heb al genoeg respect voor de mannen die met hunnen spyder het veld op stappen, moet ze daarom ni zo nodig nog eens afblaffen tot ze hun hand de hoogte in steken.

anyway my 2 cents, dus ni aangevallen voelen he Polle gij een mening ik der een. 8)

@ enya, nee hoor bedoelde jou ni ;)
User avatar
SunTzu
World Cup player
 
Posts: 278
Joined: Sun Feb 13, 2005 10:36 pm

Postby Pollement on Tue May 16, 2006 11:24 am

ja dat bedoel ik niet maar ik heb er wel vaker gehad die ik zeker raakte en die terug achter hun supair kropen daar blijf ik opschieten maar als ik iemand zich zie omdraaien weet ik ook wel van out maar je hebt toch van die mensen die nog es moeten wegduiken.

En iedereen zaagt overen onze overshooting das eingelijk nie waar, wij hebben over de middag gespeeld met heel ons team, daar hebben we duidelijk gezegt tegen elkaar blazen op alles en iedereen.

Er kwamen een paar andere team leden meedoen die hebben er dan ook van meegegeten net zoals iedereen maar sprake van overshooting in de competitie zelf als ze out zijn schiet ik liever achter iemand anders dan achter een persoon die out is
[url=www.paintballvalley.be]°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image[/url] Image
User avatar
Pollement
World Cup player
 
Posts: 372
Joined: Mon Feb 13, 2006 10:07 pm
Location: Kortrijk

Previous

Return to Image Gallery

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron