SNAPSHOOT 2006 TROPHY Poules

Upcoming tourneys!

Moderator: Moderator

Board index Upcoming Events Tournaments

SNAPSHOOT 2006 TROPHY Poules

Postby FUBAR on Sat May 06, 2006 6:08 pm

Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby Tom on Sat May 06, 2006 7:22 pm

hup grafitti jongens :D
team N.F.P.
sponsored by p8ntball.be
Tom
Serious Sam
 
Posts: 69
Joined: Sun Sep 05, 2004 9:57 pm
Location: Dessel

Postby SunTzu on Sun May 07, 2006 1:25 pm

hup atomix !
User avatar
SunTzu
World Cup player
 
Posts: 278
Joined: Sun Feb 13, 2005 10:36 pm

Postby FUBAR on Sun May 14, 2006 5:30 pm

En, wat zijn de uitslagen?
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby SunTzu on Sun May 14, 2006 6:51 pm

weet nog ni... alleen we zijn doorgegaan toen tony v crossfire afgedragen moest worden enkel of knoezel gebroken...ouw ouw

anyway veel beterschap bij deze alvast, hoop u snel terug te zien op het veld

grtz dude
User avatar
SunTzu
World Cup player
 
Posts: 278
Joined: Sun Feb 13, 2005 10:36 pm

Postby W00dy on Sun May 14, 2006 7:27 pm

Jepjep,

Net terug van de Snapshoots en hebben het ongeval gezien. Het was niet zo leuk om te zien en leer hier uit jongen! Voetbalschoenen met toppen zijn niet gemaakt voor Paintball? Wij doen andere moves dan voetballers enzo en dit kan het gevolg er van zijn :(

Ik wens hem in ieder geval een spoedig herstel en beterschap!

Voor de rest van de Snapshoots mega tof. Enkel spijtig van zaterdag de laatste games in het onweer en bijhorende regen :? Voor de rest een 10/10
User avatar
W00dy
World Cup player
 
Posts: 354
Joined: Sat Mar 04, 2006 1:26 pm
Location: Ekeren

Postby bettens on Sun May 14, 2006 9:08 pm

wat is er wel juist gebeurd??

en weet er al iemand de uitslagen ben benieuwd
°°° Proud Member Of Death Valley °°°


http://www.paintballvalley.be
bettens
League player
 
Posts: 191
Joined: Thu Feb 23, 2006 9:11 pm
Location: zwevegem

Postby redwop on Sun May 14, 2006 11:00 pm

Amateur

1 Xistance
2 Ipnoze
3 Crossfire

wat er met tony is gebeurd, wel...

bij een move heeft hij een verkeerde draai gemaakt en zijn voet ontvricht
zijn voet stond een 45° naar de verkeerde kant gedraaid, hierbij (als ik het goed begrepen heb zou zijn onderste scheenbeen ook gebroken zijn of zo iets

ik hou jullie op de hoogt

alvast wil ik Tony veel beterschap toewensen .....
team Crossfire
http://www.xxx-sports.be - Severe - JT - R7 -
User avatar
redwop
League player
 
Posts: 181
Joined: Tue Sep 28, 2004 11:16 am
Location: AALST

Postby Enya on Mon May 15, 2006 9:05 am

heel veel beterschap aan Tony

Ik heb het ongeval helaas ook gezien, en het zag er idd niet goed uit. Voor mij geen voetbalschoenen met toppen onder.
Paintballgreetz,
MJ

Image
Proudly sponsored by XXX-sports | Proto | New Designz | Tomahawk
Enya
Serious Sam
 
Posts: 79
Joined: Wed Mar 22, 2006 12:32 pm

Postby FUBAR on Mon May 15, 2006 9:57 am

Overgenomen van flowmaster op p8ntball.nl ivm het ongeval van Tony:

Zoals Daniel al elders vermelde is Tony zeer ernstig geblesserd geraakt tijdens de Snapshoot Trophee.

Ja voor Tony zit het seizoen erop.
Hij heeft tijdens een van zijn acties zijn been gebroken.
Zijn spaakbeen is net boven zijn enkel afgebroken en zijn scheenbeen staat ongeveer halverwegen zijn wreef.

Hij is vanavond nog geopereerd en de operatie is naar zeggen van de arts gelukt.

Hij moet nog even in het ziekenhuis in Belgie blijven om te zien of er geen complicaties optreden.

Dit is voor hem helemaal een zware domper, omdat hij juist een waanzinnig toernooi mee maakte. Zijn aktie op het veld klopte en liepen gesmeerd, deze jongen was dit weekend in topvorm. Tot de eerste game in de finale van de amateur divisie.
De game liep perfect en ieder hield zich aan de gameplan.
Tony en Bart zaten als laatste in de game tegen 1 tegenstander. Tony maakte het veld breed door te moven naar een bunker op de tape. Hij belande in de bunker en moest weg draaien voor het vuur van de tegenspeler. En toen, de ijzelijke kreten uit het publiek. En een gil die door merg en been ging. Waar ik bang voor was was werkelijkheid. Tony lag op de grond en je zag aan zijn houding dat het niet goed was. Eenmaal dichterbij gekomen was de ernst van de blesure al snel duidelijk. Zijn voet stond naar een andere kant gericht dan je van een normaal mens kan verwachten.
Damn dit doet zeer.
De game lag snel stil en de marshals en de organisatie reageerde correct en snel.

Een bizar detail was dat dit alles voor de "VIP" tent van de bier sponsor gebeurde. De mensen die al aardig aangeschoten waren, waren in 1 klap weer nuchter en enkele dames in het gezelschap liepen even lijkbleek weg.

En dan moet je even nuchter gaan nadenken wat er allenmaal geregelt moet worden op zeer korte termijn.
En moet je vragen gaan stellen waar iemand met heel veel pijn niet op zit te wachten.
Waarzijn je verzekeringspapieren, autosleutels , telefoon.
Wie moeten we even bellen op het thuis front.
Etc, etc.
Maar zelfs hierop wist deze bikkel in deze situatie antwoord op te geven.

Onder luid applaus van honderden mensen langs de kant werd Tony van het veld gereden door de ambulance personeel. Hart verwarmend en om eerlijk tezijn moest ik de tranen verdringen.

Speedy heeft hem verder naar en in het ziekenhuis begeleid.
Vooral prettig omdat hij vloeiend frans spreekt en een nugtere blik op dit soort zaken heeft. En ik kan je vertellen dat dat wel zo fijn is dat er iemand bij je is die zich goed verstaanbaar kan maken als je plat gespoten wordt en de nodige lachgas shots krijgt.

Maar toen moesten we nog verder de finales spelen. Want tenslotte was eer pas 1 game half gespeeld van de in totaal 3 tespelen games.
Het team heeft zich er overheen gezet en zich in de verdere games zich kranig verzet. Met ieder kill in ons gedachte:
"deze is voor Tony!!!!!!!!"
Uiteindelijk zijn we als 3de geeindigd.
De trophee is voor Tony, want hij gaat het nog zwaar krijgen de komende maanden.

Ik wens hem dan ook alle sterkte toe en hoop hem weer snel aan mijn zijde te hebben als speler.


Maar het meest bizare is dat de zaterdag een precies het zelfde ongeluk voor ons ogen zien gebeuren.

Met maar 1 conclusie die we kunnen trekken hieruit.
Paintball op dit niveau is een topsport.
Zorg ervoor dat je jezelf goed voorbereid. En dat je lichaam traind hiervoor.
Niet alleen potjes schiet tegen elkaar als training.
Maar ook leren slyden en rennen.
Een goede warming-up voor de game met de nodige rek en strek oefeningen kan veel blesure leed voorkomen.

En dan nog de juiste schoeisel. Voetbal schoenen zal Tony niet snel meer dragen, deze zijn voor voetbal en niet voor paintball. Te veel grip kan dit soort blesures veroorzaken. Ook die andere speler die zijn been brak stond op voetbal schoenen.
Voor paintball zijn er paintball schoenen ontworpen.
Gebruik die dan ook.
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby Sicko on Mon May 15, 2006 5:51 pm

Yep da was zeker niet prettig om te zien/horen ne zeker niet om voor te hebben.

Kwas de game juist aant filmen vanop een stoel en ik moet je zeggen
daar kijk je geen 2 keer naar, die gil en dan de reactie van iedereen die om een ambulance begint te roepen is verschrikklelijk.. heb m'n toestel dan ook vlug uitgezet.

Ik vind toch ook dat als je zo'n groot toernooi organiseerd met 78 teams en meer dan 400 mensen spelen in deze sport, er toch minstens wel 1 EHBO postje mag zijn met een arts. ik den dat ie er rap 20 min heeft gelegen eer er een Ambulance was..

Hier nog een pic van tony juist voor de game:

Image

Veel beterschap dude, en dat je een volledig herstel hebt! respect!

Proficiat ook aan Crossfire met hun behaalde resultaat! :twisted:


Andere pics zoals:

Image

vind je hier


Twas wel vet! 8)
Last edited by Sicko on Mon May 15, 2006 5:56 pm, edited 1 time in total.
Team Elementz
User avatar
Sicko
World Cup player
 
Posts: 528
Joined: Sun Feb 13, 2005 9:23 pm
Location: Earth, Europe, Belgium

Postby SunTzu on Mon May 15, 2006 5:55 pm

vond de bunkers op snapshoots toch wel een pak te klein 8)

alle chance dak zelf gene grote zijn...;)
User avatar
SunTzu
World Cup player
 
Posts: 278
Joined: Sun Feb 13, 2005 10:36 pm

Postby Angie on Tue May 16, 2006 5:47 pm

Official results of the Snap Shoots Trophy

Er waren volgens mij maar 6 vlaamse team aanwezig op bijna 80 teams.
Zoals men zegt, was een vrij zwaar toernooi en maar 1 Belgisch team in de top 10 van de Pro.

Bravo aux Graffiti, aux Crossfire 2, aux Chepa, aux Pitball 1 et aux cougars pour avoir défendu les couleurs Belges en Pro.
Un constat, les équipes françaises tiennent le haut de la marche, et il faut bcp pour parvenir à les bousculer.


Ik hoop volgend jaar dat er meer vlaamse teams meedoen aan dit super toernooi, desondanks het spijtige ongeval van Tony, waar ik ook met open mond stond op te kijken. Veel sterkte tONY
Proudly sponsored by

Image

Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintball, KEE Action sports,Sly & Planet Eclipse
User avatar
Angie
League player
 
Posts: 130
Joined: Wed Sep 08, 2004 1:39 pm
Location: Vilvoorde

Postby Sicko on Wed May 17, 2006 3:04 pm

thnx 4 the results Angie, was er ook op aant wachten..

proficiat ook met jullie behaalde resultaat! 8)

Angie wrote:Ik hoop volgend jaar dat er meer vlaamse teams meedoen aan dit super toernooi


idd, gewoon doen gasten, tis echt een goeie leerschool om ervaring op te doen!

Niveau ligt nogal hoog, en dat heb je nodig om je paintballskills op te drijven..

zeker doen!
Team Elementz
User avatar
Sicko
World Cup player
 
Posts: 528
Joined: Sun Feb 13, 2005 9:23 pm
Location: Earth, Europe, Belgium

Postby Beffie the Vaginaslayer on Wed May 17, 2006 7:43 pm

Bij deze ook veel beterschap toegewenst aan Tony!
Snapshoots was idd zwaar toernooi en goede leerschool!
Image
User avatar
Beffie the Vaginaslayer
World Cup player
 
Posts: 336
Joined: Sat Mar 05, 2005 10:24 pm


Return to Tournaments

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron