Teams in Vlaams Brabant !

All the hot gossip and news... What is new in the paintball scene!?!

Moderator: Moderator

Teams in Vlaams Brabant !

Postby dave on Mon May 08, 2006 12:01 pm

Hey,
Ik stuur dit maitlje ter informatie , ben namelijk wonende in de omgeving van vilvoorde, Vlaams Brabant ! Ben nieuw in het wereldje van de paintball en zoek eigenlijk mensen die eveneens gepassioneerd zijn in het paintball ! Ik heb maar enkele keren zitten spelen maar kan hiervan al uitleiden dat ik liever aan tactical paintball doe , bv: woods of indoor! Vind sup’air ook wel fijn maar vind dit iets wat te snel spelen en minder tactiek !
Nu zoals ik het al zei ik zoek mensen die ’s weekends naar afgelegen plekken gaan of in het bos natuurlijk ! Alvast bedankt voor de reacties ! Men email : pauwelsdave@gmail.Com !
dave
Rental
 
Posts: 16
Joined: Tue May 02, 2006 10:02 am
Location: BRUSSELS

Postby SunTzu on Mon May 08, 2006 3:13 pm

speedball minder tactiek..? Ben ik dus niet met je eens maja opinions eey..;)

anyway gl en welkom op het forum
User avatar
SunTzu
World Cup player
 
Posts: 278
Joined: Sun Feb 13, 2005 10:36 pm

Postby dave on Mon May 08, 2006 4:06 pm

hey,

Nee, heb niet gezegd dat het minder tactisch is, het lijkt me minder tactisch dan andere games ! het gaat er zeer snel aan toe daarom dacht ik dat je minder tijd hebt voor tactiek ! Zou ook wel leuk kunnen zijn maar doordat ik het nog niet gedaan heb kan ik er niet echt een oordeel over geven !
Als je ziet wat voor markers ze gebruiken bij sup'air, lijkt het mij toch sneller dan woodsball, niet ? En kan me spijtig genoeg voor t ogenblik geen wapen aan 400 Euro aanschaffen ! Vind het ook leuker van je te kunnen schuilen achter gebouwen, muren , ..... En bij sup'air heb je dat niet alleen maar opblaas hindernissen !
Enfin zal zeker en vast van sup'air proeven als ik de kans er toe krijg !
Alvast bedankt voor u reply

Greetz
dave
Rental
 
Posts: 16
Joined: Tue May 02, 2006 10:02 am
Location: BRUSSELS


Return to Paintball News

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron