Nieuwe locatie Area 23

All the hot gossip and news... What is new in the paintball scene!?!

Moderator: Moderator

Nieuwe locatie Area 23

Postby bleken on Thu Nov 01, 2007 4:18 pm

Gisteren de nieuwe locatie van Area 23 gezien. Nog èèn en ander te doen maar ziet er echt super uit! Dikke turf om op te spelen, geen last van het weer ... Allen komen spelen op de winter, zal echt de moeite zijn!
bleken
Newbie
 
Posts: 5
Joined: Wed Oct 17, 2007 3:49 pm

Re: Nieuwe locatie Area 23

Postby FUBAR on Thu Nov 01, 2007 6:48 pm

Nog geen fotootjes of wat meer specifieke info?
Velden? Afmetingen? Accomodatie etc?
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Re: Nieuwe locatie Area 23

Postby a3ke on Thu Nov 01, 2007 7:19 pm

Het belooft een super locatie te gaan worden , kom er ook juist van

Speedy en entourage zijn nog goed aan het kappen en breken om maximaal de beschikbare ruimte te gaan benutten

Slecht 3 palen in een indoor standaard 5 man veld !

Ondergrond 22 mm turf met eronder nog een dikke laag shockpadding

Voorzieningen ; "echt" toilet met wastafel ; verwarming in spelers kleedzaal ; plaatselijke shop ; nog te beslissen "players area/cafetaria"

Voor verdere vragen zouk zeggen contacteer speedy ff , die zal veel beter en in detail en meer kunnen vertellen
a3ke
Rental
 
Posts: 10
Joined: Sun Aug 19, 2007 5:10 pm

Re: Nieuwe locatie Area 23

Postby RoBok-E on Thu Nov 01, 2007 8:29 pm

bleken wrote:Allen komen spelen op de winter, zal echt de moeite zijn!

Met hoeveel teams die nog willen komen?? :roll: Dalton 1 ... 7 & magnificent 1 ... 5.
Met welke paint?? :roll: :oops: :lol: En vooral met welke nieuwe xxx-regels... :roll: :oops: :cry:

Dank u, mij zie je niet meer in die omgeving, heb er mijn buikje van vol (letterlijk & figuurlijk). Heb steeds achter Belgische teams & spelers gestaan & zelfs hun ding helpen promoten, maar na een tweede jaar op rij zwaar gebuffeld te zijn, is de maat vol. Onze (weder)verrassingen zijn nog op komst!!!

Ps: Doen ze ook een Tryout voor een nieuwe sponsor... Of doen ze nog wat verder met Mr monopoly??

Veel succes ermee!!!
TC RoBok-E TC :twisted:

Team Elementz ++ Team Frozen-PAIN-t-ers
User avatar
RoBok-E
World Cup player
 
Posts: 632
Joined: Fri Nov 03, 2006 8:05 am

Re: Nieuwe locatie Area 23

Postby bleken on Sat Nov 03, 2007 8:05 pm

Gebuffeld Bok-E? Waarom? omdat jullie al even hard onderuit gegaan zijn Dalton als wij? Ze hebben de pannen van het dak gespeeld en volgens mij verdienen ze hun 1e plaats echt wel... En wat zijn XXX- regels dan wel? dat je een one 4 one krijgt als je er een verdiend? Pfft, we hebben er ook gekregen en allemaal even verdiend!!! Zelfs een speler out omdat hij aan zijn gun zat te prutsen. Regels zijn regels en trouwens, moest Speedy echt iemand willen voortrekken had Body-count gewoon de Novice gewonnen want die mannen spelen en trainen bij hem
Voor de rest, jammer dat jullie niet afkomen voor de winter. :cry:
bleken
Newbie
 
Posts: 5
Joined: Wed Oct 17, 2007 3:49 pm

Re: Nieuwe locatie Area 23

Postby RoBok-E on Sun Nov 04, 2007 2:42 pm

Bleken, een oorlog win je niet door een veldslag te winnen. Wij hebben de andere speeldagen de pannen vh dak gespeeld. Maar, ga hier niet te veel over uitwijden. Wij hebben onze standpunten en met recht en rede. Binnenkort pakken we wel uit met een uiteenzetting van de feiten waar het mis is gelopen, we geven juist de diplomatieke kant nog een kans. Jullie (magnificent) waren op de dag zelf akkoord met onze standpunten en plots draaien jullie als de wind. Raar als je het mij vraagt. Eerlijk, sportief & reglementair duurt het langst.

Nu, dit is een topic Area 23 en het enige dat ik in deze topic wil herhalen is het feit dat we door de XXX-entourage 2x op rij gebuffeld zijn en we geen 3x tegen dezelfde steen gaan sjotten. Want dan zijn we geen ezels meer, maar steenezels ( :idea: ken je het spreekwoord :?: ). Area 23 hangt vast aan die overheerser en nu gaan wij eens doen wat hij al jaren doet met XXX- gesponsorde teams die ergens anders willen gaan spelen en alles boycotten wat met die kerel te maken heeft. Monopolyrecht & overheersing noemen ze dat en er heeft dat ooit nog eens een duitser geprobeerd in België, maar die is dan ook van zijnen troon gestoten!!! Wij waren het enige team dat de beide competities heeft uitgespeeld en dat bewijst onze neutraliteit en zin om te paintballen!!! Bovendien heeft onze afwezigheid voor jullie nog een groot voordeeel. Da's voor jullie alweer een plaatsje hoger in de ranking dit jaar als wij thuis blijven of beter gezegd onze mooie centjes aan iets degelijk & onpartijdig geven :lol: :roll:

Succes ermee & wees op je goede!!! Let op je achterkant!!!
TC RoBok-E TC :twisted:

Team Elementz ++ Team Frozen-PAIN-t-ers
User avatar
RoBok-E
World Cup player
 
Posts: 632
Joined: Fri Nov 03, 2006 8:05 am

Re: Nieuwe locatie Area 23

Postby kenji on Sun Nov 04, 2007 8:05 pm

moest je echt alles weten dat je denk die duitser is lang nog niet weg hoor !!!!!!!
euroref
User avatar
kenji
Serious Sam
 
Posts: 73
Joined: Fri Jan 14, 2005 1:05 am

Re: Nieuwe locatie Area 23

Postby RoBok-E on Sun Nov 04, 2007 9:09 pm

kenji wrote:moest je echt alles weten dat je denk die duitser is lang nog niet weg hoor !!!!!!!

En dan nu hij wil toch eerst bouwe zin in het nederlands Mr Kenji, broebeliaans versta ik echt niet ...
Drinken jullie soms of hangen jullie daar allemaal aan den Dope??
Haha, als ik het dan toch ongeveer goed versta je zinnetje, moeten we weer schrik krijgen ofwat, what a joke... :roll: :lol: Pressure makes me stronger!!! :evil: :twisted: :evil:

OVER & OUT!!!
TC RoBok-E TC :twisted:

Team Elementz ++ Team Frozen-PAIN-t-ers
User avatar
RoBok-E
World Cup player
 
Posts: 632
Joined: Fri Nov 03, 2006 8:05 am

Re: Nieuwe locatie Area 23

Postby kenji on Sun Nov 04, 2007 9:34 pm

Neen
euroref
User avatar
kenji
Serious Sam
 
Posts: 73
Joined: Fri Jan 14, 2005 1:05 am

Re: Nieuwe locatie Area 23

Postby kenji on Sun Nov 04, 2007 9:37 pm

Maar ik had nu echt gedacht dat ik in jou taal sprak.Je hebt het verstaan dus is het toch in jou taal.
euroref
User avatar
kenji
Serious Sam
 
Posts: 73
Joined: Fri Jan 14, 2005 1:05 am

Re: Nieuwe locatie Area 23

Postby RoBok-E on Sun Nov 04, 2007 9:42 pm

Tja het verstand zit hem tussen de oren hé. Je kan maar zoveel gebruiken dan je hebt...

Nogmaals... OVER & OUT
TC RoBok-E TC :twisted:

Team Elementz ++ Team Frozen-PAIN-t-ers
User avatar
RoBok-E
World Cup player
 
Posts: 632
Joined: Fri Nov 03, 2006 8:05 am

Re: Nieuwe locatie Area 23

Postby kenji on Sun Nov 04, 2007 9:46 pm

ja ik heb maar een oor.
euroref
User avatar
kenji
Serious Sam
 
Posts: 73
Joined: Fri Jan 14, 2005 1:05 am

Re: Nieuwe locatie Area 23

Postby FUBAR on Sun Nov 04, 2007 9:49 pm

Kerels...
voor beiden eerste warning.
Off-topic gezever doe je via PM of mail... niet op het forum.

Bedankt.
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Re: Nieuwe locatie Area 23

Postby kenji on Sun Nov 04, 2007 9:51 pm

ze kunnen al geen grapje aanvaarden!!!!!
euroref
User avatar
kenji
Serious Sam
 
Posts: 73
Joined: Fri Jan 14, 2005 1:05 am

Re: Nieuwe locatie Area 23

Postby bleken on Mon Nov 05, 2007 12:09 pm

Alle politiek en polemiek ten spijt; het blijft een prachtlocatie waar het leuk ballen zal zijn!!! Heb er al zin in voor de winter... Echt jammer dat Elementz (en er zullen er nog wel zijn) niet willen komen maar hopelijk zijn er nog teams waar we een lekker potje kunnen tegen spelen. En Bok-E, ik maak me geen zorgen om mijne rug, dat wordt in de gaten gehouden, het is de overkant van het feld dat telt, al de rest is maar bijzaak voor mij. 8)
bleken
Newbie
 
Posts: 5
Joined: Wed Oct 17, 2007 3:49 pm

Next

Return to Paintball News

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron