Girls 'n Paintball..

All the hot gossip and news... What is new in the paintball scene!?!

Moderator: Moderator

Girls 'n Paintball..

Postby FUBAR on Tue Jan 11, 2005 3:21 pm

Zag dit op een ander forum... hehe:

http://www.splatmagazine.com/sg.htm

Marijn
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby K3th3r on Tue Jan 11, 2005 11:24 pm

Het heeft toch wel iets lekker chicks & guns :twisted:
User avatar
K3th3r
Rental
 
Posts: 27
Joined: Thu Jan 06, 2005 9:04 pm
Location: Flanders

Postby ByTe on Tue Jan 11, 2005 11:59 pm

+1 vote for Keely :twisted: :evil:


oops :D
www.p8ntball.be, First Endeavor Paintball, Empire, E-Vents, Diablo and RPS paintballs, KEE Action Sports, Virtue.
watch the the paintball channel
User avatar
ByTe
League player
 
Posts: 200
Joined: Sun Sep 05, 2004 8:36 pm
Location: Tongeren

Postby Killer-instinct on Wed Jan 12, 2005 6:04 am

ik ga nooit tegen die meiden spelen want ik vrees dat mijn aandacht ergens anders naar toe gaat ipv games and tactics. :?
Als wapens verantwoordelijk zijn voor moord, is een pen dan verantwoordelijk voor schrijffouten?
Killer-instinct
Serious Sam
 
Posts: 52
Joined: Mon Sep 06, 2004 3:24 am
Location: Wondelgem / Gent

One of the females who play pb

Postby ice on Wed Jan 12, 2005 6:53 pm

hoykes, ik ben blij dat er tenminste wa meer opkomst is van de vrouwen in de sport. Paintball is geen VENTEsport meer want wij vrouwen hebben ook ballen aan ons lijf, jaja jongens, letterlijk en figuurlijk :wink:

ik vind het wel jammer dat wij soms nog door bepaalde mannen achtergehouden worden omdat ze 'vrezen' dat wij vrouwen hen zullen ophouden. we kunnen maar leren en verbeteren door te oefenen hé, da geldt voor beide partijen hoor.

:twisted: Hopelijk komen er nog meer vrouwen in de sport en wordt dit ooit evengroot zoals in onze verre buurlanden. :twisted:

greetz from ice and everyone a happy 2005
xxx
een katje die je zeker nie zonder handschoenen mag aanraken!

paintball, the only place were i can face myself! mouahaha
ice
Rental
 
Posts: 21
Joined: Mon Sep 06, 2004 11:00 am
Location: Varsenare, Belgium

Postby FUBAR on Wed Jan 12, 2005 7:03 pm

Paintball is geen VENTEsport meer want wij vrouwen hebben ook ballen aan ons lijf, jaja jongens, letterlijk en figuurlijk


hopelijk hangen die dan wel een 30tal cm hoger dan de onze of zitten ze in pods :lol:
enne, ik denk dat vrouwen zeker en vast geduchte tegenstanders kunnen zijn...

marijn
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby eddy_00 on Mon Feb 21, 2005 6:32 pm

dit gezegd zijnde: ice, schart wa vriendinnen bijeen en begin een female team, hebt ge da al? awel begin een tweede team!

't is de enigste manier om vrouwen in paintball te brengen, door andere vrouwen; naar ons willen ze toch ni luistere :roll: :P

geef toe, 't is toch een turn-on voor iedere baller als zijn chick ook meespeelt
User avatar
eddy_00
Ganz Geile Ãœber Eddy
 
Posts: 60
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:36 pm

Postby rasta on Mon Feb 21, 2005 8:28 pm

Anders zou je eens contact moeten opnemen met Angie . Zij heeft een all-woman team en een vrouw met pit kan er misschien nog bij ?
link : http://www.chicks-unlimited.com/

groetjes ,

rasta

member of team-graffiti

Proudly sponsored by
Image
First Endeavor Paintball, Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintball, KEE Action sports and Virtue
rasta
Recreational
 
Posts: 42
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:33 pm
Location: antwerpen

Postby jefke on Mon Feb 21, 2005 10:14 pm

Hmm
HABBA HABBA!!!
AWOE awoe!!!
hijg hijg
sry kon het niet laten :P
jefke
Newbie
 
Posts: 2
Joined: Sun Feb 13, 2005 3:04 pm

My own female team

Postby ice on Wed Feb 23, 2005 10:59 am

dag gastjes,

ik heb al lang contact opgezocht met Angie en wij zijn goede vriendinnen geworden. het probleem vo mij was altijd de afstand omda ik in Varsenare woon en gene auto heb. normaal zou ik dit jaar verder doen met paintball en eindelijk zal dit er ook van komen. ne maat van mij gaat ne eigen veld oprichte uitsluitend om te trainen en wij zoude dit dan ook met die nieuwe rubberen paints doen (reqball of zoiets). ik ben bij hen al aanvaard dus vanaf dit jaar zal mijn droom eindelijk uitkomen. ik ben blij dat het onderwerp vrouwen en 'gevaarlijke' dingen geen taboe meer is onder de mensen want hier kon ik mij echt aan ergeren en trouwens nog steeds dat wij vrouwen ons altijd dubbel moeten bewijzen ten opzichte van de jongens. hopelijk komt er hier snel verandering in want wij blijven niet meer de 'brave' huisvrouwtjes die we eens zijn geweest!!!!

greetz from ice :twisted:
een katje die je zeker nie zonder handschoenen mag aanraken!

paintball, the only place were i can face myself! mouahaha
ice
Rental
 
Posts: 21
Joined: Mon Sep 06, 2004 11:00 am
Location: Varsenare, Belgium

Postby the antverpian pirate on Wed Feb 23, 2005 11:08 am

ik heb er nu geen probleem mee om samen met een vrouw te gaan ballen zolang ik maar niet tegen haar moet spelen ik heb een keer op een vrouw geschoten (zonder dat ik wist dat het er een was )en toen ik de gil(letje) hoorde voelde ik me toch wel schuldig :oops:
maar om eerlijk te zijn het beste schot dat ik ooit heb gezien tijdens het painten was van een vrouw afkostig ik stond samen met een teamgenoot aan de ene kant van het veld (indoorclub in utercht)en een van de marschalls van dat veld een vrouw stond langs de andere kant van het veld(ogeveer 30 meter verderop ) ze was toen zelf ook aan het meespelen met een tippmann 98 ik weet niet welke loop maar eerst loste ze een schot recht op mijn masker en dan nog een tweede recht op de helm van men teammakker en daar stond ik toch van te kijken twee schoten twee headschots en dat vanop zon afstand :wink:
the antverpian pirate
Rental
 
Posts: 20
Joined: Wed Feb 23, 2005 10:41 am
Location: antwerpen

Chicks Unlimited zoeken nog speelsters

Postby Angie on Wed Feb 23, 2005 5:49 pm

Bij deze een oproep naar alle vrouwen met wat (paint)ballen:

De Chicks Unlimited zoeken nog een paar moedige chicks om hun dames toernooiteam te vergezellen.
Voel je je aangetrokken door xtreme sport en adrenaline, dan is dit net iets voor jou.

Je krijg een mooi sponsorshipdeal.

Wil je eens proberen, drop me a pm or mail: angie@chicks-unlimited.com

Website :http://www.chicks-unlimited.com
Proudly sponsored by

Image

Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintball, KEE Action sports,Sly & Planet Eclipse
User avatar
Angie
League player
 
Posts: 130
Joined: Wed Sep 08, 2004 1:39 pm
Location: Vilvoorde

Postby FUBAR on Wed Feb 23, 2005 6:16 pm

ik ben wel geinteresseerd? is't goed als ik een pruik opzet en mijn bene scheer ? ;)
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby eddy_00 on Thu Feb 24, 2005 8:53 pm

moete we echt ons bene schere??? of is de pruik alleen goe?

Ice, gulle moet niets bewijzen... man of vrouw wa maakt 't nog uit tegenwoordig, kijk naar "niki" ze weet 't zelf ook ni meer
User avatar
eddy_00
Ganz Geile Ãœber Eddy
 
Posts: 60
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:36 pm

Postby ice on Mon Feb 28, 2005 1:39 pm

eddy_00 wrote:moete we echt ons bene schere??? of is de pruik alleen goe?

Ice, gulle moet niets bewijzen... man of vrouw wa maakt 't nog uit tegenwoordig, kijk naar "niki" ze weet 't zelf ook ni meer


ge gebt gelijk, zolang we ma vrienden onder elkaar zijn en blijve.
btw. as ik geschoten ben dan zult ge geen gil(letje) hore ze ma ge gaat een goeie luide reeks van woorden hore waarvan ge versteld van zou staan. :wink:
een katje die je zeker nie zonder handschoenen mag aanraken!

paintball, the only place were i can face myself! mouahaha
ice
Rental
 
Posts: 21
Joined: Mon Sep 06, 2004 11:00 am
Location: Varsenare, Belgium

Next

Return to Paintball News

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron