problemen met de reloader b en de angel zijn vooral te wijten aan de druk die de reloader op de ballstack uitoefent . Bij vroegere generatie angels pre-g7 zorgde dit voor rollback waar de 2de ball in de stack lichtjes in de breech geduwd word en dus chops veroorzaakt. Je kan hieraan 2 dingen doen.
Je ram zo ver naar voren steken dat je geen rollback meer krijgt, maar dan je het probleem creeren dat je hamer de klep voorzijde beschadigt. Of gewoon zorgen dat je wat minder druk uitoefent op de stack, dus gewoon een settingkje lager zetten.
Trouwens alle snelle hoppers ten spijt, als je in de meeste toernooien gecapd bent op 15 bps heb je eigenlijk geen snelle loader nodig. Dan verkies ik het gemak en de betrouwbaardheid van een eitje (met Z)
oh voor alle angel gebruikers onder ons . heb nog een gloednieuwe full evolve kit te koop nooit gebruikt nieuwprijs 140 euro.
Nu te koop voor 80 euro + gratis installatie door mij.
Lichtere hamer 6g of 10g in vgl met de 34g van de originele hamer
en afstelbare valve spring.
Zodat je je dwell veel lager kan afstellen zonder dropoff. Wat dan weer resulteert in een responsieveremarker. Lagere dwell is hogere cycle snelheid.
Intresse PM me...