XXX 2006

Want to stay up-to-date...? Check this forum!

Moderator: BPL

XXX 2006

Postby redwop on Wed Dec 28, 2005 11:01 pm

Beste mensen

goed nieuws, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat
de XXX terug doorgaat in 06
de data zouden officieel worden gemaakt 4jan

dus hou hun site in het oog
http://www.xxx-sports.be/challenge/fr/news/
User avatar
redwop
League player
 
Posts: 181
Joined: Tue Sep 28, 2004 11:16 am
Location: AALST

Postby zenith on Thu Dec 29, 2005 10:02 am

Ik ben eens benieuwd wanneer het gaat door gaan :-)

Ik heb er wel zin in.
User avatar
zenith
Ghent-Unit member
 
Posts: 541
Joined: Fri Apr 29, 2005 12:31 pm
Location: Ghent-Unit zone

Postby redwop on Thu Dec 29, 2005 1:00 pm

4 januari worden de data bekend gemaakt
en zoals ondertussen jaarlijkse gewoonte zal dit terug eentje zijn waar jij en je team zeker bij moet zijn

de vorige jaren was het veld steeds OK, marshalls ok en de teams die er waren zijn stuk voor stuk sympatieke en vriendelijke mensen
User avatar
redwop
League player
 
Posts: 181
Joined: Tue Sep 28, 2004 11:16 am
Location: AALST

Postby redwop on Thu Dec 29, 2005 1:59 pm

he he

vroeger dan verwacht maar hier zijn ze dan
de data voor de XXX cup 2006

30 April
28 Mai
25 Juni
16 Juli
20 August
24 September

tegen volgende week zou alles op hun site te lezen zijn
lucht zal terug aanwezig zijn
xxx challange
en de overall 1-2-3 prijs zijn ook niet niets (en nee het is geen pocketbike )
User avatar
redwop
League player
 
Posts: 181
Joined: Tue Sep 28, 2004 11:16 am
Location: AALST

Postby Speedy on Sat Jan 07, 2006 4:46 pm

http://www.xxx-sports.be/challenge/registration.php
Alle info voor de xxx 06
Mvg
Speedy
Speedy
Cpt. Crossfire
Speedy
Rental
 
Posts: 12
Joined: Fri Sep 24, 2004 2:17 pm
Location: w+o vl

Postby Alpha-sphere on Sun Jan 08, 2006 9:02 pm

Op de site staat 17th August Brussels maar moet dat niet 20 Augustus zijn??? De 17de is namelijk op een donderdag.

UnleasheD TRFC zal zeker van de partij zijn!!
User avatar
Alpha-sphere
Serious Sam
 
Posts: 88
Joined: Mon Oct 17, 2005 5:20 pm
Location: Den Haag

Postby Speedy on Mon Jan 09, 2006 11:15 am

klopt idd, is zondag 20 augustus en niet de 17de!
Mvg,
Speedy
Speedy
Cpt. Crossfire
Speedy
Rental
 
Posts: 12
Joined: Fri Sep 24, 2004 2:17 pm
Location: w+o vl

Postby zenith on Wed Jan 11, 2006 2:57 pm

Ik vind het wel jammer dat er zoveel in walonië zijn :s
User avatar
zenith
Ghent-Unit member
 
Posts: 541
Joined: Fri Apr 29, 2005 12:31 pm
Location: Ghent-Unit zone

Postby FUBAR on Wed Jan 11, 2006 3:13 pm

wij gingen ons zo goed als zeker voor een volledig seizoen inschrijven, maar met dat inderdaad driekwart van de games in de walen zijn vrees ik dat dit veel praktische problemen gaat geven qua vervoer voor enkele spelers... spijtige zaak...
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby redwop on Thu Jan 12, 2006 8:14 pm

ze zijn nu ook niet zo ver he
hoegroot is Belgie.....

ik ben zeker als jullie het optijd vragen dat er wel iets te regelen valt qua transport

het is nu ook geen sport die je om de hoek kan doen, je moet er VEEL voor overhebben

wij zijn met atomic vorig jaar de P8ce gaan spelen....... amsterdam ....

en ik ken de locatie's.... zover is het nu ook weer niet
de laatste "Amblève" is z'n 1u45 rijden.....

ik hoop toch dat jullie een oplossing vinden, het is leuker om overal wat gezien/gekend te worden
User avatar
redwop
League player
 
Posts: 181
Joined: Tue Sep 28, 2004 11:16 am
Location: AALST

Postby FUBAR on Thu Jan 12, 2006 8:40 pm

p8ce hebben we ook gespeeld... om 3.30u opgestaan om er op tijd te geraken...
vind et gewoon spijtig omdat er al series zijn gelijk volcano in de walen dat xxx nu ook wegtrekt... niet iedereen bij ons heeft een auto en t is nu al moeilijk genoeg om iedereen bij elkaar te krijgen...
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby redwop on Thu Jan 12, 2006 10:27 pm

de bedoeling van de XXX 5 man BPL is een event te organiseren voor heel belgie, de volcano is voornamelijk waals met enkele uitzonderingen van een paar vlaamse teams, vpl blijft het dan voornamelijk zoeken in de omgeving Antwerpen, Limburg. Terwijl de XXX5 het op heel belgie gericht heeft. (ik weet ook dat het inschrijvingsgeld het hoogst ligt van alle genoemde events) MAAR kijk wat je ervoor terugkrijgt.... om te beginnen

* Lucht, die schoon is (ontvocht), en constant 4500 of 3000psi
* Paint van een behoorlijke kwaliteit
* Veld, mooie veldjes (wat voor mij belangrijk is), ik weet niet of je al veel ervaring hebt met volcano, VPL, maar dit is meestal niet het mooiste veld waar je terecht komt
* Subair, mooi Xball veldje
* Marshelling (dit kan nooit goed genoeg zijn, en er worden altijd wel eens foutjes gemaakt) MAAR hier terug zijn er mensen die zich hier voor inzetten en het beste van zichzelf geven
*Prijzen ierdereen heeft de mailing gezien, voor 06 is dit het beste ooit in de Belgische PB geschiedenis

MAW
Je neemt je spullen, (je moet je idd verplaatsen) je kan een hele dag spelen zonder dat je zelf iets moet doen…. (subair helpen mee op te zetten en op te ruimen, marshallen)

Ik probeer hier maar een schets te geven van wat het waard is, na nu zelf al enkele jaren intensief te spelen moet ik zeggen, dat dit meer dan zijn geld waard is, om een kwalitatief toernooi te vinden in onze buurt moet je 9 op de 10 de grens over

Alle swat ik hoop jullie toch eens overhoop te mogen schieten op een van de XXXen :wink:
User avatar
redwop
League player
 
Posts: 181
Joined: Tue Sep 28, 2004 11:16 am
Location: AALST

Postby FUBAR on Thu Jan 12, 2006 10:36 pm

ik was gewoon verschoten omdat XXX vorig jaar zowat volledig in vlaanderen was, en er nu maar 1 speeldag in Eeklo is (en ik kan zelf niet die ene dag), was't 50/50 ofzo ok, ma 5 op 6 vind ik wa spijtig, ma we zien wel of t voor de rest lukt, voor mij geen probleem, but i'm not a one man team ...
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby Alpha-sphere on Fri Jan 13, 2006 1:56 am

Heeft het ook niet met de motivatie te maken? (En geld natuurlijk maar dat even ter zijde) UnleasheD TRFC is bijvoorbeeld heel erg gemotiveerd en we gaan zelfs een busje huren om het z'n allen richting xXx te gaan. 3:30 opstaan of niet, wij zijn van de partij!! Begin volgend week schrijven we ons in. :)
User avatar
Alpha-sphere
Serious Sam
 
Posts: 88
Joined: Mon Oct 17, 2005 5:20 pm
Location: Den Haag

Postby FUBAR on Fri Jan 13, 2006 8:54 am

Heeft eerder met een (of gebrek aan) vast inkomen, beschikbaar vervoer, verplichtingen aan werk of studies en dergelijke te maken. Aangezien we al VPL gaan spelen, wordt het gewoon moeilijk die twee te combineren met de weinige full-time spelers die we hebben.
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Next

Return to News and information

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron