Stuff F/S; New SP MAX FLO / JT Chameleon PROTEUS ....

This is the place to get rid of your compressed air or CO² tank, bottle cover, regulators, fill stations etc!

Moderator: Moderator

Stuff F/S; New SP MAX FLO / JT Chameleon PROTEUS ....

Postby FUBAR on Wed Aug 17, 2005 3:05 pm

Beetje opkuis doen.

Wat heb ik te koop:

Image

:) SMART PART MAX FLO REGULATOR MET 68/4500 carbon fles en LP to HP conversion kit + Dye cover : ALS NIEUW!

Ik heb deze fles 6 maand, paar keer met gespeeld, gaat de deur uit omdat ik nu wat cash nodig heb. Zeer consistent, regelbaar, lichte fles, geen krasje op. Iedereen kent Max Flo wel hé? (http://www.smartparts.com/Products/MaxFlo4500.aspx)
De fles is nog 4 jaar gekeurd tot in 2009.
Het is de manifold versie, even duur als de inline versie:
[url]http://www.smartparts.com/Store/default.aspx?Cat={9C8A78DC-5C1C-4309-A55E-AC585C60E906}[/url]

Je krijgt er nog een LP to HP conversion kit van smart parts bij die mij 80€ heeft gekost. Je kan dus zeer hoog of ULTRA laag gaan qua druk.

Als je alles nieuw zou kopen dan kom je op 299€ voor de regulator:
(vb: http://www.p8ntball.be/products.php?cat=194),
80€ voor de conversion set en dan nog eens een carbon fles erbij(+/- 150€), komt je op zo'n 500€. Plus je krijgt een zo goed als nieuwe Dye Rhino tankcover erbij! Alle originele papieren en verpakkingen zitten er ook nog bij!

Ik ben bereid dit systeem te laten gaan voor 350€ of elk aannemelijk tegenbod. Mail me gerust, ik sta voor alles open (qua pb deals dan wel ;) ) = marijn@paintballinfo.be

Prijsdaling naar 300€ shipping inclusief. Ook trades welkom, zie verder!


:) Ook te koop: JT Spectra PROTEUS 2 - Chameleon

Fantastisch masker, maar ik heb er nu al 4 liggen en maar 1 kop, dus er gaat er eentje de deur uit.
Dit is een Gold Chameleon Proteus, lekker gangsta met extra orange oily lens. Dubbel thermische lens, dus beslaat niet en zit ultra comfortabel. Zeer goede staat, enkel op de originele 'yellow fade' lens zitten er enkele krasjes, daarmee krijg je dus een extra (1x gebruikt) lens er bij.
Prijs: 60€ tezamen.

vergrootbaar beeld:
Image

Contacteer me via email, PM of als reply.

Groeten

Marijn
Last edited by FUBAR on Mon Aug 29, 2005 9:45 pm, edited 1 time in total.
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby FUBAR on Sat Aug 27, 2005 4:30 pm

De Proteus is 'pending sale' ... dus normaalgezien verkocht.

De oorspronkelijke koper voor de max flo heeft verstek moeten laten gaan, is dus nog te koop. Mag gerust iets van de prijs af als dit zou helpen. 300€ is dus vraagprijs nu of kom gerust af met een bod.
Ik ben ook geinteresseerd in een LP preset bottle dus dat kan het wat goedkoper voor je maken.

LMK!

Marijn
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby FUBAR on Mon Aug 29, 2005 9:45 pm

Mask is verkocht!

Max Flo nog beschikbaar 300€ verzending inbegrepen. Trades voor LP preset of Stiffi Switch kit zijn ook welkom!
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby FUBAR on Mon Sep 05, 2005 10:24 pm

max flo set is gereserveerd!
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België


Return to pBay - AIR systems & acc's

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron