Agimont Adventure laat spelers toe met eigen paint

What are the best spots to play? Let your fellow paintballers know!

Moderator: Moderator

Agimont Adventure laat spelers toe met eigen paint

Postby agimont adventure on Fri Mar 24, 2006 11:32 pm

Vanaf zondag 2/04 kan men paintballen met eigen wapen en eigen paint bij agimont adventure walking fee 25€. toegang tot 12 paintball fields en 2 sup'air. Elke 1e en 3e zondag van de maand meer info op http://www.agimont.be
agimont adventure
Recreational
 
Posts: 30
Joined: Fri Mar 24, 2006 11:08 pm
Location: Agimont / namur / belgium

Postby Aftershock on Sat Mar 25, 2006 10:56 am

Hey, kost het dan 25 euro voor gewoon heel de dag te spelen/ trainen?
En is er mogelijkheid tot bijvullen van je gasflessen?
Aftershock
Recreational
 
Posts: 34
Joined: Thu Jan 26, 2006 6:07 pm

Postby agimont adventure on Sat Mar 25, 2006 1:41 pm

Hello,
Alvast bedankt voor uw intresse in deze nieuwe formule.
De bedoeling is van die 25 euro dat gasten die over alle materiaal beschikken voor een volledige dag, al naar gelang van hun goesting kunnen komen spelen. Let wel een dag begint om 10u en eindigt om 18u.
CO² is er voldoende aanwezig, lucht zal u zelf moeten meebrengen.
Aarzel niet ons te contacteren voor verdere inlichtingen. Graag tot lmater.
agimont adventure
Recreational
 
Posts: 30
Joined: Fri Mar 24, 2006 11:08 pm
Location: Agimont / namur / belgium

Postby Boozi3 on Mon Apr 10, 2006 5:39 pm

agimont u got pm
User avatar
Boozi3
Rental
 
Posts: 11
Joined: Wed Mar 29, 2006 7:50 pm

Postby Alpha-sphere on Mon Apr 10, 2006 9:09 pm

Ligt het aan mij of is dat een beetje aan de dure kant voor een "opendag"
User avatar
Alpha-sphere
Serious Sam
 
Posts: 88
Joined: Mon Oct 17, 2005 5:20 pm
Location: Den Haag

Postby Kriminal on Mon Apr 10, 2006 10:49 pm

Kun je het veld met eigen wapens voor je eigen hebben of gaat dit niet op deze dagen, bedoel dan met het team trainen is dit mogelijk? Of moet je hiervoor het veld reserveren of hoe gaat dit in zen werk?
°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image
http://www.paintballvalley.be
User avatar
Kriminal
Serious Sam
 
Posts: 78
Joined: Thu Feb 09, 2006 10:46 am
Location: Kortrijk

Postby Pollement on Mon Apr 10, 2006 10:52 pm

slim gezien mitch :D ké trainen mor w8 maar tot wij zelf buiten zitten é, dan word ut FUN :D
[url=www.paintballvalley.be]°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image[/url] Image
User avatar
Pollement
World Cup player
 
Posts: 372
Joined: Mon Feb 13, 2006 10:07 pm
Location: Kortrijk

Postby agimont adventure on Tue Apr 11, 2006 9:58 am

Alpha-sphere wrote:Ligt het aan mij of is dat een beetje aan de dure kant voor een "opendag"


Volgens mij is er een misvatting. Het zijn op zich geen open deur dagen maar meer een goedheid van ons om spelers te laten spelen welke hun eigen wapen hebben en ze dan nog laten spelen met de paint die ze zelf meebrengen.
Klein rekensommetje, jongens die hier komen spelen betalen normaal gezien 15 euro te vermeerderen met 8 euro per 100 kogels dat maakt 23 euro om te starten.
U kan spelen op volgens nogal wat spelers de mooiste terreinen van België zowel wat betreft supp'air als scenario.
Let wel dat het geen unanieme beslissing was om spelers toe te laten met eigen wapens en zeker met eigen paint want met eigen paint komen spelen is zoals naar de Discotheek gaan met uwe eigen bak bier.
agimont adventure
Recreational
 
Posts: 30
Joined: Fri Mar 24, 2006 11:08 pm
Location: Agimont / namur / belgium

Postby agimont adventure on Tue Apr 11, 2006 10:01 am

Kriminal wrote:Kun je het veld met eigen wapens voor je eigen hebben of gaat dit niet op deze dagen, bedoel dan met het team trainen is dit mogelijk? Of moet je hiervoor het veld reserveren of hoe gaat dit in zen werk?

Normaal gezien verwachten wij dat de geïntresseerden niet alleen komen en naar hier komen met enkele maten. Dan ligt het in de bedoeling dat U uw eigen veld krijgt om op te spelen en mits afspraken met de monitor ter plaatse kan U in de loop van de dag de andere terreinen benutten.
agimont adventure
Recreational
 
Posts: 30
Joined: Fri Mar 24, 2006 11:08 pm
Location: Agimont / namur / belgium

Postby Alpha-sphere on Tue Apr 11, 2006 4:09 pm

agimont adventure wrote:
Alpha-sphere wrote:Ligt het aan mij of is dat een beetje aan de dure kant voor een "opendag"


Volgens mij is er een misvatting. Het zijn op zich geen open deur dagen maar meer een goedheid van ons om spelers te laten spelen welke hun eigen wapen hebben en ze dan nog laten spelen met de paint die ze zelf meebrengen.
Klein rekensommetje, jongens die hier komen spelen betalen normaal gezien 15 euro te vermeerderen met 8 euro per 100 kogels dat maakt 23 euro om te starten.
U kan spelen op volgens nogal wat spelers de mooiste terreinen van België zowel wat betreft supp'air als scenario.
Let wel dat het geen unanieme beslissing was om spelers toe te laten met eigen wapens en zeker met eigen paint want met eigen paint komen spelen is zoals naar de Discotheek gaan met uwe eigen bak bier.

Als je het gaat vergelijken met huurgroepen dan is het inderdaad goedkoper.
In mijn ogen zijn er 2 soorten paintball velden. 1, huurvelden voor uitjes en 2, Opendag velden. De meeste ballers met eigen uitrusting zijn prijzen van opendag velden gewend dus dan is het wel duur.
User avatar
Alpha-sphere
Serious Sam
 
Posts: 88
Joined: Mon Oct 17, 2005 5:20 pm
Location: Den Haag

Postby Aftershock on Tue Apr 11, 2006 5:41 pm

En die vergelijking van de discotheek klopt ook niet, paintballers zouden bij jullie opendag moeten zorgen voor eigen uitrusting, paint, lucht, en nog eens 25 euro betalen voor alleen het veld :-).
Aftershock
Recreational
 
Posts: 34
Joined: Thu Jan 26, 2006 6:07 pm

Postby Boozi3 on Tue Apr 11, 2006 6:41 pm

Is inderdaad misschien wel duur voor suppair players, aangezien het terrein voor hun toch altijd hetzelfde is.
Voor woodsball daaraantegen is Agimont een droomplaats om te spelen, naar mijn mening het beste terrein van ons landje. :-)
User avatar
Boozi3
Rental
 
Posts: 11
Joined: Wed Mar 29, 2006 7:50 pm

Postby agimont adventure on Wed Apr 12, 2006 1:14 pm

Momenteel spreken we over een volledig nppl (versie 2006, 41 bunkers en spike) en een x-ball field ( 62 bunkers) . Er is sup'air en sup'air.
En in overeenkomst met de monitor ter plaatsen kan u alle beschikbare tereinen ( 12 fields) bezoeken.

Ik vind dit een beetje appelen met citroenen vergelijken.

Er word steeds geklaagd dat er voor spelers met eigen wapen niet genoeg speelvelden beschikbaar zijn.
Als er dan een regeling getroffen wordt die volgens mij voordelig is voor zowel de speler als de uitbater van het field, dan klaagt men "te duur".

Het is nog steeds een comercieel field en ik vind dat men niet mag vergeten dat dit mijn broodwinning is.Dus ik zou er graag iets aan overhouden.

Reeds 3 jaar trachten wij van ons veld een Top terrein te maken genre: " national paintball fields in Birgmingham of Hollywoodsports in usa".
Maar om dat niveau te behalen moet ik investeren en veel investeren Maar ik kan enkel blijven investeren als ik een eerlijke prijs handhaaf voor zowel de speler als voor mij.

En als je met alle infrastructuur hier in agimont rekening houd dan is 25 euro's zeker niet te veel.

PS boozi3 mercikes om ons een droomplaats te noemen.
doet altijd goed om een complimeerd te krijgen.
agimont adventure
Recreational
 
Posts: 30
Joined: Fri Mar 24, 2006 11:08 pm
Location: Agimont / namur / belgium

Postby agimont adventure on Wed Apr 12, 2006 3:58 pm

25 euro inschrijving is ons ingefluisterd door de uitbater van Maxx toch een van de vooraanstaanden wat betreft paintball zowel in Duitsland als elders.
Van deze persoon vernomen we dat deze formule insloeg als een bom. Blijkbaar zijn we er in Belgie nog niet rijp voor.

OK een superair is een superair maar wanneer kan U spelen op een opstelling zoals in de World-Series zowel op X-ball als op NPPL.
Volgens mijn bescheiden mening niet te dikwijls.

Altijd maar zagen dat ze nergens mogen komen spelen, wanneer er dan iemand is die een oplossing aanrijkt direkt afschieten.
Volgens mij ben ik beter af met mijn recreanten.

Te Agimont zijn er twee die zich met paintball bezighouden de vader en de zoon en als vader heb ik nooit achter het idee gestaan van de twee groepen spelers te gaan mixen maar hopelijk krijg ik geen gelijk en zijn er toch wel spelers met hun eigen materiaal die de 25 euro niet te duur vinden en hopelijk stellen die gasten mij in het ongelijk dat er wel degelijk een markt voor is.
agimont adventure
Recreational
 
Posts: 30
Joined: Fri Mar 24, 2006 11:08 pm
Location: Agimont / namur / belgium

Postby FUBAR on Wed Apr 12, 2006 4:48 pm

niet te vlug reageren hé.
dat was de mening van mss 1 à 2 mensen, ik ben zeker dat er wel genoeg mensen geinteresseerd zijn in het concept.
Heeft u wat fotos of meer info mbt de velden?

Mvg

marijn
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Next

Return to Where To Play?!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron