Agimont Adventure laat spelers toe met eigen paint

What are the best spots to play? Let your fellow paintballers know!

Moderator: Moderator

Postby Pollement on Sun Apr 30, 2006 1:18 pm

Daarom moet men gebruik maken van dit unique concept.
[url=www.paintballvalley.be]°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image[/url] Image
User avatar
Pollement
World Cup player
 
Posts: 372
Joined: Mon Feb 13, 2006 10:07 pm
Location: Kortrijk

Postby Boozi3 on Tue May 16, 2006 7:46 pm

agimont u got mail
User avatar
Boozi3
Rental
 
Posts: 11
Joined: Wed Mar 29, 2006 7:50 pm

Postby K3th3r on Tue May 30, 2006 7:38 pm

Wij hebben met een 10 tal mensen gebruik gemaakt van deze formule en hebben een uiterst fijne dag gehad. Nog steeds een prachtig terrein en naar mijn mening is deze formule zeker iets waar teams of teams in wording zeker wat mee kunnen doen. Ik hoop dan ook dat agimont deze formule verder zet en ons in de toekomst nogmaals wil begroeten op hun veld(en).
User avatar
K3th3r
Rental
 
Posts: 27
Joined: Thu Jan 06, 2005 9:04 pm
Location: Flanders

Postby Boozi3 on Tue May 30, 2006 7:55 pm

Daar ben ik het volledig mee eens.
Tot binnenkort :)
User avatar
Boozi3
Rental
 
Posts: 11
Joined: Wed Mar 29, 2006 7:50 pm

Postby the antverpian pirate on Wed Jun 07, 2006 8:11 am

Is het eigenlijk ook mogelijk om bij agimont paint te kopen als je er met eigen matriaal komt spelen ?
Want ik heb wel een beetje paint op overschot maar nu niet genoeg om met een hele bende een dag te komen ballen.
the antverpian pirate
Rental
 
Posts: 20
Joined: Wed Feb 23, 2005 10:41 am
Location: antwerpen

Postby agimont adventure on Wed Jun 07, 2006 8:17 am

the antverpian pirate wrote:Is het eigenlijk ook mogelijk om bij agimont paint te kopen als je er met eigen matriaal komt spelen ?
Want ik heb wel een beetje paint op overschot maar nu niet genoeg om met een hele bende een dag te komen ballen.

Paint kost bij ons 42 euro .
Momenteel hebben wij enkel Athmosphere van Severe te koop omdat wij daar héél goede ervaring mee hebben aan een schappelijke prijs.
Kan zowat tegen alle weeromstandigheden en breekt zeker niet in het wapen
Rudi
agimont adventure
Recreational
 
Posts: 30
Joined: Fri Mar 24, 2006 11:08 pm
Location: Agimont / namur / belgium

Postby the antverpian pirate on Wed Jun 07, 2006 8:49 am

dat is idd een zeer schappelijke prijs

en met hoeveel man moet je eigenlijk minimum zijn om een dag bij jullie te reserveren?
en is het ook mogelijk om met een andere groep die bij jullie is aan het spelen samen te spelen zodat je in het totaal met een veel grotere groep bent ?
the antverpian pirate
Rental
 
Posts: 20
Joined: Wed Feb 23, 2005 10:41 am
Location: antwerpen

Postby agimont adventure on Wed Jun 07, 2006 10:19 am

Normaal gezien vragen wij een minimum van 6 speler.
Als er andere groepen spelen mag u daar altijd aan vragen om mee tespelen, wel te verstaan dat dit ook spelers zijn met eigen wapen daar de filosofie van ons field is; om Rec players* gescheiden te houden van Pro players.

* Rec player : een speler met huurwapen
Pro player : iedere speler met eigen wapen of hij nu in een team speelt
of niet
agimont adventure
Recreational
 
Posts: 30
Joined: Fri Mar 24, 2006 11:08 pm
Location: Agimont / namur / belgium

Postby the antverpian pirate on Wed Jun 07, 2006 11:26 am

aan 6 spelers moet ik wel kunnen geraken dus met wat geluk kan ik deze zomer jullie velden ook is komen bezoeken

en zou het mischien geen leuk idee zijn om met de mensen van het forum(en vrienden) eens te gaan zodat we met een hele grote groep gaan zijn of zijn er niet veel geintreseerden hiervoor
the antverpian pirate
Rental
 
Posts: 20
Joined: Wed Feb 23, 2005 10:41 am
Location: antwerpen

Postby Pollement on Thu Jun 15, 2006 10:45 pm

normaal gaan wij deze grote vakantie eens met heel ons team gaan, mss nog mensen of teams die ook gaan ? kunnen lkkr mixen en co kan leuk worden, of adventure game spele :D altijd leuk
[url=www.paintballvalley.be]°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image[/url] Image
User avatar
Pollement
World Cup player
 
Posts: 372
Joined: Mon Feb 13, 2006 10:07 pm
Location: Kortrijk

Postby Sicko on Mon Jun 26, 2006 9:56 pm

na gisteren de BPl te hebben gespeelt in Agimont, een beetje feedback:

Het concept is een zeer goed idee, 25€ is mooie prijs om te spelen, paint is idd aan schappelijke prijs en kans om te overnachten is ook wel interessant.

ik heb nu niet op het woodsball veld gespeeld maar het zag er wel echt vet uit. te een serieuze oppervlakte, met toch een tiental verschillende loopbruggen en andere leuke atributen. (hoewel ik mezelf wel niet over die loopbrug zie lopen met m'n gun :D )
Als woodsball speler is het daar inderdaad wel ferm om te spelen denk ik.

het supair veld daarin tegen vond ik iets minder, met name de ondergrond. Het veld ligt niet pas, wat het team aan de hoogste kant al een voordeel geeft, alsook heel veel bulten en oneffenheden..ben der gisteren zwaar gestruikeld over een bult en met m'n knie op de grond terecht gekomen (stuk verharde klei of zand ofzoiets want het was precies beton.), anyway deed ferm zeer en heb er nog wa last van maar soit.
Supair zelf was in orde, mengeling van NPPL en X ball bunkers.

Al bij al is er dus eigenlijk maar 1 minpunt wat makkelijk op te lossen is met nen traktor denk ik. Dus die nog iets aan de ondergrond doen om hem vlak te krijgen en toch een beetje zachter en dan is dit een 10/10 voor mij.
Team Elementz
User avatar
Sicko
World Cup player
 
Posts: 528
Joined: Sun Feb 13, 2005 9:23 pm
Location: Earth, Europe, Belgium

Postby SunTzu on Mon Jun 26, 2006 11:31 pm

^QFT
User avatar
SunTzu
World Cup player
 
Posts: 278
Joined: Sun Feb 13, 2005 10:36 pm

Postby agimont adventure on Tue Jun 27, 2006 12:16 am

Wij mochten gisteren een manche organiseren van BPL. Dit was op voorstel van de organisatie zelf.
Wij zijn geheel niet op de hoogte van wat een kompetitie inhoud en wat er in feite nodig is voor zo'n kompetietie. Van de organisator mochten wij echt wel weinig feedback krijgen en was zowat alles a la minut te regelen. Het is duidelijk dat deze mensen wel degelijk goed bezig zijn met het organiseren van zulk een kompetitie en er van uitgaan dat anderen , wij dan, ook wel weten wat er nodig is om een kompetitie te organiseren.
Voor ons liep er vanalles fout en hebben wij veel geleerd van deze manche.
Wat de ondergrond betreft bv dit is echt niet in een twee drie opgelost hoor, niveleren en terug inzaaien kost al gauw zo'n 20 euro de vierkante meter . De rekening is rap gemaakt 60 bij 50 is 3000 m² aan 20 euro is 60.000 euro en dat is er echt niet aan verdiend hoor.
Ik denk dat er bij de spelers de ronde doet dat wij aan het organiseren van zo'n kompetietie schatten van geld verdienen, ja aan wat? Inschrijving is voor de organisatie, paint ook, van die paar pintjes gaan we ook niet rijk worden hoor.
Van sommigen kreeg ik te horen dat het in feite de eerste keer was dat er een toilet op het speelveld stond. Zo'n toilet kost 100 euro voor een weekend.
Nu willen wij ons profileren als een terrein dat leeft voor paintball op alle vlakken, zowel op woodland, scenariospelen en ook sup'air en zijn wij wel van plan om de kosten te maken maar geef ons even de kans.
Het organiseren van zulke events horen er natuurlijk bij, ook al brengen ze niets op of ge moet op lange termijn denken.

Even een bemerking als fieldowner: waar is het respekt voor de omgeving naar toe. Sommige groepen lieten een echte stal achter, wij hebben zondag met 3 personen gedurende 2 uur bezig geweest om al de rommel en vuiligheid op te ruimen, tot daar aan toe maar een van de groepen is vertrokken met een tafel en 2 banken waarom? Als ge dat nodig hebt, dat kost echt geen stukken van mensen hoor maar blijf van iemand anders zijn gerief af en respekteer de buurt.
In ieder geval zal daar zeker op terug gekomen worden tijdens de manche in september.
Laat de discipline die jullie aan de dag leggen voor het spel een vervolg krijgen naast het veld.
Rudi
agimont adventure
Recreational
 
Posts: 30
Joined: Fri Mar 24, 2006 11:08 pm
Location: Agimont / namur / belgium

Postby Sicko on Tue Jun 27, 2006 1:27 am

ik geef gewoon mijn mening, wat ik ervan vond.. en het is een van de mooiste terreinen voor woods die ik al gezien heb. Het gedeelte voor de supair is te doen maar er is nog een beetje werk aan.
Idd dat er een WC aanwezig is, is bij mijn weten ook de eerste keer. Waarvoor dank 8)

c u in september :)
Team Elementz
User avatar
Sicko
World Cup player
 
Posts: 528
Joined: Sun Feb 13, 2005 9:23 pm
Location: Earth, Europe, Belgium

Postby agimont adventure on Tue Jun 27, 2006 10:13 am

Na het organiseren van onze eerste kompetietie hebben wij vandaag een evaluatie gemaakt.
Daaruit is gebleken dat:
De netting echt wel tekort schoot
Het terrein vrij plat is maar nog altijd een paardeweide
Players bijzonder gedisciplineerd zijn wat het spel betreft
Er een oplossing moet gezocht worden voor de opruim na het spel
Oplossingen
Vandaag worden 16 dennen gezaagd voor palen van 7.5 m om de nethoogte tot op 6 meter te brengen
Er word kontakt gezocht met een firma welke voetbalterreinen aanleggen. Is natuurlijk een oplossing naar volgend jaar toe maar dan word er volgend jaar op een perfekt veld gespeeld.
In het begin zal er aan elke ploeg een waarborg gevraagd worden van 12 euro waarvoor zij een tafel en 2 banken ter beschikking krijgen alsook 2 huisvuilzakken van de gemeente. Bij het afleveren aan de ingang van tafel, banken en vuilbakzakken word 10 euro teruggeven en 1 euro per niet gebruikte vuilbakzak. Sorry maar ik vond het echt niet normaal om van 1 ploeg 3 zakken met vuil te moeten vinden

Verder is er uit deze evaluatie gebleken dat wij ons vrij goed geamuseerd hebben, en wanneer wij het proffesioneler aanpakken er niet zo veel werk in kruipt. Nu we gezien hebben hoe zoiets verloopt is het voor ons een stuk gemakkelijker om het werk in te schatten.
Klein voorbeeld, wij waren helemaal niet op de hoogte dat er een break was, nu weten we dat en is het voor ons simpel om de worsten tegen die tijd klaar te hebben zodat de spelers geen 20 minuten moeten wachten.

Ga er van uit dat ik niemand iets in de schoenen wil schuiven en dat het zoals zo dikwijls is dat hij die er zijn voeten aan veegt er voor zorgt dat de rest ergens mede gestraft word.


Wat de toilet betreft, deze hebben wij toch ter beschikking voor onze recreanten, voor ons is dit een must want anders duikt er een van dagen wel eens iemand in een niet al te appetijtelijk pakje en dat willen we natuurlijk wel vermijden. Maar ze staat er gebruik ze dan ook zo blijft het voor iedereen proper.

Hopelijk blijven we mekaars mening vertellen, dit is de enige manier om problemen te kennen en erkennen en oplossingen te zoeken zodat iedereen gelukkig is en blijft. Zonder jullie mening weten wij niet wanneer en wat er fout loopt, in feite dient daar een forum voor.

Graag tot in september
agimont adventure
Recreational
 
Posts: 30
Joined: Fri Mar 24, 2006 11:08 pm
Location: Agimont / namur / belgium

PreviousNext

Return to Where To Play?!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron