Best rec fields in belgium !!!

What are the best spots to play? Let your fellow paintballers know!

Moderator: Moderator

Postby edraket on Wed Jun 07, 2006 3:53 pm

Ik heb de bewuste persoon al een pm gestuurd !
Ik ben helemaal niet aanvallerig.
IK ben het enkel beu dat men bestaande zaken enkel wil afbreken, wij kunnen er jammer genoeg niets aan doen. We roeien met de riemen die we hebben.
Maar als je niets van de bestaande situatie kent hoef je je ook niet te bemoeien met andermanszaken, dit wil ik toch even duidelijk maken.
Ik heb al een antwoord gegeven op de topic starter ivm de netten.
Wij MOGEN GEEN NETTEN PLAATSEN ! Zo simpel is dat. De paden die naast onze terreinen lopen zijn ALLEMAAL PRIVAAT Er zijn borden geplaatst geweest, telkens weer worden zij weggehaald door iemand.
Wij doen alle moeite van de wereld om de "verdwaalde wandelaars" op het juiste pad te houden.
Ik ga zeker niet met modder gooien, dat doen de marginalen die zulke posts schrijven al genoeg.
Ik ook wil een veilige pb site en dat wij ondertussen al 15 jaar zonder veel noemenswaardige ongelukjes werken, dat spreekt denk ik al voor zich. Iedereen kan wel eens een enkel verstuiken of iets dergelijk. Zo lang er maar marshals op het veld staan die iets kennen van pb en de mogelijke risico's, dan kan je al veel uitsluiten.
Maar dan commentaren geven van : ik heb horen zeggen.... dat slaat nergens op.
edraket
Serious Sam
 
Posts: 54
Joined: Wed Sep 08, 2004 11:29 pm

Postby agimont adventure on Wed Jun 07, 2006 5:21 pm

edraket wrote:Ik heb de bewuste persoon al een pm gestuurd !
Ik ben helemaal niet aanvallerig.
IK ben het enkel beu dat men bestaande zaken enkel wil afbreken, wij kunnen er jammer genoeg niets aan doen. We roeien met de riemen die we hebben.
Maar als je niets van de bestaande situatie kent hoef je je ook niet te bemoeien met andermanszaken, dit wil ik toch even duidelijk maken.
Ik heb al een antwoord gegeven op de topic starter ivm de netten.
Wij MOGEN GEEN NETTEN PLAATSEN ! Zo simpel is dat. De paden die naast onze terreinen lopen zijn ALLEMAAL PRIVAAT Er zijn borden geplaatst geweest, telkens weer worden zij weggehaald door iemand.
Wij doen alle moeite van de wereld om de "verdwaalde wandelaars" op het juiste pad te houden.
Ik ga zeker niet met modder gooien, dat doen de marginalen die zulke posts schrijven al genoeg.
Ik ook wil een veilige pb site en dat wij ondertussen al 15 jaar zonder veel noemenswaardige ongelukjes werken, dat spreekt denk ik al voor zich. Iedereen kan wel eens een enkel verstuiken of iets dergelijk. Zo lang er maar marshals op het veld staan die iets kennen van pb en de mogelijke risico's, dan kan je al veel uitsluiten.
Maar dan commentaren geven van : ik heb horen zeggen.... dat slaat nergens op.

Wij mogen geen netten plaatsen? Op wat slaat dat. Wij hebben zowat voor alles een PV gehad in Agimont zelfs tot het aanbrengen van vijzen in een levende boom, ik mocht hem wel kappen maar er een vijs in draaien was volgens waters en bossen net van het goede iets te veel. Maar over de netten die er hangen is nog niemand niet gestruikeld.
Natuurlijk de wegen van god en van een gemeentebestuur zijn echt wel ondoorgrondelijk.
Het heeft ons bloed zweet, tranen en veel geld gekost om Agimont in orde te krijgen en blijkbaar zal Agimont als norm worden genomen wat betreft de impact op het milieu maar over veiligheid word er nooit gesproken.
Ik denk dat het vrij normaal is dat wij zelf deze norm opstellen, waarom denkt U dat wij verleden jaar rond gans Agimont Adventure een afsluiting hebben gezet van 2m hoog met drie prikkeldraden bovenop? Niet omdat dat gevraagd werd maar ge zult maar een verdwaalde toerist tegenkomen in een paintballspelletje. Legt het dan maar uit aan de verzekering.

Het is natuurlijk duidelijk dat wat in Vlaanderen niet meer kan nog wel in Wallonie kan.

Laten we het veilig maken en houden
agimont adventure
Recreational
 
Posts: 30
Joined: Fri Mar 24, 2006 11:08 pm
Location: Agimont / namur / belgium

Postby edraket on Wed Jun 07, 2006 5:28 pm

Wel mijn beste, proficiat voor Uw inzet ! Echt waar !
Nogmaals wij mogen van het gemeentebestuur géén netten plaatsen !
Waarom zal je vragen ? Wel omdat de dieren "vrije doorgang" moeten hebben ! Waar slaat dit nu op ? Wij weten het ook niet.
Je slaat de nagel op de kop ! In Vlaanderen zijn ze strenger dan in Wallonie.
Ik hoop voor U dat je een milieuvergunning hebt, want dat is de volgende stok waar ze mee kunnen slagen !
Nog even terugkomen op wat een andere poster hier allemaal verklaard.
Wel, aangezien deze mensen op voorhand gemaakte afspraken, geen eigen paint e.d. hebben nageleefd. Proberen zij na te trappen via allerlei moddergooien op forums, héél spijtig is dat.
edraket
Serious Sam
 
Posts: 54
Joined: Wed Sep 08, 2004 11:29 pm

Postby agimont adventure on Wed Jun 07, 2006 9:39 pm

edraket wrote:Wel mijn beste, proficiat voor Uw inzet ! Echt waar !
Nogmaals wij mogen van het gemeentebestuur géén netten plaatsen !
Waarom zal je vragen ? Wel omdat de dieren "vrije doorgang" moeten hebben ! Waar slaat dit nu op ? Wij weten het ook niet.
Je slaat de nagel op de kop ! In Vlaanderen zijn ze strenger dan in Wallonie.
Ik hoop voor U dat je een milieuvergunning hebt, want dat is de volgende stok waar ze mee kunnen slagen !
Nog even terugkomen op wat een andere poster hier allemaal verklaard.
Wel, aangezien deze mensen op voorhand gemaakte afspraken, geen eigen paint e.d. hebben nageleefd. Proberen zij na te trappen via allerlei moddergooien op forums, héél spijtig is dat.

Het is zeker niet gemakkelijk om spelers aan het verstand te krijgen dat dit ons beroep is. En het is nog altijd zo dat een flesje jupiler in de Delhaize minder kost dan in de Boccacio. Waarom denkt U dat het zo lang geduurt heeft voor dat wij een regeling troffen voor de spelers met eigen wapen en paint. Merendeel hebben wij er geen last mee maar er zijn er toch nog altijd bij die redenen vinden om te reklameren. Wanneer we die gasten aan hun verstand kunnen krijgen dat het in feite een goedheid is van ons paintballfieldowners om hen toe te laten op onze terreinen zijn we een stuk verder.
Paintballfields vergunt krijgen is een werk van lange adem bij ons niet zozeer wat betreft de milieuvergunning voor normale terreinen maar vooral de terreinen gelegen in Natura 2000 gebied. Nu hebben ze van de universiteit van Luik met zijn vieren 4 dagen in het bos gezeten om de fauna en flora te inventariseren. Wat de flora betreft is het natuurlijk zo dat op de fields zelf er weinig of niets overblijft op de plaatsen waar veel gespeeld word maar wat fauna betreft blijken er meer species te zitten in de paintbalfields als erbuiten. Dikwijls is het zo dat reeën soms ongestoord staan te grazen midden in een field, bovenop een everzwijn springen is nog niet gebeurt maar het scheelde niet veel.
Wij hebben natuurlijk het voordeel dat het zéér groot is en gemakkelijk enkele hectaren ter compensatie kunnen afzonderen.
agimont adventure
Recreational
 
Posts: 30
Joined: Fri Mar 24, 2006 11:08 pm
Location: Agimont / namur / belgium

Postby the antverpian pirate on Thu Jun 08, 2006 7:04 am

edraket wrote:Wel, aangezien deze mensen op voorhand gemaakte afspraken, geen eigen paint e.d. hebben nageleefd. Proberen zij na te trappen via allerlei moddergooien op forums, héél spijtig is dat.


Ik weet het we gingen er over stoppen maar dit vind ik toch wel grof
Edie kun je mij is uitleggen hoe ik en zeno andere paint mee naar jou field hebben genomen als we toen nog niet op andere clubs speelde met andere woorden toen hadden we nog geen andere paint buiten de jouwe

voor zover ik toen van jou heb gehoord mochten we niet meer komen omdat de klanten teveel klaagden dat wij beter matriaal hadden en hun meer raakte dan zij ons
en hier kan ik trouwens perfect inkomen de klanten hebben toen idd meer als eens geklaagd tegen mij en zeno en jou en toen was voor ons het spelletje afgelopen maar dat had niks met eigen paint meebrengen te maken
waarom mochten we anders op de dagen nadat we hadden gemarshalled voor jou nog met zen twee een tegen een op het veld spelen

oh en nog 1 ding over die pm ik durf idd wel eens een jointje te roken daar schaam ik me heus niet voor maar dat dat me direkt en kraker en marginale maakt is wel wat voorbarig vind je niet

waarom ben je mij nu eigenlijk aan het proberen af te kraken en uit te schelden zoals in je pm het enige wat ik heb gezecht is dat ik vind dat je veld niet veilig genoeg is
ik heb nergens gezechd dat jij een leugenaar of rotzak ofzo bent
het enige wat ik hier probeer te berijken is dat je je veld veiliger maakt ok dat zal niet gebeuren blijkt nu omdat het niet "mag" maar dat is nog geen reden om mensen af te kraken he
als je nu vanaf je eerste post had gezecht dat het verboden is om netten te plaatsen omdat het gemeente bestuur zecht dat de beesten vrije doorgang moeten hebben en als je zoals in je pm zecht dat je op de moment geen betere marschalls kunt vinden dan degene die je hebt was heel deze discusie overbodig geweest
maar dat was blijkbaar te gemakkelijk geweest

ok en als ik nu nog in dit topic post mag je mijn account deleten
the antverpian pirate
Rental
 
Posts: 20
Joined: Wed Feb 23, 2005 10:41 am
Location: antwerpen

Postby edraket on Thu Jun 08, 2006 11:18 am

Wat een zinloze discussies toch van mensen die blijkbaar gefrustreerd rondlopen !
Het is te hopen dat ze jullie geen echte wapens verkopen, daar komen ongelukken van.
Rook er nog eentje, knap je misschien van op !
Als ik je iets te zeggen heb doe ik dat per pm, en gooi niet alles op forums, dat is "vervuiling".
Zaak gesloten, zou Goedele zeggen !
edraket
Serious Sam
 
Posts: 54
Joined: Wed Sep 08, 2004 11:29 pm

Postby FUBAR on Thu Jun 08, 2006 12:35 pm

Besten, jullie zijn beiden gewaarschuwd.
Persoonlijke vetes vechten jullie uit BUITEN het forum.
Dwing mij niet in een onaangename positie dat ik tot sancties moet overgaan.
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby Pollement on Thu Jun 15, 2006 10:32 pm

Best rec fields, veel mensen van vlaanderen blijven dan ook liever dicht bij hun thuis front en dan heb je niet veel keus, alsk ik het goed op heb zijn dat er 2 ?

Paintball Gent
Paintballvalley

Beide zijn degelijke zaken waar je voor een kleine som een nadmiddag
vol plezier kan maken met allerlei boeiende spelletjes.
[url=www.paintballvalley.be]°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image[/url] Image
User avatar
Pollement
World Cup player
 
Posts: 372
Joined: Mon Feb 13, 2006 10:07 pm
Location: Kortrijk

Previous

Return to Where To Play?!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron