welke marker??

General chat about all things paintball related... spit it out in here!

Moderator: Moderator

Postby W00dy on Mon Nov 13, 2006 9:39 pm

Ik heb even je plek ingenomen en idd ego is wel lekker ja.
User avatar
W00dy
World Cup player
 
Posts: 354
Joined: Sat Mar 04, 2006 1:26 pm
Location: Ekeren

Postby FUBAR on Mon Nov 13, 2006 11:24 pm

nja qua comfort kan er toch geen een tippen aan het Ultralite frame van de DM´s hoor... mss dat deze laatste EGO07 daar verandering inbrengt maar zijn voorlopers hebben daar nooit bekend om gestaan.
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby RoBok-E on Mon Nov 13, 2006 11:55 pm

Nja, je moet ook weten waar & wanneer je welke gun het meest zal gebruiken. Een DM is wel veel gevoeliger bvb voor koude & slecht weer dan een Ego... Ook is de Ego veel gemakkelijker qua onderhoud en qua gewicht zal dat ook niet veel slechter zijn. Ik heb zelf een Ego nexxus en ik zou mijn schatjen met niets of niemand willen ruilen... Keuzes moet je zelf maken, wij moeten toch ook niet zeggen of je liefken een goeie is of niet :-) lol :D

Als het maar ript gelijk een mongool is dat genoeg. Of die 15 bps nu uit een Dm komen of uit een ego?!?! Het speelt geen rol. Anders moet je de Ego nemen en de DM als back-up. Dan heb je de 2 systemen en kan je kiezen wanneer je met welke gun speelt... Dienen open bolt is echt een luxe om mee te spelen... Go for it... 8)

TC RoBok-E TC
User avatar
RoBok-E
World Cup player
 
Posts: 632
Joined: Fri Nov 03, 2006 8:05 am

Postby Angie on Fri Dec 01, 2006 10:41 pm

als ik alleen kon kiezen tussen DM6 og Ego, zou ik voor DM gaan. Veel zachter en stiller in schieten, cooler design en beter op paint break.
Maar nu is de FEP Quest aangekomen en dit is een sterke concurent, maar met een beter prijs. Voor nog geen 850€ heb je een super high end marker!
Proudly sponsored by

Image

Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintball, KEE Action sports,Sly & Planet Eclipse
User avatar
Angie
League player
 
Posts: 130
Joined: Wed Sep 08, 2004 1:39 pm
Location: Vilvoorde

Previous

Return to Paintball Chat

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron