Uitslag 11 juni (Lokeren)

Resultaten en tussenstanden

Moderators: W00dy, VPL

Uitslag 11 juni (Lokeren)

Postby Anthony on Mon Jun 12, 2006 10:40 pm

De uitslag van gisteren en de overall ranking vind je hier:

Uitslag 11 juni

We hebben tot onze spijt 4 teams elk 250 strafpunten moeten opleggen voor het niet meehelpen met het opruimen achteraf. Die zijn in mindering gebracht op hun laatste games van de dag. Dit is al een tijdje opgenomen in ons reglement en we gaan dat voortaan ook toepassen. We hopen dat dit deze teams ertoe zal aanzetten iets meer collegialiteit op te brengen met de andere teams die nu naast het eigen werk ook het werk van de "verdwenen" teams hebben opgeknapt.

De betrokken teams:
Ghent Unit
DeathValley 1
DeathValley 3
DeathValley 4

Afgezien van die domper op de feestvreugde was het een topdag en daarvoor danken we alle teams en mensen die eraan hebben meegewerkt. Op naar de volgende!
Anthony
Newbie
 
Posts: 9
Joined: Sun Aug 28, 2005 7:29 pm
Location: Schoten, BE

Postby Sicko on Tue Jun 13, 2006 3:18 pm

Ja twa weer fijn.. straks de video online te vinden op ons forum, tes 300mb voor de games van alle andere teams (stuk of 6 denk ik) in full reso 8)

die van FP 1 & 2 zijn tesamen nog es 400mb maar das voor morgen ofzo :wink:

Er is 1 fragment dat ik al heb geknipt uit de beelden.. echt lachen!

Goe kijken he!

In Slow Motion

en nu nog es en goe kijken!

In 2X Slow Motion

gewoon 2 hits op de camera door nen bounce op nen sup air! lolz :mrgreen:

wat betreft da kuisen ja.. altij tzelfde he.. der is altij maar 1 team dat alles gewoon vierkant aan zen laars lapt. Paintball rules? nog nooit van gehoord.. afspraken die al lang geleden gemaakt zijn.. pff laat maar hangen? twas warm voor iedereen en we hebben nog veel langer mogen kuisen dan die 2 bunkers per team (8 dus) die dienden afgewassen te worden..

kweet dat marijn van ghent unit der mee inzit, hij was er tenslotte als TC niet bij deze keer.. het andere team vind dit blijkbaar normaal aangezien er geen reactie op komt.. (nu misschien wel)

kvind dat sommige spelers er zelf zeer goedkoop vanaf komen met een marker die 23.9 bps schiet terwijl alle guns reeds getjekt waren tijdens de eerste games.. dit is in mijn ogen met opzet. Andere marker of niet, als je zelf niet weet dat je wapen hot is, ben je onbekwaam om deze sport te spelen.

Anyway, khoop dat iedereen snapt dat als je alles doet volgens het "boekje" en iedereen zen afspraken nakomt, het nog es zo aangenaam zal zijn op de VPL.

reefteef
Team Elementz
User avatar
Sicko
World Cup player
 
Posts: 528
Joined: Sun Feb 13, 2005 9:23 pm
Location: Earth, Europe, Belgium

Postby rasta® on Tue Jun 13, 2006 5:39 pm

Strandjeanette Sicko wrote:
....kvind dat sommige spelers er zelf zeer goedkoop vanaf komen met een marker die 23.9 bps schiet terwijl alle guns reeds getjekt waren tijdens de eerste games.. dit is in mijn ogen met opzet. Andere marker of niet, als je zelf niet weet dat je wapen hot is, ben je onbekwaam om deze sport te spelen...

Anyway, khoop dat iedereen snapt dat als je alles doet volgens het "boekje" en iedereen zen afspraken nakomt, het nog es zo aangenaam zal zijn op de VPL.

reefteef


Ben het er helemaal mee eens. Je zal maar gemugd worden op full ramping. :evil: Ik denk dat het bestuur, de UM en Frank (Graffiti) duidelijke afspraken moeten maken met wat kan en hoe het bestraft zal worden. Persoonlijk vind ik eenmalig 16bps nog wel kunnen maar dit gaat er zwaar over. Als er iemand weet hoe hij bestraft is geweest mag je het me altijd laten weten.

Het marschallen was heel leuk maar werd in de namiddag wel redelijk zwaar door de uitputting en de hitte. Over de ganse dag ben ik maar twee keer op mijn (blote) voeten geschoten waarvoor dank aan alle team's. :lol:

Het veld zelf was super en er hing een super sfeertje. 8)
En zeker niet te vergeten, de dames die de drankjes gekoeld en de worstjes heet hielden.

tot de volgende,

Nico

proud member of team-graffiti

Image
First Endeavor Paintball, Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintball, KEE Action sports and Virtue
User avatar
rasta®
Recreational
 
Posts: 47
Joined: Tue Sep 28, 2004 9:33 am
Location: ergens in het waasland

Postby Kriminal on Tue Jun 13, 2006 7:16 pm

vind dit wel zielig terwijl ik en pé men teammate als laatsten nog de hele fifty hebben staan opwrijven met spons en ons emmertje...

Hebben nog de subairs tot aan de wagen gesleept zelfs die ene kerel nog geholpen met die dopjes af te halen ...

En nu zeggen jullie dat we niks hebben opgeruimd??? Volgende maal roep ik voor heel da plein hé blinden zie je wij ruimen op ...

En van dat ene wapen was een nieuwe speler van ons was pas gekocht wapen wou dit persé testen en een speed is niet digitaal dus moet je regelen op gevoel en chrono en er is iets fout gelopen kan toch gebeuren hé ...

Ik zelf piekte 1x tegen de 17 ballen hoewel men wapen gecapped was op 15 spellen erna piekte ik 9.4 had men wapen in de zon laten liggen ... Fouten gebeuren nu eenmaal ..

Graag reactie ..
°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image
http://www.paintballvalley.be
User avatar
Kriminal
Serious Sam
 
Posts: 78
Joined: Thu Feb 09, 2006 10:46 am
Location: Kortrijk

Postby Tom on Tue Jun 13, 2006 7:32 pm

opkuisen is proper maken,aflaten en opvouwen.stond zelfs op het blad vermeld
team N.F.P.
sponsored by p8ntball.be
Tom
Serious Sam
 
Posts: 69
Joined: Sun Sep 05, 2004 9:57 pm
Location: Dessel

Postby Kriminal on Tue Jun 13, 2006 8:00 pm

Mr. President Tom wrote:opkuisen is proper maken,aflaten en opvouwen.stond zelfs op het blad vermeld


Keb kik zo geen blazer achtig ding :s Nuja we weten da voor de volgende keer ... Wat zal het dan weer worden :p
°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image
http://www.paintballvalley.be
User avatar
Kriminal
Serious Sam
 
Posts: 78
Joined: Thu Feb 09, 2006 10:46 am
Location: Kortrijk

Postby W00dy on Tue Jun 13, 2006 8:09 pm

Dat er die dag wat overtredingen zijn gebeurd mag en zal ook niemand kunnen ontkennen.
Wat betreft het opruimen vinden wij dit een zeer pijnlijke zaak en vinden we het ook niet leuk om zulke strafpunten toe te wijzen maar...
We hadden het zo voorzien dat elk team maar een 2 bunkers moest kuisen. Death Valley 1, 3 en 4 (3 teams dus) moesten idd de fifty doen en dat waren maar een 5 bunkers.

Op het blad dat op de captainsmeeting werd uitgedeeld stond duidelijk in vermeld dat het opruimen de volgende zaken inhield:
Paint afkuisen
Aflaten
Opvouwen
en aan aanhanger klaar leggen.

Het waren ook de allerlaatste bunkers die nog gedaan moesten worden en jullie zijn er pas aan begonnen nadat ik meerdere keren dit ben komen vragen.

Van dit soort situaties worden de andere teams het slachtoffer. Zij zijn degenen die nu jullie werk hebben afgemaakt. Omdat wij dit niet prettig vinden proberen wij het nu met strafpunten duidelijk te maken. We rekenen erop dat jullie er de volgende keer wel aan zullen denken om het werk af te maken. Ook als er geen blazer à la minute beschikbaar is kan je bvb bovenop de bunker gaan liggen om de lucht er al grotendeels uit te drukken. Wij zijn blij met elk team dat deelneemt aan de VPL en dus ook met Death Valley maar we willen tegelijk ook graag dat iedereen zijn steentje bijdraagt. Hopelijk kunnen jullie daar begrip voor opbrengen en moeten we ons in de toekomst hier allemaal niet meer druk om maken.

Wij rekenen daar in ieder geval op.

Beste groeten,
VPL Bestuur
User avatar
W00dy
World Cup player
 
Posts: 354
Joined: Sat Mar 04, 2006 1:26 pm
Location: Ekeren

Postby michel23 on Tue Jun 13, 2006 9:23 pm

En wij waren er dan wel niet bij maar wat je zegt van een speed moet je op gevoel afstellen is onzin.
Dan moet je de beschrijving eens naar lezen en die erbij nemen.
Want een speed kun je door de leds afstellen per ledje meer en minder is een hoeveelheid maar zet je de speed op normale stand capd hij automatisch op 15 niet als je met de trigger bounce gaat rommelen.
En tja van die hotguns mischien is dat ook de reden dat er toen zo hoge ballen gehaald werden bij het rampen wat was het ook alweer 28 bps.
hahahaha.
Maar goed wel jammer inderdaad met dat poetesen ja het is een kleine moeite even te poetsen.
En meestal is het poetsen nog gezellie ook.
Ach ja in september zijn wij er weer bij.
En voor degenen die zich nog vervelen cup 3 en 4 zijn er ook nog dus belgen hebben jullie zin kom eens in nederland kijken.
gent unit en infected zijn ook aanwezig dan.
Degenen die wij als team niet meer zien een hele fijne zomer toegewenst en tot september.
michel23
League player
 
Posts: 136
Joined: Thu Jan 27, 2005 11:24 pm
Location: eindhoven nederland

Postby angel-force on Wed Jun 14, 2006 7:38 pm

TZIJN TOCH ALTIJD DEZELDE KLAGERS EN ZAGEN DIE COMMENTAAR HEBBEN OP TEAM DEATH VALLEY TIS AL ZO EEN KLEINE PAINTBALLWERELD :shock: AKOORD DAT ER FOUTEN GEMAAKT ZIJN EN DAT HET REGELMENT TOEGEPAST WORDT MAAR BLIJF DAAR TOCH NIET ZO OVER ZAGEN EEEEEEEE :twisted:
angel-force
Newbie
 
Posts: 8
Joined: Tue Jun 13, 2006 5:03 pm

Postby FUBAR on Wed Jun 14, 2006 10:29 pm

Gelieve niet in ALL CAPS te posten, lees de verplichte regels er eens op na. E-shouting wordt hier niet toegelaten.
Daarnaast,... welkom :wink:

Marijn
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby SunTzu on Thu Jun 15, 2006 12:47 am

what are forums for if not to complain about things and vent our frustrations and opinions....?

dus klaag en zaag maar raak zouk zeggen.

Kritiek is fijn, het leid tot zelfverbetering. Resulterend in propere bunkers :P :P :P
User avatar
SunTzu
World Cup player
 
Posts: 278
Joined: Sun Feb 13, 2005 10:36 pm

Postby angel-force on Thu Jun 15, 2006 8:25 am

:mrgreen: blijven trainen team atomix nog niet bekomen van die walk-over van death-valley :cry: :( :lol:
angel-force
Newbie
 
Posts: 8
Joined: Tue Jun 13, 2006 5:03 pm

Postby redwop on Thu Jun 15, 2006 8:55 am

zie hier de oplossing van jullie probleem

Image

X-radar Hand Chronograph Reads Velocity, Ball per second, and Ramp

* Handy size: 5 3/8" X 2 3/4" X 1 1/4"
* Weighs under 7 ounces with battery installed
* No tools necessary to change the battery
* Low battery indicator
* One button operation
* Full 3-digit LCD display
* Reads 4 to 30 bps (balls per second)
* Reads 200 to 399 fps (feet per second)
* Uses one 9 volt battery

en dit kost slechts een 70 dollar
team Crossfire
http://www.xxx-sports.be - Severe - JT - R7 -
User avatar
redwop
League player
 
Posts: 181
Joined: Tue Sep 28, 2004 11:16 am
Location: AALST

Postby angel-force on Thu Jun 15, 2006 11:29 am

:lol: waarschijnlijk de beste aankoop voor angel players thanks :lol:
angel-force
Newbie
 
Posts: 8
Joined: Tue Jun 13, 2006 5:03 pm

Postby angel-force on Thu Jun 15, 2006 11:42 am

:lol: die sonne scheint
angel-force
Newbie
 
Posts: 8
Joined: Tue Jun 13, 2006 5:03 pm

Next

Return to Rankings

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron