VPL/BPL opendeurdag!

Waar en wanneer wordt er gespeeld?

Moderators: W00dy, VPL

VPL/BPL opendeurdag!

Postby W00dy on Wed Mar 07, 2007 3:35 pm

VPL en BPL presenteert:
Paintball initiatiedag, BPL opendeur

Op zondag 18 maart is iedereen welkom op onze open dag!
Jong of oud, rookie of pro, singel of team, iedereen mag gratis gebruik maken ons vernieuwde sup’air veld en voorzieningen. Wil je meer weten over het BPL seizoen 2007, dan staan er mensen voor je klaar om dit haarfijn uit te leggen en kan je zelfs je team meteen inschrijven voor één of meerdere van deze geweldige competities!

Heb je nog geen ervaring met sup’air games of zoek je nog een team. Kom dan zeker af want team Crossfire en Infected zullen je proberen te begeleiden in onze sport en helpen met het zoeken naar een team. Indien je geen gear hebt kan je dit eveneens huren on site.

Wil je met je team wat games komen spelen is dit geen enkel probleem. Gewoon even een mailtje sturen naar harry.schillemans@telenet.be. Iedereen is welkom!
Meer info op http://www.vpl-vzw.be/forum

Tot dan!

Locatie: Chiro Alhambra - Blekenstraat z/n - 2400 Mol-Rauw
Air:3000 and 4500 psi on site
Paint: one box/team, BYO or site paint on special prices
Games: 5vs5, as you wish
Tents, tables, food and drinks on site
User avatar
W00dy
World Cup player
 
Posts: 354
Joined: Sat Mar 04, 2006 1:26 pm
Location: Ekeren

Postby W00dy on Thu Mar 08, 2007 4:09 pm

Graag had ik een oproep gedaan om onze sport te promoten!
Hier kan je onderstaande flyer full size downloaden en eventueel afdrukken.
Stuur deze door naar al je vrienden,kenissen en familieleden, hang deze op in je wagen,
supermarkten, zwembaden, sporthallen, enz..

Op deze manier kunnen we onze sport 18 maart promoten aan iedereen, ook zelfs aan die het nog niet kennen. Alvast bedankt voor jullie inzet en hopelijk tot dan!

Kleine weergave:
Image
User avatar
W00dy
World Cup player
 
Posts: 354
Joined: Sat Mar 04, 2006 1:26 pm
Location: Ekeren

Postby W00dy on Sat Mar 10, 2007 3:13 pm

Teams die aanwezig zullen zijn:
Infected (orga & marshalling)
Crossfire
Bunkerdogs
Paintbats
Resistance
Soultakers
Braekout
Death Valley

en vele recreanten met interesse...
User avatar
W00dy
World Cup player
 
Posts: 354
Joined: Sat Mar 04, 2006 1:26 pm
Location: Ekeren

Postby RoBok-E on Sun Mar 11, 2007 8:05 am

Braek - out... Lolz
TC RoBok-E TC :twisted:

Team Elementz ++ Team Frozen-PAIN-t-ers
User avatar
RoBok-E
World Cup player
 
Posts: 632
Joined: Fri Nov 03, 2006 8:05 am

Postby RoBok-E on Sun Mar 11, 2007 8:09 am

Wij kunnen niet komen met Elementz. We zitten in Murcia Spanje, op de Liga Levante... 8) 8) Onze prijs voor de overwinning in de VPL-2006 overall ranking... :o :twisted: 8)

Succes met de fundag... Er zullen waarschijnlijk wel wat mensen komen van Frozen-pain-t-ers... Ik laat Wouter (TC FP) nog iets posten...
TC RoBok-E TC :twisted:

Team Elementz ++ Team Frozen-PAIN-t-ers
User avatar
RoBok-E
World Cup player
 
Posts: 632
Joined: Fri Nov 03, 2006 8:05 am

Postby W00dy on Sun Mar 11, 2007 8:52 am

Hehe,

Indeed en succes guys!! Hopelijk kunnen we de nieuwe generatie Frozen-paint-t-ers verwelkomen de 18de ;)
User avatar
W00dy
World Cup player
 
Posts: 354
Joined: Sat Mar 04, 2006 1:26 pm
Location: Ekeren

Postby W00dy on Tue Mar 13, 2007 3:47 pm

Nog wat extra informatie betreffende deze superdag:
Er zullen toiletten en douches aanwezig zijn
Een wegomschrijving vind je onderaan en er zullen in Mol-Rauw centrum wegmarkeringen aangebracht worden
Paint die onsite beschikbaar zal zijn: € 35/box voor Tomahawk Field en € 42/box voor Servere Storm.
Drank en eten zal eveneens op het veld beschikbaar gesteld worden aan schappelijke prijzen
Voor bezoekers die interesse hebben om een keertje op een sup’air veld te spelen, breng je slechte kledij mee en voor € 10/pp kan je volledige gear huren (masker, marker, hopper en air)

Toegang tot het veld vanaf 9u. tot 16u.. Iedereen welkom!
Tot zondag!

Map van locatie vind je .hier
Dan klikken links boven op bestemming en bij vertrek uw gegevens invullen voor aangepaste wegomschrijving
User avatar
W00dy
World Cup player
 
Posts: 354
Joined: Sat Mar 04, 2006 1:26 pm
Location: Ekeren

Postby Mathieu on Sun Mar 18, 2007 1:28 pm

Wat is er nu eigenlijk misgelopen dat het moest afgelast worden?

Ciao
User avatar
Mathieu
League player
 
Posts: 199
Joined: Wed Aug 02, 2006 9:28 am

Postby oxia on Sun Mar 18, 2007 6:24 pm

de regen en de wind
oxia
Serious Sam
 
Posts: 54
Joined: Sun Apr 16, 2006 4:00 pm
Location: balen

Postby W00dy on Mon Mar 19, 2007 8:55 am

Tot U spreekt een verslagen initiatiefnemer . Iets wat een fijn event moest worden voor alle paintballers en wat paintball moest promoten is volledig in het water gevallen. Onderaan vinden jullie wat foto’s van het veld, de middelen die geïnvesteerd zijn voor de volgende VPL/ BPL speeldagen en de bijhorende logistiek die er was. Zondag ochtend was dan ook een zeer droevige situatie.

De storm die nacht had dmv sterke rukwinden sommige hoeklinten gewoon doen doorknakken met alle gevolgen vandien. Na nog wat proberen de netting te herstellen maar zonder succes hebben we dan moeten besluiten het event niet te laten doorgaan. De weersomstandigheden waren alles behalve goed (wind, regen, hagel) en veiligheid kon niet meer gegarandeerd worden.

Ik bied alle teams mijn excuses aan voor dit ongemak maar ik hoop dat de weergoden me vanaf nu wat beter gezind zijn. Wel kan ik al zeggen dat ik het hier niet bij laat en ASAP deze opendag voor jullie wil doen uitvoeren!

Hopelijk tot dan!
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
W00dy
World Cup player
 
Posts: 354
Joined: Sat Mar 04, 2006 1:26 pm
Location: Ekeren

Postby Mathieu on Mon Mar 19, 2007 12:17 pm

Aan de foto's te zien ging het echt wel plezant geweest zijn! Spijtig dat het zo gelopen is, hopelijk meer geluk in de toekomst.

M
User avatar
Mathieu
League player
 
Posts: 199
Joined: Wed Aug 02, 2006 9:28 am

Postby W00dy on Mon Mar 19, 2007 2:17 pm

Mathieu wrote:Aan de foto's te zien ging het echt wel plezant geweest zijn! Spijtig dat het zo gelopen is, hopelijk meer geluk in de toekomst.

M

Idd :( :cry:
User avatar
W00dy
World Cup player
 
Posts: 354
Joined: Sat Mar 04, 2006 1:26 pm
Location: Ekeren


Return to Locaties & data

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron