VPL 2007

Alles ivm VPL wat niet bij de andere secties hoort ;-)

Moderators: W00dy, VPL

VPL 2007

Postby W00dy on Mon Oct 29, 2007 1:41 pm

Beste teams,

Ziezo, de laatste speeldag van die VPL seizoen is weeral voorbij.
Maar liefst 6 speeldagen, 1 warm-up en 2 opendeurdagen waren het dit jaar. En elke dag was het weer even fijn om samen met jullie deze speeldagen te beleven. We hebben een beetje een verkeerde start genomen maar als snel bleken jullie het vertrouwen in VPL te behouden en hoop ik dat we het jaar nog mooi hebben kunnen afsluiten.

Het doel van VPL dit jaar was om verder te bouwen op waar we vorig jaar geëindigd waren. De logistiek verbeteren (tenten en tafels, compressor, …), de marshalling (waar we volgend naar een EuroRef cursus en meer refs zeker nog een stap in de goede richting zullen doen), de velden (geen petattenvelden maar elke keer mooie voetbal velden) en de algemene structuur. Dit heeft dan ook als gevolg gehad dat het niveau van de teams waanzinnig gestegen is in de Vlaamse Paintball en dit pleziert me ENORM! Ik denk dat we er allen over eens zijn dat de laatste speeldag er een bewijs van is en dat elk team FANTASTISCHE prestaties heeft neergezet. Daarom teams: doe zo voort, dank voor jullie steun en aanwezigheid en hopelijk zie ik jullie volgend jaar allen terug!

Dan wat dank woorden aan een zeer speciaal team: Team Infected! Jongens en meisjes: jullie hebben er elke speeldag klaar gestaan. Opbouwen, reffen, logistiek, opruimen, alles! Zonder jullie was dit niet mogelijk en wil ik jullie dan ook even in de bloemen hiervoor zetten. Thx voor alles!

Dank aan alle teams die doorheen het seizoen hebben meegeholpen aan het evenement en zeker voor deze laatste speeldag.

Dank aan de locaties die we hebben mogen gebruiken: Xbeach – Zeebrugge, Gemeente Kapellen, Elementz en co – Lokeren, paintball Valley – Harelbeke, Avengers/p8ntball.be – Heusden-Zolder.

Special thx ook aan Paintball Direct omdat ze VPL hebben gesteund in “slechte tijden” en voor het gebruik van hun logistiek en niet te vergeten de mooie prijzen die ze geschonken hebben aan de top 3 overall teams.

Dan last but not least: dank aan m’n vrouwtje (Mj the Chrono marshall) voor de steun die ze me biedt en haar ventje hier toch redelijk wat tijd en energie in laat steken.

Genoeg nu, gewoon dank aan iedereen die ik nog vergeten ben 

Een dikke proficiat aan de teams met hun prestaties dit jaar. Hieronder wat foto’s om af te sluiten:
Eerste plaats 2007: TEAM ELEMENTZ
Image

Tweede plaats 2007: SOULTAKERS GREEN
Image


Derde plaats 2007: PAINTBATS
Image

Price best teams Benelux: ALL YOU GUYS!
Overall ranking vind je hier en ons foto album op de website van Dé Vlaamse Paintball Federatie

Teams hopelijk allen tot volgende jaar!

W00dy out.
Paintball: game, sport, love!
User avatar
W00dy
World Cup player
 
Posts: 354
Joined: Sat Mar 04, 2006 1:26 pm
Location: Ekeren

Re: VPL 2007

Postby RoBok-E on Mon Oct 29, 2007 6:13 pm

Het was inderdaad weer een dagje om in te kaderen. Spannend tot de laatste games... Maar uiteindelijk hebben we (Team Elementz 1) het toch gehaald. Maar Soultakers green was sterk deze keer en soultakers red ook!!! Bedankt aan alle teams om uw steun te blijven geven aan de vlaamse paintball sport. Het is leuker om wat samen te werken, dan naast elkaar te werken. Ook de nederlandse teams trekken het niveau van ons natuurlijk naar omhoog!!! Het is het enige tornooi waar je je eigen paint kan meebrengen en dat willen wij naar onze sponsors: Procaps - Draxxus & National paintball games toe zeker behouden. Voor de rest wil ik Woody & zijn team infected bedanken voor het vele werk dat ze erin steken, echt gasten, RESPEKT!!! Ook al zijn jullie soms eens de pispaal of de boeman, je moet veel moed hebben op het te willen doen!!! Zonder jullie geen competitie. Voor de rest bedank ik ook alle terreineigenaars & teams die hun accomodatie ter beschikking hebben gesteld. Bedankt voor de mooie & leuke prijs en onder deze condities zie je ons ongetwijfeld volgend jaar terug in de VPL met enkele Elementz- & Frozen-pain-ters teams!!!

Thx all
TC RoBok-E TC :twisted:

Team Elementz ++ Team Frozen-PAIN-t-ers
User avatar
RoBok-E
World Cup player
 
Posts: 632
Joined: Fri Nov 03, 2006 8:05 am

Re: VPL 2007

Postby zenith on Mon Oct 29, 2007 7:20 pm

ik kon het niet beter verwoorden !!! :lol:

zijn er soms al ergens foto's online te vinden van de laatste speeldag ?
My setup:
PM6 clear --- clear parts
v!rtue inside
VLocity/DXS Puls
Stako + Guerrilla Air LP



Image
User avatar
zenith
Ghent-Unit member
 
Posts: 541
Joined: Fri Apr 29, 2005 12:31 pm
Location: Ghent-Unit zone

Re: VPL 2007

Postby jakob on Mon Oct 29, 2007 7:39 pm

http://www.vlaamsepaintballfederatie.be ... ectionid=3

ook hier woody en crew bedankt. Elementz voor de strijd. en alle overige teams bedankt voor het steunen van de Vpl.

Iedereen die er niet was tja...........
Image
User avatar
jakob
League player
 
Posts: 104
Joined: Fri Feb 03, 2006 5:46 pm
Location: Valkenswaard(brabant)


Return to Algemene discussie

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron