rookies

New to paintball, need help? Post it here!

Moderator: Moderator

rookies

Postby lenssens on Tue Nov 21, 2006 12:19 pm

hallo daar iedereen wij zijn jeffrey en nicole.
we zijn deze zondag voor men verjaardag een spelletje paintball gaan doen voor onze eerste keer. nadat onze dag er op zat hadden we zin in meer en hebben besloten dat we graag dit als competitie willen doen.
nu is onze vraag wat hebben we allemaal nodig om goed te kunnen starten en wat er allemaal bij komt kijken om een groep te kunnen oprichten en met hoeveel je moet zijn om een groep te kunnen vormen. als dit ons niet lukt vragen we ons af of hier in de buurt van zelzat/gent geen bestaande groep is die er wel 2 rookies bij kan nemen en een beetje de knepen van het vak kan leren en zo goed in dit spel worden


grtz

lenssens
lenssens
Newbie
 
Posts: 1
Joined: Tue Nov 21, 2006 12:05 pm
Location: moerbeke-waas

Postby Enya on Tue Nov 21, 2006 3:21 pm

hey,

Fijn dat jullie het zo leuk vonden.
Er zijn verschillende manieren om paintball te spelen, woodsball, speedball, big game, ...
Misschien kan je eerst even rondkijken wat jullie het leukste vinden. Ikzelf speel bijvoorbeeld graag op suppair (opblaasbare objecten op een grasveldje), maar ik speel absoluut niet graag in een bos.
Het beste is dat je eerst even gaat kijken welke vorm je het leukst vindt aangezien daar je benodigdheden van zullen afhangen.
Paintballgreetz,
MJ

Image
Proudly sponsored by XXX-sports | Proto | New Designz | Tomahawk
Enya
Serious Sam
 
Posts: 79
Joined: Wed Mar 22, 2006 12:32 pm

Postby FUBAR on Tue Nov 21, 2006 5:37 pm

Hey,

eerst en vooral welkom.
Zoals Enya al zei er zijn zeer veel verschillende manieren om te paintballen... wil je meer scenario of woods achtig gaan spelen of eerste sup air sportief? dat moet je eerst eens bekijken, en op basis daarvan je uitrusting aanschaffen...
qua teams, je bent uit de buurt van gent, daar is paintball gent (zie banner) aanwezig waar er redelijk veel spelers hun thuisbasis hebben...
Er is altijd wel een mogelijkheid om met wat mensen in contact te komen en te spelen, laat gewoon es weten wat je wilt spelen... en ondertussen kan je al veel wijzer worden door wat te lezen op het net...

Groeten

Marijn
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby RoBok-E on Tue Nov 21, 2006 8:19 pm

Hoi,

Ikzelf ben de teamcaptain van Team Elementz en woon in Eksaarde. Wij doen de competitie met enkele ploegen. Wij hebben namelijk met een 20 a 30 personen uit de buurt een grote club opgericht waar zowel mensen inzitten die juist beginnen, als mensen die al enkele jaren paintball spelen. Wij gaan ook regelmatig trainen en doen aan alle grote competities mee in België. Onze trainingsvelden zijn in Sinaai & St-Niklaas. Je mag gerust eens contact opnemen met mij mocht je interesse hebben. Ik maak je graag wat wegwijs. Ook kan je terecht op de vele websites...

TC RoBok-E TC :twisted:
User avatar
RoBok-E
World Cup player
 
Posts: 632
Joined: Fri Nov 03, 2006 8:05 am

Postby Angie on Tue Nov 21, 2006 9:59 pm

Als ik graag competitie speelt kan je als vrouw steeds bij de Chicks Unlimited, het enige vlaams vouwen team. Je kan graag met mij contact opnemen voor meer info.
Proudly sponsored by

Image

Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintball, KEE Action sports,Sly & Planet Eclipse
User avatar
Angie
League player
 
Posts: 130
Joined: Wed Sep 08, 2004 1:39 pm
Location: Vilvoorde

Postby Enya on Wed Nov 22, 2006 1:13 pm

in je pm-box kan je wat meer info - link terugvinden over suppair
Paintballgreetz,
MJ

Image
Proudly sponsored by XXX-sports | Proto | New Designz | Tomahawk
Enya
Serious Sam
 
Posts: 79
Joined: Wed Mar 22, 2006 12:32 pm


Return to How To Get Started?!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron