Ion of angel?

New to paintball, need help? Post it here!

Moderator: Moderator

Postby rasta® on Thu May 11, 2006 10:21 pm

Pollement wrote:wil je een foto ?? op de G7 kun je da zien ik wil zelf nog tonen op vpl als jullie eght nie geloven voor mij goed maar mss wil je het eens voelen...



Ik denk dat je beter jullie markers capt op 15bps tegen de volgende vpl of er zal niet veel gepeeld worden. Mijn gedacht is dat ze jullie wel even gaan controleren.

proud member of team-graffiti

Image
First Endeavor Paintball, Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintball, KEE Action sports and Virtue
User avatar
rasta®
Recreational
 
Posts: 47
Joined: Tue Sep 28, 2004 9:33 am
Location: ergens in het waasland

Postby SunTzu on Fri May 12, 2006 10:36 am

@ polle read my last post again ;)

gaat over de manier waarop angel ROF counters werken heb nooit gezegd dat ie geen 29 bps haalt angel software is gecapd op 31 bps

en de manier waarop deze gehaald word is ni alleen in de mode ook de TR settings hebben hiermee te maken,
met welke TR setting speel je nu ..?
User avatar
SunTzu
World Cup player
 
Posts: 278
Joined: Sun Feb 13, 2005 10:36 pm

Postby Pollement on Fri May 12, 2006 4:51 pm

Alé, ik ga het nu nog eens zeggen we zetten triggerbounce op 1 of 2. en we zetten em op mode 1 semi 30 Max ROF

Dus moest ut nie trigger 12 zinj of zo en dan nog nergens staat da ut verboden is. Als wij stoppen me trekken schiet em nie ff door op triggerbounce of zo dus ja wa moet ik zegge?

Volgende keer PSP é :D

Volgende VPL weet ik nie da we komen hoor (mss 1 team), het word wat druk voor ons.

Maar we gaan wel naar de 3 on 3 op 28mei.
[url=www.paintballvalley.be]°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image[/url] Image
User avatar
Pollement
World Cup player
 
Posts: 372
Joined: Mon Feb 13, 2006 10:07 pm
Location: Kortrijk

Postby twan on Sun May 14, 2006 10:51 pm

Ik heb ook een angel g7, en het is idd zo dat hij meet tussen 2 balletjes.
Als je het echt wil weten ga dan eens naar de radar chrono (die rode kast) die staat meen ik ook op de vpl .
Als je daar snel overheen gaat schieten geeft hij ook je rof aan, je zult zien dat het dan tegenvald.
Maar neemt niet weg dat de g7 een heerlijke marker is, waar je als hij lekker afgesteld is goed mee kunt rippen.
Maar welke hopper kan 29 ballen p/sec voeden, dat is ook een belangrijk deel.
twan
Rental
 
Posts: 27
Joined: Wed Apr 05, 2006 9:59 pm

Postby Pollement on Sun May 14, 2006 11:19 pm

Ik heb hier geen zin meer in.

Volgende competitie is 28 mei, ik zet me geweer al klaar op max aangezien die geen overschooting zien in 10 ballekes en je zo rap mag schieten als je wil in semi.
[url=www.paintballvalley.be]°°° Proud Member Of Death Valley °°°

Image[/url] Image
User avatar
Pollement
World Cup player
 
Posts: 372
Joined: Mon Feb 13, 2006 10:07 pm
Location: Kortrijk

Previous

Return to How To Get Started?!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron