RARE GUN: DOODOO BROWN SP HYBRID NXT SHOCKER: BUY IT! :)

Looking for a new marker? Want to sell yours? Post your ad for 2nd hand gear here!

Moderator: Moderator

RARE GUN: DOODOO BROWN SP HYBRID NXT SHOCKER: BUY IT! :)

Postby FUBAR on Sun Feb 08, 2009 11:15 pm

Hey kerels,

Marijn hier, ik ben er een tijdje van tussen geweest en heb niet echt veel tijd meer vrij om met Elementz te spelen, vandaar deze verkoop van mijn laatste marker.

Het gaat hier over "the last of the mohicans"... één van de àllerlààtste HYBRID NXT SHOCKERS in het heerlijke chocolate brown!
Ik heb deze marker gekocht bij aanvang van het voorbije seizoen, maar aangezien ik niet meer gespeeld heb, heeft deze dus ook geen actie gezien buiten 1 maal chrono test. Het ding schoot perfect!
Ik heb er nog een CRITICAL TRIGGER ingestoken (niet op foto) en een FULL PARTS KIT van compulsive bij gekocht,... maar niks ervan is dus gebruikt.
Zonde van het ding... bij deze dus te koop! Zoals alle Hybrid gats komt deze met smart parts FREAK loop(big insert), Hybrid grips, ASA, Hedlock, laser engraving etc etc

Zoals gezegd, in volledige nieuwstaat, met box, blanco garantiekaart, tools, BLACKHEART BOARD, full parts kit, spare trigger en critical trigger, hybrid condom etc...

Hij ligt nu al een jaartje in de doos, dus zal wel nog even getuned moeten worden voor gebruik.

Vraagprijs: 500€

Ik heb nog massa's andere zaken te koop, die eventueel weg mogen zoals STAKO, urban cama STIFFI, custom proflexen, etc etc etc... zoek je iets? Gewoon vragen!!!

Mail me op marijn@paintballinfo.be en we komen er wel uit!

Groeten,

Marijn
Attachments
hybridshocker.JPG
hybridshocker.JPG (402.56 KB) Viewed 1664 times
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Re: RARE GUN: DOODOO BROWN SP HYBRID NXT SHOCKER: BUY IT! :)

Postby Mathieu on Mon Feb 09, 2009 4:59 pm

Marino, laat me ff weten wat je nog voor die Stako moet hebben :-)

Sad to qee you quit paintball
Image
User avatar
Mathieu
League player
 
Posts: 199
Joined: Wed Aug 02, 2006 9:28 am

Re: RARE GUN: DOODOO BROWN SP HYBRID NXT SHOCKER: BUY IT! :)

Postby FUBAR on Mon Feb 09, 2009 5:32 pm

nja, i don't call it quitting... rather call it "on hold" ;-)
passeer anders maar es voor de stako, heb er nog vraag naar...
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België


Return to pBay - MARKERS / packages

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron