26/09/04 INDOOR @ NPG (Mr. President Tom & Marijn's birthdays)

Post here info on games with friends... or looking for people to play with?

Moderator: Moderator

Board index Upcoming Events Recreational Play

26/09/04 INDOOR @ NPG (Mr. President Tom & Marijn's birthdays)

Postby FUBAR on Tue Aug 31, 2004 10:14 am

In opvolging van de jaarlijkse (ondertussen al meer dan jaarlijks, maar enfin) paintball voor onze verjaardag, nodigen Mr. President Tom en Marijn jullie uit!

Deze keer echter niet in Stafort (aangezien we daar al in juni geweest zijn) maar in Merchtem ('kanten van Aalst).
Deze keer echter ook niet outdoor maar INDOOR, onder het motto van 'eens iets anders te doen'. Spelen doen we op de terreinen van N.P.G. (http://www.npg.be), gelegen in de hallen van een oude brouwerij. Zeer cool gedaan, terrein met verschillende verdiepen, bruggen, torens etc, check de site es.
De dag waarop dit zou plaatsvinden is ZONDAG 26 SEPTEMBER 2004 om 15u!
Indien je meegaat laat liefst zo snel mogelijk iets weten. (Als we met meer dan 40 zijn moet ik een extra terrein bijhuren, dus laat zeker OP TIJD iets weten; ook als je niet meegaat).
Nog wat info:
Ze spelen daar ook met Tippmann 98's semi-automatische markers (wel in betere staat dan in Stafort voor diegenen die erbij waren) die op lucht werken (niet CO2 voor diegenen die hun eigen blaffer meebrengen)
Overall en masker zitten natuurlijk in de prijs, net zoals je eerste hopper paintballs.
Mensen die een eigen uitrusting (masker, kledij, marker, gas)hebben krijgen korting (Als je alles van jezelf gebruikt is dat enkel 8€ voor de huur van het terrein, speel je op hun 'lucht' dan is het 15€, denk ik).
Dus zoals in de vorige zin: de prijs is 25€ voor de mensen die "ALL-IN" spelen.
De speelduur is 2uur30min. (lang genoeg hoor)
Herladen van paintballs is 4€ per 50balls.
Ook iets extra cool aan NPG, voor diegenen die rambo willen spelen met eigen gerief, is dat je daar per case van 2000 paintballs (Severe) kan kopen. Dus ipv van altijd die kostelijke hervullingen, kan je hier voor een goede 40€ een case van 2000 kopen. Natuurlijk kan je ook gewoon hervullen, je moet geen case kopen... it's up to you. Ik ben niet zeker of mensen die "all-in" spelen ook een case kunnen kopen ... dat zou je daar eens moeten vragen.

Ik denk dat dit het zowat is... wil je meegaan laat dan iets weten, stuur deze mail gerust door naar vriend(inn)en!
Heb je vragen, aarzel niet te mailen ( toystore@pandora.be , msn: toystorage@hotmail.com) of bel me op 0475/460.495!

Tot hoors

Marijn
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby FUBAR on Sun Sep 26, 2004 8:37 pm

't was een cool spelletje!
voor de mensen die mee waren, de fotos staan binnenkort wel op alifelikemine.be !
cu and till next time!

Marijn
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België


Return to Recreational Play

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron