BPL vraagt zich af....

Upcoming tourneys!

Moderator: Moderator

Board index Upcoming Events Tournaments

BPL vraagt zich af....

Postby redwop on Sat Feb 18, 2006 5:33 pm

Beste BPL spelers (XXX van vorig jaar)
hierbij heeft de organisatie me gevraagd om eens te kijken wat jullie er eigenlijk vorig jaar van vonden, en wat jullie dit jaar er MEER van verwachten

zoals, wat vonden jullie vorig jaar van

field setup
lucht
WOF prijs (in vergelijk wat je er voor terug krijgt
feedback naar spelers toe, van de organisatie uit
paint
locatie (eeklo)
.....

wie ideeën heeft (die natuurlijk uitvoerbaar kunnen zijn) post hier je feedback
User avatar
redwop
League player
 
Posts: 181
Joined: Tue Sep 28, 2004 11:16 am
Location: AALST

Postby redwop on Sat Feb 18, 2006 5:44 pm

dit is mijn menig van over vorig jaar

field set-up 8/10
lucht 10/10
WOF prijs (in vergelijk wat je er voor terug krijgt 10/10
feedback naar spelers toe, van de organisatie uit 7.5/10
paint doorsnee op alle events 8/10 dit blijft natuurlijk een eeuwige betwistbare discutie , maar prijs kwaliteit .....hou ik het bij 8/10
locatie (eeklo) 9.5/10
de foto's waren altijd heel leuk 10/10
eten 7.5/10

de locaties die meer verspreid liggen zie ik zeker als een verbetering, het is nu meer toegankelijk voor iedereen
als ze iemand vinden die een mooie lay-out (rendering) kan maken van het veld zou ook leuk zijn
de prijzenpot is zeker een verbetering, Duitsland hou je vast, Belgium is coming
User avatar
redwop
League player
 
Posts: 181
Joined: Tue Sep 28, 2004 11:16 am
Location: AALST

Postby FUBAR on Sat Feb 18, 2006 6:03 pm

ik was zeer te spreken over die ene keer dat ik vorig jaar heb meegedaan.
alles top, behalve de paint vond ik !persoonlijk! sucken. Storm is niet echt dat, kgeef liever paar euros meer uit dan cheap paint.
verder super veld, air was de max en alles goed en vlotjes geregeld.
mss iets qua beschutting zoals op p8ce voorzien zou wel leuk zijn, maar weet ik niet of mogelijk is.

toppie

marijn
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby Alpha-sphere on Sat Feb 18, 2006 7:47 pm

Ik was er vorig jaar 1 keer bij geweest om te kijken hoe xXx was en dit zijn mijn bevindingen.

field set-up 8/10
Veld was wel goed alleen wat waren er toen veel mini bunkers gebruit zeg. :P iemand die 1,96 is kan er last van hebben maar dat heeft niks met de kwaliteit van de field setup te maken :)

lucht 10/10
Geen klachten over. Is goed geregeld. 300 en 200 bar keuze is ook handig voor de mensen met 200 bar :)

WOF prijs 10/10
De prijs was goed. Betaalbaar voor iedereen.

feedback naar spelers toe, van de organisatie uit ??/10
Weet niet... ben er maar 1 keer geweest.

paint 9/10
Paint was wel goed. Had er zelf de laatste leg geen problemen mee en de prijs is ook heel erg goed. Houden zo!

locatie (eeklo) 9/10
Goedd bereikbaar alleen mag de organisatie wel duidelijker aangeven waar we precies moeten zijn. Het was even zoeken. Is te voorkomen door een screenshot te maken van de locatie in een routeplanner. 2 minuten werk en voor iedereen makkelijk.

Eten ??/10
Was fijn dat er een pauze was en dat je kon uitrusten en eten. Ik sloeg het eten maar over want als mijn buik dat niet zo cool vond dan hadden we een probleem.

Het enige waar ik aanmerkingen op heb is toilet voorziening. Gelukkig moest ik de laatste leg niet voor het grote werk naar de WC maar als ik dat wel moest dan was het klote. Nu begrijp ik natuurlijk wel dat dat niet altijd kan maar het zou fijn zijn als dat er is.

Verder was het toppie! :D Dit jaar gaan we de hele seizoen meedoen en we verwachten dat het een erg leuke en gezellige tournooi wordt.
User avatar
Alpha-sphere
Serious Sam
 
Posts: 88
Joined: Mon Oct 17, 2005 5:20 pm
Location: Den Haag

Postby Speedy on Tue Feb 21, 2006 6:19 pm

Alpha,
toilet was in de sporthal, was wel 200m lopen of zo maar was er wel. Zelfs douches voor wie wou....
Hoe het dit jaar zal zijn weet ik niet maar zal op de cpt.meeting al die bijkomstige info proberen mee te geven (zoals wc voorzieningen, eten,....) Het gaat door op versch. locaties, de leg in Eeklo is indoor met alle faciliteiten ervan.
Mvg,
Speedy
Speedy
Cpt. Crossfire
Speedy
Rental
 
Posts: 12
Joined: Fri Sep 24, 2004 2:17 pm
Location: w+o vl

Postby FUBAR on Tue Feb 21, 2006 8:18 pm

crap, eeklo valt midden in mijn exames... :cry: damn, anyway is sowieso de laatste keer dat ik er doe... next time
Image
I can out learn you, I can out read you, I can out think you, and I can out philosophize you,... and I'm gonna out last you.
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België


Return to Tournaments

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron