NPPL live streaming vanuit San Diego

Upcoming tourneys!

Moderator: Moderator

Board index Upcoming Events Tournaments

NPPL live streaming vanuit San Diego

Postby RoBok-E on Fri Nov 30, 2007 10:50 pm

http://www.nppllive.com

Was om 21u eerst de replay van de finale in Kansas, tussen Ironmen & Impact. Die finale was er iets over geweest en er was redelijk wat reaktie op gekomen!!! Vind het wel maar een rare beslissing om 1 vs 1 te spelen in best of 3. Wel goed om volk te lokken in de voorrondes, maar na de 2 games, die duidelijk gewonnen werden door Ironmen, droop iedereen toch af in de tribunes. Den Ollie verloor game 1 met Impact. Is inderdaad één van de enige dagen dat het regent in San Diego denk ik... Nu eerst wat lagere reeksen, maar beloofd een vet weekendje live streaming te worden, vanachter de kachel :mrgreen:

Ps, morgen ook meer over de nieuwe Nxe hopper zeiden ze juist (Nicky T)

Zal morgen nog eens proberen om een tekstje te laten uitroepen van de Belgische support of als er anderen eens proberen. Vorige keer zijn we vernoemd geweest met Team Elementz... Is wel nice gevoel... Ook Crossfire & Blackout zijn dan vernoemd geweest. Logisch een beetje, 2 van hun spelers kwamen commentaar geven: Nicky T & Tony Perez...
TC RoBok-E TC :twisted:

Team Elementz ++ Team Frozen-PAIN-t-ers
User avatar
RoBok-E
World Cup player
 
Posts: 632
Joined: Fri Nov 03, 2006 8:05 am

Re: NPPL live streaming vanuit San Diego

Postby RoBok-E on Fri Nov 30, 2007 10:52 pm

Daarjuist riepen ze mijn tekstje al af: "Greetz from all Belgian paintballers. Here it's also cold & rainy".
Nice... :lol: en posten maar jongens (who the **** is Belgium zeggen ze daar anders).

Straks zijn het de semi-proteams, ... Shit en ik moet om 4u vertrekken naar Parijs. Maar kan het niet laten om te kijken, mijn vingers jeuken al!!!
:mrgreen:
TC RoBok-E TC :twisted:

Team Elementz ++ Team Frozen-PAIN-t-ers
User avatar
RoBok-E
World Cup player
 
Posts: 632
Joined: Fri Nov 03, 2006 8:05 am


Return to Tournaments

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron