Hydrotesting your tanks

CO², N² & everything else that makes your marker shoot!

Moderator: Moderator

Board index Other Equipment Forums Air & more

Hydrotesting your tanks

Postby FUBAR on Sun Sep 05, 2004 3:40 pm

Hi there,

As you know CO² and N² tanks need to be tested every 5 years or so.
Could anyone tell me where in Belgium (preferably Ghent area) you can let your tanks be hydrotested? Can you do that in your regular gascenter?
Plz lmk!

Marijn
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby Killer-instinct on Mon Sep 06, 2004 9:15 pm

k'ga het ne keer vragen aan een collega duiker waar ergens in de regio van Gent dit mogelijk is.
K'laat nog iets weten.
Als wapens verantwoordelijk zijn voor moord, is een pen dan verantwoordelijk voor schrijffouten?
Killer-instinct
Serious Sam
 
Posts: 52
Joined: Mon Sep 06, 2004 3:24 am
Location: Wondelgem / Gent

Postby Killer-instinct on Wed Sep 08, 2004 10:15 pm

Het testen van de flessen zou in theorie moeten kunnen in elke duikwinkel, die mensen hebben meestal hun vaste plek om de fles naar op te sturen. Er is een goeie duikwinkel aan de rotonde aan de WEBA in Gent.

Ergens op de Kennedybaan (R4) moet het ook kunnen.
Als wapens verantwoordelijk zijn voor moord, is een pen dan verantwoordelijk voor schrijffouten?
Killer-instinct
Serious Sam
 
Posts: 52
Joined: Mon Sep 06, 2004 3:24 am
Location: Wondelgem / Gent

Postby FUBAR on Wed Sep 08, 2004 10:22 pm

okay cool!
zal ik zeker es checken (als de tijd er is!)
waarschijnlijk is het A-gas center dat je bedoeld. Ik ben daar ook mijn CO2 fles gaan halen.
Btw. iemand een idee waar ik het best mijn N2 of lucht kan laten hervullen? een of ander pb terrein in oost vlaanderen dat dat doet? (ik dacht miss aan NPG?) of zijn er andere?

thanks
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby Killer-instinct on Wed Sep 08, 2004 10:29 pm

Vullen van duikflessen, zou dat niet gaan in den duikwinkel zelf? Dacht van wel.
Als wapens verantwoordelijk zijn voor moord, is een pen dan verantwoordelijk voor schrijffouten?
Killer-instinct
Serious Sam
 
Posts: 52
Joined: Mon Sep 06, 2004 3:24 am
Location: Wondelgem / Gent

Postby FUBAR on Wed Sep 08, 2004 10:31 pm

ja maar ik bedoelde gewoon mijn fles die ik op mijn gun draai, voorlopig geen budget meer om een duikfles en vulstation te kopen.
Daarmee dat ik vroeg waar ik direct mijn gasflesje kon laten vullen? een of ander terrein of shop?
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby darkdust on Tue Sep 21, 2004 7:43 pm

Killer instinct speel jij paintball of oorlog een paintballmarker laat in het ergste geval een blauwe plek achter,als men zich aan de regels van het spel houdt natuurlijk.[/quote]
darkdust
Newbie
 
Posts: 8
Joined: Tue Sep 21, 2004 7:28 pm

Postby Killer-instinct on Wed Sep 22, 2004 7:15 pm

darkdust wrote:Killer instinct speel jij paintball of oorlog een paintballmarker laat in het ergste geval een blauwe plek achter,als men zich aan de regels van het spel houdt natuurlijk.
[/quote]

hoe bedoelt ge darkdust? Ik vind uw reply onduidelijk. Geef eens wa meer uitleg, dan kan ik mij misschien verdedigen.
Als wapens verantwoordelijk zijn voor moord, is een pen dan verantwoordelijk voor schrijffouten?
Killer-instinct
Serious Sam
 
Posts: 52
Joined: Mon Sep 06, 2004 3:24 am
Location: Wondelgem / Gent

Postby ByTe on Wed Sep 22, 2004 7:17 pm

imo denk ik dat het op uwe sig bedoeld is.


Killer-instinct wrote:
darkdust wrote:Killer instinct speel jij paintball of oorlog een paintballmarker laat in het ergste geval een blauwe plek achter,als men zich aan de regels van het spel houdt natuurlijk.


hoe bedoelt ge darkdust? Ik vind uw reply onduidelijk. Geef eens wa meer uitleg, dan kan ik mij misschien verdedigen.[/quote]
www.p8ntball.be, First Endeavor Paintball, Empire, E-Vents, Diablo and RPS paintballs, KEE Action Sports, Virtue.
watch the the paintball channel
User avatar
ByTe
League player
 
Posts: 200
Joined: Sun Sep 05, 2004 8:36 pm
Location: Tongeren

Postby Killer-instinct on Wed Sep 22, 2004 7:45 pm

Het zit zo: ik ben een ook een sportschutter. Ik be-oefen het kleiduifschieten en pistoolschieten. Ik doe bijna alle wedstrijden mee van het Koningklijk verbond in Oost-Vlaanderen en België. Beste Darkdust, ook deze sport staat in een negatief daglicht, daar is de schutter ook een 'boeman' volgens de media.
Wat mijn onderschrift eigenlijk betekent , is dat het wapen, de pen, of een marker niks verkeerd kunnen doen!!! Het is de persoon in kwestie die verantwoordelijk is, niet zijn gebruiksvoorwerp. Eigenlijk heeft mijn opschrift niks met paintball te maken, maar gij moet blijkbaar alles negatief inzien ivm paintball. Iemand aanvallen en verwijten dat hij paintball in een slecht daglicht zet, DAAR ZIJT GIJ STERK IN. Als er iemand negatief is, zijt gij het wel :!: :!: :!:

:evil: :evil: :evil: :evil:
Als wapens verantwoordelijk zijn voor moord, is een pen dan verantwoordelijk voor schrijffouten?
Killer-instinct
Serious Sam
 
Posts: 52
Joined: Mon Sep 06, 2004 3:24 am
Location: Wondelgem / Gent

Postby FUBAR on Wed Sep 22, 2004 8:02 pm

ik vind trouwens dat het een quote is die mooi toepasbaar is op allerhande situaties... enfin.
gasten, probeer het hier wat proper te houden. dit forum is bedoeld om relevante informatie ivm paintball uit te wisselen, persoonlijke discussies voert ge maar via private messages...

groeten

marijn
mod
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby FUBAR on Tue Nov 09, 2004 4:19 pm

Is er nu iemand die een specifiek adres kan geven? Een maat van mij moet de zijne laten testen... :roll:
User avatar
FUBAR
Site Admin
 
Posts: 969
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Location: Gent - België

Postby redwop on Wed Jan 12, 2005 10:34 am

in belgie is er jammer genoeg niemand die de koppeling heeft om de flessen te laten herkeuren maar in nederland kan je je fles wel laten herkeuren en je krijgt er een officieel papier bij en op je fles word een alllu plaatje geleeft en dan verzegeld met speciale vernis op dit plaatje staat een uniek nr van de keuring waar het stukje papier bijhoord die je er bij krijgt

de kostprijs voor dit alles hangt af hoeveel je er kan opsturen

de transportkosten heen en terug samen met de keuring

als je een fles of 10 bij elkaar krijgt dan kost het je z'n 50euro geloof ik alles in
User avatar
redwop
League player
 
Posts: 181
Joined: Tue Sep 28, 2004 11:16 am
Location: AALST


Return to Air & more

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron