Gezocht VPBF bestuur en medewerkers

All the hot gossip and news... What is new in the paintball scene!?!

Moderator: Moderator

Gezocht VPBF bestuur en medewerkers

Postby zenith on Mon Sep 22, 2008 11:17 am

VPBF nieuwsbriefBeste paintballers en trouwe VPL/VPBF teams,

Het zomer seizoen is weeral afgelopen. 6 mooie en leuke speeldagen zijn er voorbij gegaan. Het niveau van de liga lag weer hoger dan alle jaren voorheen en ik denk dat we er ook dit jaar weer een mooie en sterke liga van hebben kunnen maken.

Maar ... er is een tijd van komen en gaan. Dit was intussen het derde jaar dat ik het organiseren van deze liga op schouders nam. Elk jaar heb ik proberen iets te veranderen aan de liga om er voor te zorgen dat deze een respectabele en kwalitatieve competitie werd. Ik heb het gevoel dat ik alles heb gegeven en dat het tijd werd voor nieuw bloed in de organisatie. Mensen met evenveel inzet en liefde voor de sport, zonder enige andere belangen. Bij deze neem ik dan ook ontslag als voorzitter van de Vlaamse Paintball Federatie en gaat grotendeels van het bestuur hier in mee.

Dat wilt NIET zeggen dat VPBF niet meer zal bestaan. Bij deze doen wij een algemene oproep aan iedereen die interesse heeft om zich mee in te zetten voor onze sport. Stuur een mail naar harry@vlaamsepaintballfederatie.be om jezelf kandidaat te stellen voor deze functies.

Dit is geen vaarwel maar een tot ziens. Hopelijk zijn er wat mensen die naast toekijken (en commentaar geven ;) ) ook eens een steentje willen bijdragen en samen voor een nieuwe VPBF 2009 zullen zorgen.

Graag had ik nog even de mensen willen bedanken die de voorbij 3 jaar actief meehielpen aan deze liga:
Paintball Direct, CNS Paintball, Paintball Valley, P8ntball.be, alle teams en organisaties die hun terreinen ter beschikking stelde, medewerkers, teams en last but not least; team Infected!

Bedankt voor jullie trouwheid de voorbije jaren en hopelijk tot binnenkort!

Uittredend voorzitter VPBF vzw,
Harry “W00dy” Schillemans

Paintballgroeten,

Harry aka W00dy
VPBF
My setup:
PM6 clear --- clear parts
v!rtue inside
VLocity/DXS Puls
Stako + Guerrilla Air LP



Image
User avatar
zenith
Ghent-Unit member
 
Posts: 541
Joined: Fri Apr 29, 2005 12:31 pm
Location: Ghent-Unit zone

Return to Paintball News

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron